Historik
Föregående · 30 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Snoop: idag? dom är så jävla usel i varje match, förutom första mot frölunda
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Snoop: åkerlund? hela timrå är ju sämre än kovland för fan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Kattgubben: nästa match borta mot saik, får du 1,40 i odds på saik är det snuskigt bra
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
hoppas folk slutar gå på matcherna för fan så dom vaknar,, nästa hemma match hoppas jag det blir 2500 åskådare
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
värva conny strömberg han dominerar ju i as och lär inte va dyr! till nästa år
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: han är en feg jävel som slår upp armbågen/händerna i ansiktet på folk vänta tills nån slår på han..då slutar han med sina fegheter
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Modano: blir glad om laget slipper kvalserien bara
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
fighter: hahahahahhahahahahahahhahahaha frölunda kommer vinna 2 siffrigt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Kattgubben: glad omjag får 1,50... den är stensäker=)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
pefr: då är vi 2.. och snart lär det bli folk tomt på matcherna
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Kattgubben: okej du måste lyssna påen vis man:) nu lägger jag vinst pengarna på att frölunda spöar timrå nästa match domlär stå i 2 gånger iaf=) som taget
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Kattgubben: du spelade va? tömde kontot på lhc, sa ju det, 2,40 är somoch ta godis från ett barn:)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
superfalle: ne piss timrå är inte ens värdo vinna lusto slå av tvn blir så förbannad
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
stoff: blir glad näraik gör mål hoppas på 8mål i baken denna match
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
inte undra på det är så lite folk på matcherna... domär ju helt under isen för fan
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
mikenomad: inte säkert han bli avstängd, man kan ju hoppas han inte blir det iaf:)
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
mikenomad: okej bättre o vänta, du såg ju det lag vi hade mot frölunda räcker gott och väl:)
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
mikenomad: enligt kim själv tror han inte på spel denna vecka iaf
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: ja givetvis tar jag sonnenberg med! men han kostar nog lite mer än robin=)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: hoppas verkligen inte det blir så. 100 ggr hellre robin då
Föregående · 30 · Nästa