Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 219 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bifbiffen:
Inte för att jag nödvändigtvis anser att Brynäs gjorde fel, men vilken lagparagraf tänker du på i detta fall? Det måste vara fullt tillåtet för en klubb att inte spela en spelare av olika skäl.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Christensen:
Du vet hur det är på försäsongen, då man är som bäst😀. Svårt säga lite mer homogent och harmoniskt iaf, forwardssidan är ungefär samma men känner lite säkrare på vad jag får. Backsidan känns intressant och kanske lite mer potential för utveckling.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Murat en egen grill?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Confusius: tänkte inte på det och orkar inte koll vilket båtben det var.....

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo:
Om Wahlberg är klar och Viklund frisk tror jag man avvaktar lite med nya backar iaf till augusti. Viklund påstods ha spelat padel så då är man väl redo.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Tror fö det kan vara en väldigt gynsam säsong att gå upp, många SHL är skadeskjutna ekonomiskt. Samtidigt som de allsvenska kanske också pressar gränserna men det handlar inte om samma summor. Så man får nog bättre utväxling än någonsin på det extra kapitalet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Det är nästan roligare att en ungdom slår igenom än att vinna.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Sista spiken inslagen månne?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Jag har underskattat FA som tränare, trodde inte han skulle vara nåt vidare. Men något typiskt MoDo relaterat ser jag inte:) Vilken spelare i ert lag har överraskat mest positivt för dig?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}:
Hoppas det löser sig till det bästa.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spock:
Har alltid gillat Albin C och Axel O, men William E är en favorit tror han kommer bli SHL-mässig

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Ja vad kom först debet eller kredit...

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Bra gissar att han blir 7-8 med Styf

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Namn är inte offentligt än så vi avvaktar i boken.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bifbiffen:
Jag tror han menade vissa yrkesgrupper exv hockeyspelare generellt, och alla som varit i en byggbod vet att det inte är genusvetenskap a la Södertörn där precis. Hur det är i ekonomyrket har jag dock ingen aning om, men kanske matriarkala strukturer där.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Vi skall tydligen gå plus iår också, svårt att tolka Widevro men han såg nöjd ut så gissar på 2-3 mille

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Det jag kan sakna är en diskussion om det är bra att stänga av spelare och bra för vem. För egen del tycker jag utgångspunkten skall vara att vi inte straffar hårdare än samhället, och i grunden så skall man anses ha rätt att arbeta så länge man inte befinner sig i fängelse.

Missbrukar spelaren och barn är inblandade så tycker jag att spelaren ifråga iaf skall vara på arenan när laget tränar.

Det finns såklart fler faktorer att ta hänsyn till.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Bra låt en av mina favoriter jämte Ikaros

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Är Noccosörplare kopplat till ålder?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}:
Tack....😀

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Ja Steen känns sådär


MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Det finns inte så många lediga som passar på beskrivningen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8879}:
Denna kanske.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9108}:
Tycker också det känns bra, jag tycker att det är bra om någon kommer från en annan miljö än Övik särskilt när tränare och Sc kommer härifrån.

MoDo Hockey > Sv: Sv: Apropå ingenting
MoDoNörden:
När du svara på en kommentar väl ”kommentera” istället för ”snabbt”. När du väljer snabbt startas en ny tråd.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Haha ja visst blir man förvånad 😱.....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Absolut jag sitter tyvärr inte på facit så kan mkt väl ha fel, och tror mest om jag skall vara ärlig😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
På temat Hockey och fys gillade jag det här.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
De som ursprungligen lanserade konceptet i Sverige, Öhgren/Ronland de hämtade i sin tur det från USA. Ja det har jag, tränade så ett par år. Tror att man når bäst resultat och är tidseffektivast med skivstång, i princip basövningar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Skivstång

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Personligen tycker jag det är överskattat och mest en grej två pts lyckats sälja in, en av dem tror jag inte ens kör konceptet själv längre. Men det är som sagt en personlig åsikt.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Känns som att många klubbar återgått till skivstång och lagt sk 3D träning åt sidan.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
K70:
Det brukar ta några semifinaler/finaler innan man är där, kan ni fortsätta på den inslagna vägen så kommer det. Bra lagbygge och inspirerande såhär från botten av allsvenskan. Är bördig från den skånska slätten fö

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Ja bänken under två säsonger men bara kört på, kommer lossna en dag.

Växjö Lakers HC > Sv: Mot smguld 2021
PuckkcuP:
Du fick rätt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Om Jonas Holmström är aktuell så har han haft denna kille i HVs J20

Växjö Lakers HC > Sv: Mot smguld 2021
Iko70:
Stort grattis!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:
Tycker Harju kommer mer till rätt som ytter, gärna i förstakedjan. Vore riktigt skönt om vi kunde få honom på 1 år.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Klokt att bara ge 1 år

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
William Eriksson kan nog få ett rejält genombrott nästa säsong.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Zup:
Jag gillar Lindholm i Timrå men det känns som om bredden i 3-4 är på plats. Backarna känns de som att de vill behålla. Skulle Björklöven gå upp så är känslan av kunde huggit på några där. Jag är rätt sugen på Liss fö


MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Tycker mig inte kunna se att han får tid med pucken iofs SHL så en annan sak, däremot på rätt plats, jobbar bra

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Det känns sannolikt att Kellen är med i diskussionen kring 3 center.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
RagnarLodbrok:
Basen skulle i huvudsak bestå av svenska spelare men man kommer plocka in iaf någon nordamerikan om jag tolkat dem båda rätt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Skulle gärna se JFK, inte helt övertygad om potentialen men något att utveckla och skall räcka till i allsvenskan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Ja det verkar någorlunda likvärdigt.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
RagnarLodbrok:
Denna herre iaf till allsvenskan oklart om det är oss det gäller.

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Lub:
Blir svårt att vinna när motståndarna får iväg 2 skott för varje man själv skjuter, sen spelar kvaliteten roll men så har det varit i två matcher nu.

· 219 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE