Historik
Föregående · 65 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: håller fulständigt med .. inga tokvärvningar .. smart.. fan va kul de ska bli de här ..
Timrå IK > Sv: Egna spelare
Poffa: fast otroligt fånit att förlöjliga sporter som jag inte är intresserad av .. jag ber om ursäkt
Timrå IK > Sv: Egna spelare
Poffa: jag hörde något om att tie domi sadlat om till innebandy föressten ..
Timrå IK > Sv: Egna spelare
Poffa: japp .. vet absolut ingenting om inne bandy .. näst största sport ? vilken är störst då ? sportfiske eller vad
Timrå IK > Sv: Egna spelare
El Maco: nä . mjuk bandy som de hette då jag var ung är ju kul på fritidsgårdar och på gymnastiken . sen att de blivit en riktig idrott är ju fantastiskt .. fast varpa och vattenpolo har ju också utövare så man ska väl inte förvånas
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: japp .. tyvärr låter de otroligt långsökt med tanke på ekonomin ..
Timrå IK > Sv: Fallet Nubben
250kg kärlek: kent Norberg affären saknar motstycke någonstans . och han är en stor idiot . . oavsett versioner hit och dit .. sen att han värvar från timrå de får han väl göra om han vill . liksom alla andra sport chefer .. idiot vart han redan då han bröt ett kontrakt mitt i en säsong .
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: fantastiskt att de inte ens finns ett rykte att suga på .. kan ingen släppa ett namn . så man får något att tänka på .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa: de året hann vann guld så var de väl inte speciellt nära vad jag vill minnas
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: jag tycker vårt största problem är vem ska göra mål .. fan . tänk om pyrret kunde stanna . då skulle de kännas riktigt bra . fast mps kanske har lärt sej lyfta pucken från isen .. då blir de många från hans klubba
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: grejen är ju den att vilken som än blir förste målvakt så blir det bättre än det varit på några år .. de är jag helt övertygad om
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Andersson ja . att han inte fick stå mer är fantastiskt . fast han konkurerade ju med superbacke . och de är ju inte lätt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan konstigt de här att boxplay killar värderas så olika .. johan anderson har ibland nästan guda förklarats här inne .. många ville tom ha honom som första center fast han måste ha tom bur för att få in en puck . medans sundh knappast fått någon kred alls .. sundh var en klippa . i box play . jobbig som fan att möta . . han kommer att saknas .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mackelito: nä .. oskar sundh var knappast dålig för den lön han lyfte ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Harryhaffa: ja de kanske är de de är .. nadal .. vem fan är de föressten .. mannen som vikit ner sej
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Snoop: VA synd de blir om dom svenska lagen som skulle varit med då .. usch .. stackare . och inget champions leage heller .. snyft ..
Timrå IK > Sv: Stanley Cup är i full gång
fettsteffe: fy fan va kul att vara på en sån här match .. inget elitserien fippel med pucken .
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Andersson: ja att bara gå till final i en slam i en av världens största individuella sporter helt otippat de är ju inget ..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
vinner inte söderling bragd guld så är de den största skandalen sen inte tre kronor vann med wm och os guld .. vilken kille
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Berglund: nä .. jag har följt federers hela karriär och drömt om att han ska få den här så efterlängtade titeln .hoppas verkligen att de går vägen nu då ful nadal är borta
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: fy fan vilken skön värvning .. hoppas kung federer får lyfta bucklan i paris på söndag också nu då så blir veckan perfekt
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
dagens stora hjälte . robin söderling . vilken kille . nu jävlar federer finns ingen ursäkt längre
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
kulltorp: han kan ju gå in och teka och sen byta , de är han ju bra på ..
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: ungefär som klubbarna . dom väljer ju spelare efter prestation .. inte efter hur bra dom tycker om spelarna .. hur kan dom göra det .. nä . börja behålla trevliga spelare som inte presterar så kan vi gnälla på spelare som inte är penga giriga sen .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja . absolut .. i så fall skulle de säga mycket om många människors hockeykunnande .. inte bara här inne .. men om backe blir en stormålvakt i nhl så ska jag aldrig mer öppna käften om något som har med hockey att göra . utan bara sitta tyst i klassen..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
haggen: var de tacklingen han åkte ut för då .. trodde de var efterspelet
'
'
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: fick han bra med tid i slutspelet?? jaha .. han vann en match nästan ensam åt oss , matchen efter var han bänkad.. osv . sen fick han stå borta i avgörande matchen . resten var de väl superbacke som stod i om jag minns rätt
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
RTS: själv hörde jag för flera dagar sen att han var klar .. från en sån där hälften rätt källa .. när spelar red wings i natt . någon som har koll?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skarin: ja . viasat hockey .. va fan kom den för ?. ännu en utgift . man måste ju ha den
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad jasså de hoppas du .. ja svårt att ersätta den absolut bästa back som någonsin spelat i timrå . fast kul vore de om de blev så ..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
falo: ja .. det är bara för supervärsting lagen att dra .. hur djurgårdens ekonomi ska klara sej är för mej en gåta ..
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: är det mycket avgaser i torvalla i dag . eller är du bara på dåligt humör
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KniveN: faan . ska man va tvungen att åka ner och kolla på torsdag.. historiska ögonblick är ju roliga . även om de är en konstig sport
Föregående · 65 · Nästa