Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pudas vilken class act rakt igenom, och vilken spelare. Hade gärna sett han tillbaka i Brynäs men tyvärr lika sannolikt som att fiskarna börjar leva på land
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Går inte att älta LC nog, vilken jävla klappsopa! ”Finns ingen annan klubb för mig i Sverige” för 2 år sedan.
Köper sedan hus i Gävle och ska nu alltså sitta å pendla till stockholm, till en rutten förening för att han vill ha några tusenlappar extra.
Förväntar mig inget annat än att sopan totalt buas ut varenda jävla gång han visar sig på isen i Gävle!
Köper sedan hus i Gävle och ska nu alltså sitta å pendla till stockholm, till en rutten förening för att han vill ha några tusenlappar extra.
Förväntar mig inget annat än att sopan totalt buas ut varenda jävla gång han visar sig på isen i Gävle!
+ 23
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Smart av Sixfingers att släppa en match till fuleå för att få en extra hemma match och därmed extra intäkter!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Problemet är att många ändå hävdar att Källgren håller och att det minsann är backarnas fel. Dem vill uppenbarligen inte vinna guld, för det finns inte en chans i helvete att vi gör det med Källgren i buren…
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Nej tyvärr men han uppges vara klar, sen hoppas jag att Källgren får kicken så vi får en vettig första spade
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Drömma kan man alltid, så här kommer en uppställning på Real Brynäs:
Bellows-Järnkrok-Ny(lander?)
Silfverberg-Larsson-Ny
Lindblom-Bäckström-Rödin
Trivigno-Ölund-Fjällby
Luc Koblar, Hillström, Lill Jörgen
Katten-Kinnvall
Hägg-Boqvist
Andersson-Norlinder
Bertil, Dahlqvist, Djoos(?)
Ny-Chrona
Bellows-Järnkrok-Ny(lander?)
Silfverberg-Larsson-Ny
Lindblom-Bäckström-Rödin
Trivigno-Ölund-Fjällby
Luc Koblar, Hillström, Lill Jörgen
Katten-Kinnvall
Hägg-Boqvist
Andersson-Norlinder
Bertil, Dahlqvist, Djoos(?)
Ny-Chrona
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Snart kommer fuleå fansen in här å säger att kycklingen minsann inte filmar längre.. 😂
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Alcén ser tydligen saker som ingen annan ser, annars hade han inte värvat Witkowski, Fjällby, Källgren, Kempny, Wandell, förlängt med Berra, Scott, Bellows.
Tur vi har en så kompetent sportchef vid rodret, annars tror jag vi hade vart illa ute!
Tur vi har en så kompetent sportchef vid rodret, annars tror jag vi hade vart illa ute!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gällstedt säger ”jag har det jag har” och sopan Alcén säger ”vi har det vi har”, spyr på skiten
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Domaren behöver, till och med, TVÄTTA HÄNDERNA innan dem kan släppa pucken igen, allt såklart för att ytterliggare störa brynäs momentum…
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OCH VAD I HELVETE SKA DEM VIDEOGRANSKA DETDÄR FÖR
Skämtade precis innan om att dem kommer döma bort det, kunde gett sig fan på att det blir en videogranskning för absolut INGENTING
Skämtade precis innan om att dem kommer döma bort det, kunde gett sig fan på att det blir en videogranskning för absolut INGENTING
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Norlinder är enda godkända värvningen i år, resten är genom usla…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Game misconduct: Spöket som står där bak är bara en falsk ”trygghet”, bättre vi plockar keeper. Undvik också att sätta in en sjätte utespelare för de enda vi har att tillgå är typ fjällby, Kempny eller en sopslut Scott. Bättre bara spela 5 gubbar utan målvakt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad bra domarna fortsätter att vara! Sämsta utvisningen jag någonsin har sett, Almen verkar hålla med
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fyfan vad jag hatar dendär vidriga jävla föreningen, kör fkn över plastsjö nu
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Målvaktsmatchen förlorad idag igen som vanligt, men det är väl backarnas fel…
Domarna med en riktigt vidrig jävla insats också
Domarna med en riktigt vidrig jävla insats också
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur jävla usla kan zebrorna vara? Har ingen röst kvar efter första
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om vi går vidare till semi, vilka önskar vi möta?
Allt hänger ju på frölunda-fuleå. Vill vi ha saik som ser starka ut? Man känner sig ju inte jättesugen på hugga-slå å deras ryggsäckshockey mot våra åldrande gubbar.
Allt hänger ju på frölunda-fuleå. Vill vi ha saik som ser starka ut? Man känner sig ju inte jättesugen på hugga-slå å deras ryggsäckshockey mot våra åldrande gubbar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tyvärr har vi bara slipsar, slipsen idag räddar iallafall några puckar åtminstone
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur i HELVETE kan Kopacka fortsatt få speltid? Gör inte ett enda jävla rätt
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har dem ändrat icing regeln, ska man va sist på pucken nu för tiden?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Solklar hakning direkt på äckliga 21, givetvis ingen åtgärd.
Var det offside?
Var det offside?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Så fort man tänker på plastsjö så kräks man… Dem är värre än fuleå. Nu kör vi över denhär vidriga jävla plast klubben!
Vill gärna se en riktigt ful propp på #21 som är precis på gränsen
Vill gärna se en riktigt ful propp på #21 som är precis på gränsen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ärret från tidigare i år på #19 hänger kvar, klockren hög klubba så han fick åka in å sy. Givetvis blev det inte ens utvisning…
Undra hur dåliga domarna kommer vara idag, bedrövliga eller totalt bedrövliga?
Undra hur dåliga domarna kommer vara idag, bedrövliga eller totalt bedrövliga?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Felix Unger Sörum, är det en omöjlig värvning till nästa år? Sprutar in poäng i AHL och verkar inte fått chansen i NHL alls än så länge trots produktionen. Leksand är ju ur bilden iallafall kommande säsong, kanske kan gå att få honom på lån?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Där ser man vad en målvakt som faktiskt räddar puckarna kan göra, stort grattis till damerna!!🍾
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Vi får börja med att byta målvakt, trodde vi hade lärt oss från förra säsongen att Källgren inte håller men icke sa nicke. Sen är inte Clara nån frälsare (tack Alcén för denna bedrövliga målvaktssida), men han räddar iallafall några puckar till skillnad från Källgren…
+ 2
1 · Nästa
