magr

1144 inlägg · 503 besäkare

Historik

· 3 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kåge: Skål!
Uppladdat:

500x0-2-att-tanka-innan-man-talar-farg-jpg-scaled_dChmongD7zVJJZt.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Snart match! Nu går vi för guld!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: Det är många virus på rundvandring i Gävle-trakten nu. Har hört flera som sagt att det går i cykler, sjuk -> typ frisk -> sjuk -> typ frisk -> halvt döende -> frisk.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Med det sagt så vet vi med stor sannolikhet att experterna kommer att döma Lindblom väldigt hårt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Jag skriver under på detta, hur fan klarar han sig utan utvisning efter den klubban i ansiktet?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Jag litar på Gällstedt, han har tanke bakom det beslutet.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
noBeard: Borde ha varit minst 5 minuter.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Jag tyckte man sa i sändningen att Örebro inte har vunnit i Luleå på länge.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
atilla: Huge borde inte uttala sig om sådant som insatta har bättre koll på.

/s

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Du får inte i målområdet stå fast placerad och skymma målvakten.


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Brynäs slår bäst från underläge.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Tack, kör hårt mot håve!

Hååååve kommer åka ur i år
Uppladdat:

500x0-screenshot20260315085433swehockey.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ME88x: Här är hela spelschemat.
Uppladdat:

500x0-screenshot20260315082518swehockey.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: En eloge till Alcén som nådde målet med säsongen till slut 💪

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
dabif: Vesel vill se resultatet i andra matcher innan vår match är slut.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Kopacka i 2:a idag, det var väl några här som ville få in hans energi så nu får ni vad ni vill ha.

Källgren ej ombytt, har väl fått snor i näsan antar jag?
Uppladdat:

500x0-screenshot20260314131211wimt.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Jag hoppas att Bertilsson äntligen får ett långt slutspel i SHL igen och att alla tvivlare får en näve sand i käften.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Jag blev överraskad av att han visade energi. Tyvärr tycker jag ändå inte att han håller för SHL även om han såg pigg ut.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Vi säger så. Framtiden är ljus för den som ska rätta upp efter all AI-SörjA.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Min erfarenhet av att använda kopiloten, för att lösa tekniska problem, är att man får tydliga svar med olika metoder att angripa problemet. När ingen av metoderna fungerar och man frågar varför så får man nya svar av en väldigt självsäker kopilot. Efter några iterationer ger jag till slut upp och lägger ner energin på att lösa problemet själv istället för att felsöka olika metoder som inte fungerar.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Bollklubben i Karlstad enligt Expressen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Jag är beredd att gå med på en förlikning i frågan.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Jag medger ju att du kommit med mer information, men det är fortfarande gamla nyheter att Anton ska flytta.

Artikeln i sig är skriven av sasse som är anställd på GD, Arbetarbladet har också fått äran att publicera artikeln. Det blir lätt förvirrande då att tala om att GD bekräftar Arbetarbladets "rykte" i artikeln.

Att kalla det för ett rykte när köparen själv bekräftar en flytt fem dagar före det officiella datumet blir smått petigt. Det handlar mest troligt enbart om ledtid för transaktioner och andra detaljer relaterat bostadsköp.

/s

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Gamla nyheter, men trevligt att se att han har råd med ett rejält hus.

"Tillsammans har de i alla fall varit med om det mesta på rinkarna runt om i Sverige. Vunnit både guld och silver i junior-SM och varit med om såväl glädje som besvikelser i seniorlaget.

Dessutom delar de rum på bortaresorna, bor grannar i Gävle – och umgås ofta vid sidan av isen.

– Men nu ska ju ”Rödda” flytta så jag vill inte hylla honom för mycket, flinar Bertilsson.

– Nåja, vi går från att ha 30 sekunder mellan varandra till 2,5 minuter. Så det är inte så långt bort… fyller Rödin i."

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
noBeard: Bäckström ser inte ut att bli med idag om det inte är en luring på wimt.

Kom på mig själv, det är väl på tisdag vi förväntar oss att han är tillbaka.
Uppladdat:

500x0-screenshot20260307093836wimt.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: ÄT ägg

Bra bild för att lägga in ett ägg eller två.
Uppladdat:

500x0-screenshot20260307073640firefox.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Frågan har hanterats och det är sedan ett bra tag tillbaka beslutat att Huge inte har någon rätt att ifrågasätta kritik på detta forum med grunden att forummedlemmar har bristande insyn i föreningen Brynäs IF. Utöver det så har det fastställts att Huge inte har insyn i övriga forummedlemmars insyn i föreningen Brynäs IF.

Om Huge inte håller sig till beslutet och skapar inlägg där Huge ifrågasätter forummedlemmars insyn i föreningen Brynäs IF så ska dessa inlägg ignoreras av övriga forummedlemmar. Upprepas detta in absurdum så kommer alla forummedlemmar förväntas bidra med en slant för ett inköp av en dumstrut till Huge.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ante08: Jag tvivlar inte en sekund på att shittimin är roten till allt ont här i världen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Tänk om ingen reagerade när Brynäs följer upp en fantastisk säsong med en tragisk säsongsinledning när ännu en stjärna från NHL vänt hem. När Brynäs dessutom själva satt målet topp 6 för säsongen.

Brynäs herrlag med ledning fick känna på pressen från alla håll och kom ut starkare ur det. Det ger vår klubbdirektör andrum att fortsätta stärka föreningens verksamhet utanför herrlaget. Jag är glad för Brynäs skull men jag ångrar inte ett ord av kritiken jag gav under hösten.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Jag tycker att det ser ut som AI-sörja.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Tack vare poängen så är vi om Malmö om vi tar 3 och dom 0 nästa omgång. Viktigt att vi tar poäng varje match.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Det spelar jävligt mycket roll vilken typ av lag Luleå är och att domarna får vetskap om det.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Jag kollade reprisen, han drar av hjälmen själv.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Spelaren i Luleå river av hjälmen själv när han känner handsken i nacken. Fuleå

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
willyyoung : Clara skötte båsdörren redan igår.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Han var på uppdrag som scout i Finland för Dallas, han passade på att åka förbi Gävle på vägen för att se Scott spela.
Uppladdat:

500x0-screenshot20260219225044firefox.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Klubba i ryggslutet utanför spel, borde inte vara så allvarligt mer än att det gjorde ont?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lirarn77: Vet ej, ställ gärna frågan till [email protected] för där får man alltid bra svar.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag gillar systemet, men det är lite svårnavigerat att använda poängen sen. Har nyttjat det en hel del denna säsong.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: och poängen försvinner när slutspelet börjar

och det är inte alla platser som går att använda poäng till

och det är inte alla matcher som går att använda poäng till

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Ah, den moderna ledaren. Känns igen från diverse storföretag, prata om trygghet men kväv all form av kritik genom att "hantera" folk som har åsikter.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Det är nog bara någon som är fullt insatt i hur Peja jobbar som kan svara på vad syftet med inlägget var. Jag gillar ändå att diskutera saker jag inte har full insyn i och tolkar inlägget som att Peja kritiserar Huge för att försöka ställa en fråga till Peja som enligt Huge själv inte kan svara på frågan.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Jag medger att jag tolkade dig något fel.

Jag tycker att det finns fog för att tvivla på Alcén som sportchef, huruvida man känner förtroende för honom är upp till var och en.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Nu har man ju precis börjat vända upp skutan igen från att det var ytterst nära ett skeppsvrak i inledningen av säsongen. Brynäs IF var också för första gången inte i högsta ligan på väldigt många år trots att Alcén byggt laget som spelade ner Brynäs. Kollar du tillbaka så har målvakter varit ett riktigt spektakel en längre tid.

Lägg ner snacket om att alla som kritiserar Alcén är gnälliga. Det är viktigt att sätta ljus på problem som finns för att hitta vägar ur skiten och vi medlemmar bör få diskutera fritt på detta forum så länge man håller sig till reglerna.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Var har du läst det?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Källgren kommer att stanna kontraktet ut, ingenting tyder på att Brynäs kommer att bryta det kontraktet i förtid om inte Källgren själv absolut vill någon annanstans.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Jag har inte kollat om det stämmer men här har du någon som nyligen räknat huvudsändningar.
Uppladdat:

500x0-gb7qbaweaeyzre.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det jag hävdar är ju då att det är en annan situation än om man värvar någon i februari för att sätta en befintlig spelare i frysboxen.

Jag kan ha hamnat snett in i diskussionen, ber om ursäkt i så fall.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag klipper in Delias svar på frågan, så vi vet hur han själv tänkte.

"Det var klart sedan länge att Erik Källgren skulle vara tillbaka i laget vid den här tiden. Hur tänkte du kring det när du kom hit?

– Jag tror inte riktigt att det var i mina... Jag tänkte typ, ”Ja, vi tar itu med det när den tiden kommer.” Jag försöker inte tänka för långt in i framtiden.

– Jag tror att för mig, som en ny kille som kommer in här med mitt cv, är det mitt jobb att ingjuta förtroende och tillit hos mina lagkamrater och tränarstaben, och det lyckades jag inte med. Och som ett resultat fick jag inte stå i mål. Så det är där som jag misslyckats."

· 3 ·
Om magr
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: 20. Hall of Fame

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(