Historik
Föregående · 64 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: nä de tycker jag inte .. jag tyckte väldigt sällan backe gjorde de heller .. däremot har jag sett lindbäck göra matcher i brynäs som backe aldrig kommer komma i närheten av .. sen så tror jag lindbäck har betydligt mindre pröjs än backe hade .. hellre en billig dålig målvakt än en dyr dålig målvakt .. lindbäck är dessuton under utveckling . backe på dekis . vänta du så ska du få se
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: personligen så tycker jag att målvakts spelet serr bra ut förutom ett par matcher då lindbäck inte varit på topp .. då har tankarna gått till den gamla goda tiden då backe stod jämt .. då visste man vad man fick
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
RTS: hm . ja vad beror de på måntro .. behandlas egna produkter inget vidare kanske .. vem vet ..
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Puckad: spelar väl ingen roll . matchen är ju över efter 10 minuter . efter 2 supermanövrar av 2 super spelare . varav en av dom förmodligen är den mest överbetalda sperlaren i hela sverige
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: ja ... omedelbart självmord .. de där va bland de jobbigste jag hört i spelsamanhang
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
The great one: jasså . var de bra bild . då måste de varit något fel på den sidan som jag satt på .. å andra sidan så måste de väl finnas bättre saker att lägga slantarna på för timrå än en jumbotron
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-10-05
The great one: om du vill se en riktigt dålig jumbotron åk till globen .. den är lite större än min tv..
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-10-03
stefan jalonen: som vadå. korgboll . de kan väl knappast ta speciellt mycket ekonomi från timrå
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
var i globen nyss och kollade på detroit.. fy fan va kul de var .. och vad dom var överlägsna i spelet .. trots att dom torskade ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Abron: ja de här måste vara en av styfs sämre matcher i karriären
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Foyn: ja . jag har sökt som fan . hittar ingen info
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Taurus: jo .. karlsons passning till 2.1 var på bladet om man säger så
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Taurus: de är möjligt . timrå gavs inte många sekunder att behandla puck i alla fall . inga ytor ..färjestad har aldrig varit speciellt spektakulära att titta på . men effektiva är dom .
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Pär: ja fy fan . att förlora mot färjestad på bortaplan med udda målet är bortom all kritik .usch .. matchen mot brynäs var mycket bättre .. färjestad är ju ett skitlag . speciellt på hemmaplan .,. få lag torskar i karlstad,..,
Färjestads BK > Sv: Skakig fortsättning
Svanru: kan någon snälla berätta varför timrås mål vart bortdömt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ITK: spelar i fjärde kedjan . sparsamt med speltid hittills vad jag sett
Timrå IK > Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
dr-nix: japp . de där kan hända vem som helst . annars har skogs öppnat säsongen mycket bättre än i fjol
Timrå IK > Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
dr-nix: lovande som fan.. otroligt att detta är samma lag som i förrgår .. oavsett hur de slutar har man fått sett vad dom kan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
Harryhaffa: har min vän vaknat på bättre humör i dag ???? .
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
RocknRolf2: jasså .. ja vi har olika mål . hoppas vi båda får dom uppfyllda . ditt mål lär ju med all sannolikhet kunna uppfyllas i alla fall ., fast de var en riktig skit match . från båda lag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
RocknRolf2: och de säger du efter en match.. de va som fan . ja vi får väl se
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
RocknRolf2: vad gäller puckar som målvakten absolut ska ta är vi ju fruktansvärt luttrade .. de där va väl inget
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tvåtallar: ¨ja de är väl samma människa varje gång som gnäller . de är väl hon sussi eller vad hon heter
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JimmyH: kan ju bero på att han haft problem med ljumskarna och inte kunnat träna så bra ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
arnio: alla sm gulden ? . jag är nog lite för ung för att minnas dom .. när var de nu . någon gång på 1900 talet va . då de spelades på uterink . utan hjälm .. de var tider de
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: talang som aldrig blommade . bästa exemplet är pelle prestberg
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RTS: jaha . moe -granat . vill du ha granat i dom första 2 backparen?. för inte vill du väl ha moe i en fjärde formation
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
va fan är de för fel på den där zaikovski som drabbas av vätskebrist hela tiden .. dricker han aldrig karln ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: du talar för dom allra flesta timråiter skulle jag tro . heja jonte . ge marcus Nilson en rejäl värmare vet jag
Timrå IK > Sv: Succe Cup 2
dr-nix: de kommer ju nya intresserade hela tiden . och så såna som jag . som knappt kan söka på en dator ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mappe: jaha .. rent hockeymässigt då eller? . helt övertygad om att caslava är en bättre hockeyspelare .. hoppas jag i alla fall . annars blir de tungt
Timrå IK > Sv: Timrå-Riga
kennas: brukar de spelas på träningsmatcher som inte gåller något . svårt att oddsa en sån match
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: tycker du pääjärvi ska spela i fjärde linan ? jag skulle nog sätta han i andra jag
Föregående · 64 · Nästa