Sigge: Om han skall köpa in 6 spelare som han har sagt, så tror jag knappast att han köper 4 nya backar. Och 2 forwards. Dom som ryker är: Wahlberg Rubins Folin
Sedan kommer det 2 st. Ccentter/forwards till 1: a linan. 1 center till 2: a
Tarasov: Bortser man från det ekonomiska så är Widebro avsevärt mycket bättre när det gäller relationen till de aktiva supportrarna. Charlotte satte verkligen en kil mellan föreningen och supportrarna i negativt avseende.
Elysium: höga budgetar är farliga. Precis som i verkliga livet. Ju mer lön man får desto mindre anser man sig behöva anstränga sig.
Därför viktigt att hitta rätt spelare som hungrar efter en payday (hos någon som är villig att betala) och ger oss Bang for the buck. Vi tackar Josh för hans insatser och går vidare.
puffe: Jag går och lägger mig och sover efter maten nu. Sen säger väckaren Beep! Beep! 18.45. Då kliver jag upp och drar igång min ryska piratsändning. Vore skönt med 1p så jag kan somna om.
KB: Helt rätt. Det var en av de saker som jag reagerade på med hennes ledarskap. Jag hade aldrig några höga tankar om Charlotte. Utifrån sett var några av hennes prioriteringar/initiativ märkliga. Min magkänsla säger också att hon gjorde Svartvadets jobb otroligt vanskligt. Widebro, däremot, känns klokren. Otroligt vktig rekrytering.
Heyerdal: Bra. Kan bli viktig under sluttampen på serien även om våra nygamla HA-lirare gör det kanon. Bra med lite konkurrens ändå här på slutet då vi behöver ytterligare poäng.
Bad_Brett: Haha...det jag menar är att vi har bättre alternativ i min bok. Tar hellre en motiverad Theo än O´Regan med fokus på annat. Dummare saker bör du ha hört BB? ;)
Spara pengarna på den flygbiljetten till lagfesten senare.
Skulle vara skönt om vi blir helt klara innan vi får punktering. Jag antar att vi kommer att ha slut på luft när vi blir klara, synd om det redan hänt.
Om han skall köpa in 6 spelare som han har sagt, så tror jag knappast att han köper 4 nya backar. Och 2 forwards.
Dom som ryker är:
Wahlberg
Rubins
Folin
Sedan kommer det 2 st. Ccentter/forwards till 1: a linan.
1 center till 2: a