« Föregående · 3039586 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Karlberg är en klok man. Grym center under sin karriär. Hört att MoDo ska dra in backarna för att skapa offensiv och jag gillar det . Länge leve Bernie!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Jag hoppas och tror att våran 3:e lina kommer få kemi och blir lika tunga att möta som vår 3: e lina var 1: a året i SHL..
Titta på deras kvaliteer så förstår du var jag menar.
Det finns kvaliteer för båda typerna av special Teams.
3 st. Arbetshästar
3 st. Som har KG och spelar tufft.
Tekningskvalitte
Måns C - Caderroth - C Mattsson
Har inte tänkt på att Caderoths CV och läste nu att han ganska nyligen har varit över på en NHL med LA Kungs
Saxat från när han vart klar för Vimmerby!
I höstas fick 25-åringen chansen att visa upp sig på NHL-klubben Los Angeles Kings träningsläger, då han bjöds in som free agent för att delta i NHL-klubbens förberedelser inför säsongen.
Jag hoppas och tror att våran 3:e lina kommer få kemi och blir lika tunga att möta som vår 3: e lina var 1: a året i SHL..
Titta på deras kvaliteer så förstår du var jag menar.
Det finns kvaliteer för båda typerna av special Teams.
3 st. Arbetshästar
3 st. Som har KG och spelar tufft.
Tekningskvalitte
Måns C - Caderroth - C Mattsson
Har inte tänkt på att Caderoths CV och läste nu att han ganska nyligen har varit över på en NHL med LA Kungs
Saxat från när han vart klar för Vimmerby!
I höstas fick 25-åringen chansen att visa upp sig på NHL-klubben Los Angeles Kings träningsläger, då han bjöds in som free agent för att delta i NHL-klubbens förberedelser inför säsongen.
Länkar:
https://www.eliteprospects.com/player/345149/arvid-caderothhttps://www.eliteprospects.com/player/345164/carl-mattssonhttps://www.eliteprospects.com/player/147286/mans-carlsson
https://www.eliteprospects.com/player/345149/arvid-caderothhttps://www.eliteprospects.com/player/345164/carl-mattssonhttps://www.eliteprospects.com/player/147286/mans-carlsson
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Du kan väl ändå sända hockeyintelligens till Hockeysnack. Men vila gött, jag, Brett och andra sprider hockeykunskap här.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Själv tvingas jag till två månaders vistelse i en semesterort. Vi hörs.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Rätt skönt att vi ligger lågt och får in 2 nya spelare. Känner ändå bättre vibbar för säsongen som kommer. Publiken i Ö-vik vill se ett köttande lag som vinner. Skiter i hur snyggt det ser ut.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Men nu är det bara kaffe och glass med jordgubbar.
I soffan och strecktitta på nya serien Dutton Ranch.
Kvinnor med stake i den i serien.
I soffan och strecktitta på nya serien Dutton Ranch.
Kvinnor med stake i den i serien.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Jag satt och gjorde exakt lika i Torsdags och ladda inför Japanmatchen.
. På ballen med Rom och Cola.
youtu.be/m7kBI0rBjgM?is=pwiNoZc3CxjCzEXx
Jag satt och gjorde exakt lika i Torsdags och ladda inför Japanmatchen.
. På ballen med Rom och Cola.
youtu.be/m7kBI0rBjgM?is=pwiNoZc3CxjCzEXx
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Den här länken fungerar inte riktigt, jag som såg framför mig att få ta del av att som tikare bli "hyllad" på riktigt här i fiendeland ;)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Man tänker Timander, som inte gick spikrakt. Utlånad till Husum minns jag, men blev stabil. Gillar att MoDo satsar på backar med fysik, sen har vi spelare som Hallin. Bra mix.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Finns 2 till i J 20 som kanske kan få prova att få komma in och få lite speltid och smälla på stjärnorna i motståndarlagen.
www.eliteprospects.com/player/718740/mans-wiberg
www.eliteprospects.com/player/897558/gordon-palmgren
Finns 2 till i J 20 som kanske kan få prova att få komma in och få lite speltid och smälla på stjärnorna i motståndarlagen.
www.eliteprospects.com/player/718740/mans-wiberg
www.eliteprospects.com/player/897558/gordon-palmgren
Sv: Silly Season
Vikingmodo : Menar du att vi inte har någon Bernhardt eller ingen poänggörare? För poänggörare har vi sen kommer nog ingen göra 50 poäng, men det är väldigt ovanligt att backar gör det också.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Fohlin som gick till Västerås var väl dessutom bänkad där och fick knappt spela alls. Undrar om man inte glorifierar sådana som han, Wahlberg, Berg och Ingmans insatser. Berg har utvecklats, men rest. Nja...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
2 av dom är våra 2 defensiva monsterbackar till Juniorer..
Knights
Hägglöf
Som skal spela om en plats i år!
2 av dom är våra 2 defensiva monsterbackar till Juniorer..
Knights
Hägglöf
Som skal spela om en plats i år!
+ 1
Sv: Silly Season
Willow: Ja till viss del liknar truppen mer den vi gick upp med men tycker backsidan är svagare. Vi har ingen poänggörare och saknar ett par fler defensiva grovjobbare som Folin och Ingman.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Elton är en kul spelare att ha i vårt annars trubbiga lag idag. Hoppas det kommer in ett par tunga poängspelare nu i slutet. Blir intressant att följa Falkenhäll också som öste på bra då han fick chansen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Påminner om att runda 2-7 börjar 17. Där finns chans för Malcom Gästrin, Knights och Hägglöf att gå.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Har ju inte undgått någon i år att han fuskat defensivt och är en individualistisk spelare. Han hade gått topp 10 om han hade en bättre allaround-förmåga. Krävs ingen Einstein för att förstå det.
Förhoppningsvis får vi ha kvar honom denna säsongen. Det är en boost bara att han fått erfarenhet från en seniorsäsong.
Förhoppningsvis får vi ha kvar honom denna säsongen. Det är en boost bara att han fått erfarenhet från en seniorsäsong.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Det verkar ha framkommit kritik för att han inte är lika påslagen varje match och ibland försvinner ur matchen eller fuskar lite i sitt ansvar. Det jag läste var att det var en anledning till att han inte gick ännu tidigare. Han har definitivt talangen för att bli riktigt djävla bra.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Övriga ord som sades om Elton av experten i studion inatt:
Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.
Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.
Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.
Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Tycker OP blivit lite för kaxig igen. Som att han tycker sig vara bättre och mer cool än han är. Han ska tillbaka till att bara jobba väldigt hårt och agera som den fjärdekedjespelare han är. Spela Allan genom att stanna kvar när is maskinen ska åka ut och sådant passar inte. Han är inte Schremp...
Ödmjukhet OP!!! Laget är större än jaget.
Ödmjukhet OP!!! Laget är större än jaget.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan se det framför mig. Stanley Cup-final och OP sitter i omklädningsrummet med krigsmålning och käkar surströmming!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: TV-experterna på ESPN kan också hockey. Uppmärksammade MoDo som en legendarisk talangfabrik direkt när Elton valdes.
+ 12
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: LA trodde verkligen på Adrian hela vägen och de kan alltså hockey.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Senast vi hade en spelare gå i förstarundan så var det just Adrian Kempe. Full circle!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Skönt för killen. Bra klubb och skön stad. Får hänga med Kempe. Nu slipper man lyssna på papegojorna i TV därborta. Drygt..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Nu kan man gå lägga sig äntligen! Go natt alla tappra uppesittare!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Stort grattis till Elton som just valdes av Los Angeles Kings som nummer 19 totalt!
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Horklubbarna fattar ju inte att Herman är bäst! Jag kan hockey!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Inte ovärdelöst att man väntar 5 min för att ett lag ska välja + intervjuer och skit för att behöva vänta ytterligare tre minuter när ett lag trejdar till sig ett val.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: fulstream + sdpn (The Steve Dangle Podcast) livestream på youtube för reaktioner och snack mellan alla val är hur jag ser draften i natt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Kör SportsNet nr 11 nu via OnHockey.tv. Det är ju bara MoDoiter som vinner poängligan i slutändan ändå.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: finns som sagt flera youtubekanaler men nu bröt Trump in med nåt tjöt om crypto
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Finns vissa som livesänder med reaktioner på Youtube. Men sändningen går via abonnemang på Viaplay tyvärr. Och är jäkligt utdragen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Draften är igång nu. Man har hunnit med 7 val. Sportsnet tippar Elton gå som fjortonde spelare
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Hittade nu att endast fem stycken har draftats än så länge. Men varför kallar NHL Frölunda för ett 'amateur team'?
Hahaha, vilka högfärdiga jävlar ändå - och då hatar jag Göteborg och alla deras emos och popsnören. Skärpning nu, jänkare!
Hahaha, vilka högfärdiga jävlar ändå - och då hatar jag Göteborg och alla deras emos och popsnören. Skärpning nu, jänkare!
+ 1
« Föregående · 3039586 · Nästa »
