Historik
Föregående · 63 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Olle: tror faktiskt svenson siktede i plocken på friläget . markström behövde ju inte röra på sej i alla fall
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå 2009-11-10
liston: ja .. va lätt att täppa skott bakifrån . en på tusen såna där går in . har knappast något med åke att göra . han stod perfekt i målet
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Forward: men snälla berätta för mej en okunnig stackare vad kenta lyckades med ? han hade ju en ganska skaplig trupp att tillgå under större delen av sin tid i timrå
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dr-nix: ja många har lämnat timrå dom senaste 2 åren . och ingen vill komma tillbaka .. undrar vad de beror på ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: sen att dom gör bättre ifrån sej än timrå är väl tveksamt .. dom lever väldigt mycket på sin gyllene generation .. både ekonomiskt och sportsligt
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
haggen: varför då.. för att han kan se att de att de finns andra klubbar som gör bra saker ? .. jag avskyr modo . de är en klubb som tror att dom är guds gåva till hockeyn för att dom fick fram några bra spelare under en period .. dock så kan jag se att dom gör bra saker ibland
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: tycker de är kul med lag från norrland som törs satsa och försöka hänga på i utvecklingen .. man kan inte vinna utan att satsa . de typiskt norrlänska brukar vara småskalighet och ovlija att förändra och utvecklas . typ timrå ik ska spela i timrå och sånt där inskrängt snack som man hör lite då och då .. nä en eloge till modo i de fallet
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ja . skit i modo nu .. fint av deras gyllene generation tycker jag . skulle de hända timrå så inte fan skulle vi tacka nej till de .. så . match på tisdag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: spelar ingen roll vem som står om han inte får någon som helst hjälp .. sånt som backar ska göra .
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Olle: ja . grejen är väl den att han ska inte ens behöva ta den pucken . för den ska rensas bort blixsnabbt
Timrå IK > Sv: Har ni redan givit upp?
Jensen_12: jaha .. så de blir ännu mer otrygghet i laget .. ja de var en bra ide . tror knappast att denna sitvation beror på att spelarna inte gör sitt bästa . men de finns ingen trygghet i laget
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2009-10-31
Gorkyman: ja han har sänkt oss många matcher .. dags att bänka honom .. eller just ja .. han heter ju inte moe .. åkerlund och caslava är ju bra i alla fall
Timrå IK > Sv: Sparka Challe
Nybbe: moe behöver bara andas på fel sätt så blir han bänkad .. så har de varit länge .. han har inte de minsta självförtroende kvar ..
Timrå IK > Sv: Sparka Challe
vet inte om dålig coatchning har så mycket med saken att göra längre . jag ser ett helt lag som är livrädda för att göra misstag .. som helt saknar självförtroende . vissa av dom har blivit bänkade och uthängda av sin egen tränare i media .. finns inga tydliga roller eller linjer i spelet . challe har säkert en ide vad de är han vill att spelarna ska göra i tex powerplay . . men jag förstår den inte . och som de verkar inte spelarna heller .
Timrå IK > Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
TD: jasså .. vad är gåtan då .. vilken ska spela i stället menar du ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mackelito: se de från den ljusa sidan . öfk är nog de korpenlag som har den finaste arenan .. kul att dom byggde en arena för ett par hundra miljoner för öfk och närmast sörjande .. har hockeyn i östersund någonsin varit något . den enda spelaren som blivit något från östersund är väl ulf dahlen . vi har ju ingen idrotts kultur .. spelar ingen roll hur många hallar och grejor vi skulle bygga . finns inte kulturen så blir de inget ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mackelito: vilka lag i östersund menar du ? korgboll killarna eller .. har vi något annat lag .. förutom korpen .. inte fan ska timrå åka ur. och gör dom de så se de från den ljusa sidan . va billigt de kommer bli att leva . inget säsongskort på kanal plus .. inga dyra resor till eon .. fan . de är många tusen per säsong de ..
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
för övrigt så kan man ju lägga ner denna tråd och aldrig mer prata om denna match . och låtsas som den aldrig spelats ...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: men varför har folk fastnat för kenta ? vad lyckades han med ?han hade en fantastisk trupp att jobba med .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: ja . linkan har fått ihop en fin trupp med tanke på ekonomin .. synd att vi inte har fått ut max av truppen bara .. och de är väl de som är en ledares uppgift.. men challe är ju i alla fall spektakulär och rolig i media .. kul . men ack så oviktigt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: jag tycker ändå att brynäs är betydligt roligare att skåda i år än på många år .. mycket mer offensiva intiativ.. inte 5 man som grötar i egen zon
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: ja timrå är väl sämst i både box och powerplay .. faan 2 pinnar för brynäs
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
zita: ja de känns lite som han är på gång nu . inte alls lika virrig som ifjol
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
jonmannen: de blir till att gömma vatten flaskorna då .. stackarn behöver ju en del vatten
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
körde om en bil på väg hem från timrå igår som var lackad i timrås färger . de stod timrå supportrar från torpshammar .. cred till ägaren .,.snygg som fan .. är de någon här inne ?
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
Moverare: ja .. och lite bättre än sundsvall .. fast bara lite
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
The great one: ja .. och en helt annan spelar trupp att jobba med . .om challe skulle få detroit så tror jag de skulle se ganska bra ut också. . jag är inte heller någon älskare av challe . har aldrig varit . men kenta är knappast någon gud .. han hade ett fantastiskt lag och lyckades med väldigt lite
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-10-22
The great one: kenta . som hade den bästa trupp timrå någonsin haft till sitt förfogande .. vad lyckades han med menar du
Timrå IK > Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
mikenomad: ja de är darrigt .. skillnaden är att här har vi 2 unga målvakter som är under utveckling som har spelat några matcher var i årets säsong .. om jag minns rätt så var backe betydligt darrigare än så här fram tills första landslags uppehållet i fjol . som jag sa till någon häromdagen . jag har sett lindbäck göra många matcher som backlund aldrig kommer komma i närheten av . men visst .. jag har också varit lite besviken .. dock inga såna där riktiga backe tavlor än tack och lov jag är fortfarande övertygad om att de blir bättre .. vi får hoppas jag har rätt för en gångs skull
Timrå IK > Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
mikenomad: ja visst . timrå är ju vana att ha en riktig topp målvakt .. som spikar igen match efter match .. jag lovar dej .. vi hade legat på precis samma poäng om rutinerade johan backlund stått
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Johnny Hazard: mm . släpp bagarn och sanny nu .. jag trodde jesus stämpeln på dessa herrar var borta . pyrret kan man ju sakna .. men en halvdålig back och en defensiv center som inte kan göra mål är knappast vad som behövs
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Olle: att han hade en period på sej att ta han .. och att han fått en smäll i ansiktet . och trodde de skulle bli fight men han åkte och gömde sej den andra killen .. typ något sånt .. engelskan är inte vad den borde vara
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
skulle vi lite försiktigt börja kunna snacka om kris nu .. alltså ingen hobbykris som efter ett par förluster . utan en verklig djup kris
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-10-17
Nybbe: ja de var väl ifjol då åke vann mot hv .. matchen efter stod superbacke
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: haha .. nä förmodligen inte . men jag är övertygad om att lindbäck kommer att få dej på bra humör många gånger under denna vinter .. sen kanske om åke håller nollan några hundra gånger att han blir förste målis . fast nä ., föga troligt . spelar ju ingen roll vad han gör stackarn . de såg man ju ifjol
Föregående · 63 · Nästa