Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa inkl Gunler kan jämföras med en sån som Carlsson. Tycker inte man ska bua åt Carlsson heller. Bättre att visa att han valt fel lag genom att vinna mot DIF. Respekt är något detta samhälle har för lite utav.
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa inkl Gunler kan jämföras med en sån som Carlsson. Tycker inte man ska bua åt Carlsson heller. Bättre att visa att han valt fel lag genom att vinna mot DIF. Respekt är något detta samhälle har för lite utav.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Konstigt att man vill bli internet vän med någon man inte unnar en glad midsommar. Stackarn...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{Tommy}:
Han är exakt lika mot mig.
Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Han är ytterst märklig och rätt obehaglig.
Bara låta han vara. Tröttnar väl tillslut. Hoppas jag. Kan ta print på allt han skrivit privat till mig och att han vill bli min vän. Mig av alla... haha.
Skrev bland annat hånfullt till mig att sluta med särskrivningar. Ska försöka bättra mig var mitt svar. Men inte alltid lätt då jag har dyslexi. Men jag bara väntar på att han ska mobba mig för det också. Tror han mår mest dåligt själv och är en ensam bitter person.
Bara behandla honom som luft brukar vara bästa medicinen mot såna personer.
Han är exakt lika mot mig.
Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Han är ytterst märklig och rätt obehaglig.
Bara låta han vara. Tröttnar väl tillslut. Hoppas jag. Kan ta print på allt han skrivit privat till mig och att han vill bli min vän. Mig av alla... haha.
Skrev bland annat hånfullt till mig att sluta med särskrivningar. Ska försöka bättra mig var mitt svar. Men inte alltid lätt då jag har dyslexi. Men jag bara väntar på att han ska mobba mig för det också. Tror han mår mest dåligt själv och är en ensam bitter person.
Bara behandla honom som luft brukar vara bästa medicinen mot såna personer.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rodrigo:
Tack för infon. Behöver man inte hoppas på honom. Verkar vara en jävla bra spelare. Så kanske naturligt för honom att stanna där borta.
Men det hade ju varit coolt med Alex Nylander plus Välimäki. Alcen gör en "mormor". Minns när Sundlöv värvade både Eero The Hero och Kahna under samma silly säsong. Det var tider det. Och rejäla bomber för Brynäs.
Tack för infon. Behöver man inte hoppas på honom. Verkar vara en jävla bra spelare. Så kanske naturligt för honom att stanna där borta.
Men det hade ju varit coolt med Alex Nylander plus Välimäki. Alcen gör en "mormor". Minns när Sundlöv värvade både Eero The Hero och Kahna under samma silly säsong. Det var tider det. Och rejäla bomber för Brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hade ju varit för jävla fint om Alcen överraskar och slår till med Välimäki, Nyllet och Lettieri. Sen tar vi sommarlov och njuter av nära och kära samt ser fram mot en ny sässe.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Skräll ord av dig. Hade inte förväntat mig nån slags förståelse.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung:
Kan bara hålla med!
Spel är bara skit egentligen! Och speciellt om man är inte kan hålla det på en lagom nivå. Vilket är ruggigt svårt för många men som väldigt många inte erkänner. Dessa jävla spelreklamer som ofta kombineras med låna pengar reklamer en dålig dålig kombination och ofta förödande för personer som lider av beroende. Men svårt att fatta för folk som inte varit där på botten pga spel...
Kan bara hålla med!
Spel är bara skit egentligen! Och speciellt om man är inte kan hålla det på en lagom nivå. Vilket är ruggigt svårt för många men som väldigt många inte erkänner. Dessa jävla spelreklamer som ofta kombineras med låna pengar reklamer en dålig dålig kombination och ofta förödande för personer som lider av beroende. Men svårt att fatta för folk som inte varit där på botten pga spel...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Svedda var ingen dålig målis under serien heller. Fick inte den uppskattning han förtjänade då.
Var ofta riktigt bra under sista guldet alltså i serien. Och jag minns att väldigt många tyckte att Svedberg borde fått stå mera än Honken gjorde då.
Var ofta riktigt bra under sista guldet alltså i serien. Och jag minns att väldigt många tyckte att Svedberg borde fått stå mera än Honken gjorde då.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Jag har ingen aning om källan är tillförlitlig. Men sidan heter Sportlovin.se dom släpper en del nyheter kring sillyn.
Men klart som fan DU skulle hacka på mig.... ingen skräll direkt. Cl*wn
Jag har ingen aning om källan är tillförlitlig. Men sidan heter Sportlovin.se dom släpper en del nyheter kring sillyn.
Men klart som fan DU skulle hacka på mig.... ingen skräll direkt. Cl*wn
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Jag vet inte vad sidan heter. Men det är en internet sida. Med någon hockeysida är det.
Jag vet inte vad sidan heter. Men det är en internet sida. Med någon hockeysida är det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läste något på Facebook att Brynäs visat lite intresse för Emil Sylvegård.
Emil vill helst till Malmö igen. Men är osäker om det finns plats där för honom. Och vad jag förstod var Brynäs 1 av några Shl klubbar som visat sitt intresse.
Emil vill helst till Malmö igen. Men är osäker om det finns plats där för honom. Och vad jag förstod var Brynäs 1 av några Shl klubbar som visat sitt intresse.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ahl forwarden Scotty Reedy ryktas till Shl.
Undrar om Alcen är där..?
Undrar om Alcen är där..?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mitten av Juni om nån vecka. Brynäs har satt truppen. Allt känns frid och fröjd. #spetstrupp #kolan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Nicky D styr upp PP spelet och Kolan BP spelet... tillåt mig att småle lite lagom ....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Alcen Alcen Alcen... Tillåt mig småle. Kan man inte sondera tränar terrängen tillräckligt bra utan går på sin vän Kolan. Som inte har det mista erfarenhet av att träna ett shl lag. Då är det fan bättre att behålla russin Masken. Eller varför inte ta in Anton Blomqvist? Kolan hahaha aa bara hoppas att mötet handlade om vad Kolan tyckte kioskerna bör erbjuda erpn.
Jävla amatör förening om det stämmer att han ska agera back coach.
Jävla amatör förening om det stämmer att han ska agera back coach.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13:
Alla shls hymner är bra mycket bättre än otroligt töntiga och trötta "Brynäs hej hej hej kom och sjung med mig...."
Alla shls hymner är bra mycket bättre än otroligt töntiga och trötta "Brynäs hej hej hej kom och sjung med mig...."
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte kollat Brynäs nyheter på ett tag. Går in ikväll och kikar. Sekten påväg att utökas.. Kolan .... 😅
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Boken är sådär i sin personlighet. Ruggigt pilimarisk och busig. Spelade golf med han och brorsan Jeppe förra sommaren. Och dom var riktigt sköna båda två. Bra surr. Kanske blir ett Soda fall för Boken? Vända hem 1-2 sässar och maxa i SHL för att sen få en ny chans där borta?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok:
Du glömde Jonas Stöpfgeshoff, Anders Hillström, Johan Hansson och Fredrik Orrsten.
Du glömde Jonas Stöpfgeshoff, Anders Hillström, Johan Hansson och Fredrik Orrsten.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Du tillför ju mycket här.. NOT!
Är det någon som är impopulär här så är det väl du. En riktig översittare och mobbare.
Du tillför ju mycket här.. NOT!
Är det någon som är impopulär här så är det väl du. En riktig översittare och mobbare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Hallå, det är Huge..
Vad hade du förväntat dig?
Människan skyller ju alla torskar på domarna. Aldrig att laget är dåligt ?
Vad hade du förväntat dig?
Människan skyller ju alla torskar på domarna. Aldrig att laget är dåligt ?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Ingen skugga ska falla på dig. Folk är jävligt snabba att dömma och vill pissa en på ryggen när det blir "fel". Precis som jag känner jag ingen uppe på sätraåsen längre som kan dela med sig av namn hit och dit. Men antingen så är det folk här inne på HS som är nya och inte varit medlemar här inna tillräckligt lång tid. Och minns inte att jag var en av få som faktiskt kom med minst 10st namn på silly säsongerna som sedan stämde. Det är jävligt lätt att dömma någon. Så är det i samhället överlag. Lätt att pissa på nån (Ramen).... precis som Lapad var jag helt säker på att Calle var klar efter att ha pratat med hans kusin som jag känner mycket väl. John Järnkrok. Att det sen ska kastas skit när det inte stämmer. Saker man delar med alla här inne för att alla är intresserade. Är beklagligt men det är endå lite likt hur samhället ser ut. Lätt att sitta bakom en lur och kasta skit. Skulle aldrig våga irl.
+ 3
1 · Nästa

Ja. Du gör naturligtvis som du vill. Och det du mår bäst utav. Men nu är ju äntligen Ramen blockerad. Och dessutom rätt lång period. Skön T!
Lönar sig inte att hålla på med strunt saker i dm osv.
Bara sedan igår har han fortsatt skicka meddelande till mig 3st till.. tycker mest synd om honom själv. Måste må rätt kasst innerst inne.