Pettisbif

4168 inlägg · 8480 besäkare

Historik

1 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten :
Ja. Du gör naturligtvis som du vill. Och det du mår bäst utav. Men nu är ju äntligen Ramen blockerad. Och dessutom rätt lång period. Skön T!
Lönar sig inte att hålla på med strunt saker i dm osv.
Bara sedan igår har han fortsatt skicka meddelande till mig 3st till.. tycker mest synd om honom själv. Måste må rätt kasst innerst inne.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa inkl Gunler kan jämföras med en sån som Carlsson. Tycker inte man ska bua åt Carlsson heller. Bättre att visa att han valt fel lag genom att vinna mot DIF. Respekt är något detta samhälle har för lite utav.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
havre: Han var ju rightare. Men samma storlek ungefär.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: En ny Ryan Lash (storleken)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung:
Intressant!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Konstigt att man vill bli internet vän med någon man inte unnar en glad midsommar. Stackarn...
Uppladdat:

500x0-screenshot20260621223250samsung-browser.jpg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{Tommy}:
Han är exakt lika mot mig.
Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Han är ytterst märklig och rätt obehaglig.
Bara låta han vara. Tröttnar väl tillslut. Hoppas jag. Kan ta print på allt han skrivit privat till mig och att han vill bli min vän. Mig av alla... haha.

Skrev bland annat hånfullt till mig att sluta med särskrivningar. Ska försöka bättra mig var mitt svar. Men inte alltid lätt då jag har dyslexi. Men jag bara väntar på att han ska mobba mig för det också. Tror han mår mest dåligt själv och är en ensam bitter person.
Bara behandla honom som luft brukar vara bästa medicinen mot såna personer.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rodrigo:
Tack för infon. Behöver man inte hoppas på honom. Verkar vara en jävla bra spelare. Så kanske naturligt för honom att stanna där borta.
Men det hade ju varit coolt med Alex Nylander plus Välimäki. Alcen gör en "mormor". Minns när Sundlöv värvade både Eero The Hero och Kahna under samma silly säsong. Det var tider det. Och rejäla bomber för Brynäs.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hade ju varit för jävla fint om Alcen överraskar och slår till med Välimäki, Nyllet och Lettieri. Sen tar vi sommarlov och njuter av nära och kära samt ser fram mot en ny sässe.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TIK_TIK: Bra skrivet!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Skräll ord av dig. Hade inte förväntat mig nån slags förståelse.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung:
Kan bara hålla med!
Spel är bara skit egentligen! Och speciellt om man är inte kan hålla det på en lagom nivå. Vilket är ruggigt svårt för många men som väldigt många inte erkänner. Dessa jävla spelreklamer som ofta kombineras med låna pengar reklamer en dålig dålig kombination och ofta förödande för personer som lider av beroende. Men svårt att fatta för folk som inte varit där på botten pga spel...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Glad midsommar lilla du :)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Glad midsommar ??

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Svedda var ingen dålig målis under serien heller. Fick inte den uppskattning han förtjänade då.
Var ofta riktigt bra under sista guldet alltså i serien. Och jag minns att väldigt många tyckte att Svedberg borde fått stå mera än Honken gjorde då.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Bara flytta upp Bobby i 2a. Och ha Emil i 3e/4e. Kan lova att till och med utan hel försässe ifjol så skulle Bobby gjort mer nytta i en 2a kedja än vad brunk Lindblom gjorde...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: AMEN! Ramen Ramen Ramen.... hahahah

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Standard...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Inte ett dugg.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Det hade varit bättre för Scott och Brynäs om slutdatum hade varit 24/25 istället för 25/26....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: det är skillnad på att spela länge upp i hög ålder och vara back kontra forward. Kolla bara på Sjödda som spelade på hög nivå över 39 år...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bob: Håller med dig. En hel Berra är absolut en av SHLs bästa defensiva backar. Den som påstår annat kan tyvärr inte hockey

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Hur vet alla s.k fans att det just är 2 och inte 3 forwards som ska in iom Bäckis osäkra kropp. Och hur vet alla s.k fans att om det ska in 2 till att bägge SKA vara spets??

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Jag har ingen aning om källan är tillförlitlig. Men sidan heter Sportlovin.se dom släpper en del nyheter kring sillyn.
Men klart som fan DU skulle hacka på mig.... ingen skräll direkt. Cl*wn

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Jag vet inte vad sidan heter. Men det är en internet sida. Med någon hockeysida är det.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läste något på Facebook att Brynäs visat lite intresse för Emil Sylvegård.
Emil vill helst till Malmö igen. Men är osäker om det finns plats där för honom. Och vad jag förstod var Brynäs 1 av några Shl klubbar som visat sitt intresse.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ahl forwarden Scotty Reedy ryktas till Shl.
Undrar om Alcen är där..?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Tråkigt bara att det ALDRIG kommer ske...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: HAHAHAHA så jävla sant!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mitten av Juni om nån vecka. Brynäs har satt truppen. Allt känns frid och fröjd. #spetstrupp #kolan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Är du förvånad över Alcens gambling med målisarna?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ME88x: På det sättet försummade Veini för Lindbäck.
Samma var det med Clara i Allsvenskan innan Limpan var sugen på det gröna mer än sitt yrke.
Samma med Persson fram tills Källgren blev skadad..
Standard Brynäs

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Kloka ord!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Nicky D styr upp PP spelet och Kolan BP spelet... tillåt mig att småle lite lagom ....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KaptenB : hoppas du har rätt där

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Alcen Alcen Alcen... Tillåt mig småle. Kan man inte sondera tränar terrängen tillräckligt bra utan går på sin vän Kolan. Som inte har det mista erfarenhet av att träna ett shl lag. Då är det fan bättre att behålla russin Masken. Eller varför inte ta in Anton Blomqvist? Kolan hahaha aa bara hoppas att mötet handlade om vad Kolan tyckte kioskerna bör erbjuda erpn.
Jävla amatör förening om det stämmer att han ska agera back coach.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13:
Alla shls hymner är bra mycket bättre än otroligt töntiga och trötta "Brynäs hej hej hej kom och sjung med mig...."

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: hahah läs Pejas inlägg. Didrik gate haha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte kollat Brynäs nyheter på ett tag. Går in ikväll och kikar. Sekten påväg att utökas.. Kolan .... 😅

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Kopacka vs Charlie... Skulle snarare säga Svrcek VS Charlie. Annars tänker Alcen fattigt och veligt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Han hoppas jag på om det inte blir Calle. Var inne på Lettieri för någon månad sen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Semestra i Afrika.. hua..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Boken är sådär i sin personlighet. Ruggigt pilimarisk och busig. Spelade golf med han och brorsan Jeppe förra sommaren. Och dom var riktigt sköna båda två. Bra surr. Kanske blir ett Soda fall för Boken? Vända hem 1-2 sässar och maxa i SHL för att sen få en ny chans där borta?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Skönt. Kostar ändå bara pengar..

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Daniel Hedberg då?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok:
Du glömde Jonas Stöpfgeshoff, Anders Hillström, Johan Hansson och Fredrik Orrsten.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Jag lovar dig att Chrona kommer kittla på bra.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen:
Du tillför ju mycket här.. NOT!
Är det någon som är impopulär här så är det väl du. En riktig översittare och mobbare.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Hallå, det är Huge..
Vad hade du förväntat dig?
Människan skyller ju alla torskar på domarna. Aldrig att laget är dåligt ?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Ingen skugga ska falla på dig. Folk är jävligt snabba att dömma och vill pissa en på ryggen när det blir "fel". Precis som jag känner jag ingen uppe på sätraåsen längre som kan dela med sig av namn hit och dit. Men antingen så är det folk här inne på HS som är nya och inte varit medlemar här inna tillräckligt lång tid. Och minns inte att jag var en av få som faktiskt kom med minst 10st namn på silly säsongerna som sedan stämde. Det är jävligt lätt att dömma någon. Så är det i samhället överlag. Lätt att pissa på nån (Ramen).... precis som Lapad var jag helt säker på att Calle var klar efter att ha pratat med hans kusin som jag känner mycket väl. John Järnkrok. Att det sen ska kastas skit när det inte stämmer. Saker man delar med alla här inne för att alla är intresserade. Är beklagligt men det är endå lite likt hur samhället ser ut. Lätt att sitta bakom en lur och kasta skit. Skulle aldrig våga irl.

1 ·
Om Pettisbif
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE