MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
« Föregående · 1366505 · Nästa » Till forumet
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
SSK vinner
Overtime Period
61.43 2 - 3 EQ SSK 26. CARLSSON, Mattias
Overtime Period
61.43 2 - 3 EQ SSK 26. CARLSSON, Mattias
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Nikki Nine: Usla tikare! Vad fan är inte du då då? über-usel!!!
+ 4
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Bad_Brett: Ska bli kul att se lakers-SSK 2 lag som försöker kontra på varandra utan att nåt av de har ett anfall
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
NuMo:
Det värsta med att ha rätt är att man först måste stå ut med alla naiva sänken som ska klaga på att man gnäller.
Det värsta med att ha rätt är att man först måste stå ut med alla naiva sänken som ska klaga på att man gnäller.
+ 1
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Det kommer bli straffar, Challe kommer tycka att det är ett skämt och sätta in tre skyttar som inte vill skjuta straffar.
Växjö och SSK går upp till Elitserien. Duktigt jobbat, ansvariga.
Dessutom kommer det komma in massvis av tikar och våra usla moderatorer kommer inte att göra någonting. Nä, jag avsäger mig det här.
Växjö och SSK går upp till Elitserien. Duktigt jobbat, ansvariga.
Dessutom kommer det komma in massvis av tikar och våra usla moderatorer kommer inte att göra någonting. Nä, jag avsäger mig det här.
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
bisterfinnen: Jag hatar att ha rätt.
Tre perioder och man skapar knappt en handfull bra chanser. Chanser där det inte finns någon andravåg.
Uselt.
Tre perioder och man skapar knappt en handfull bra chanser. Chanser där det inte finns någon andravåg.
Uselt.
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Man är utslagen ur elitserien och spelar kval, men trots det så sitter man kvar på sina höga hästar och vägrar inse att här krävs det grisjobb, vilja och blåmärken.
Skamligt.
Skamligt.
+ 2
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
InVinoVeritas:
Jag känner för att personligen trycka en svettdrypande raggsocka i käften på "Strumpan". Han agerar någon form av läktarcoach där alla analyser handlar om hur Växjö ska spela.
Tornberg var inne lite på min linje. Vi får väl se hur nöjd Qwertas är med inställningen och offerviljan. :)
Jag känner för att personligen trycka en svettdrypande raggsocka i käften på "Strumpan". Han agerar någon form av läktarcoach där alla analyser handlar om hur Växjö ska spela.
Tornberg var inne lite på min linje. Vi får väl se hur nöjd Qwertas är med inställningen och offerviljan. :)
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Patrik Källstr: Jo. Jihde är mycke snyggare "in real life" faktist...
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
InVinoVeritas: Att ingen modoit varit framför mål idag eller denna säsong.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Jävla gubbhockey. De enda skotten som kommer är dumpningar in mot mål som blir returlösa
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Onemanshow anfallshockey.
Vart är pressen, understödet? Vart är folket framför mål, vart är avsluten och vart är andra och tredjevågen för att få in puckjäveln?
Det här duger inte ens i allsvenskan.
Vart är pressen, understödet? Vart är folket framför mål, vart är avsluten och vart är andra och tredjevågen för att få in puckjäveln?
Det här duger inte ens i allsvenskan.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Nikki Nine: Precis, de håller inte. Josefsson tar in pucken lätt varje gång, vad händer sen? Ingenting! Allt är som vanligt.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Nikki Nine: Vi spelar ett inverterat Djurgårdsuppspel. Man ser inte direkt några långa pass upp på en pigg forward.. :|
0-0 med fördel Växjö, smaka på den.
0-0 med fördel Växjö, smaka på den.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Nikki Nine: Jo, det här känns som upplagt för Växjö seger. Mer fart, energi och jävlar anamma så ser vi till att trycka in den där jäkla pucken!
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
yngwie:
Som i princip alla andra matcher under säsongen så gör vi det alldeles för lätt för motståndarna att försvara sig mot oss. Att Challe inte fattat det efter snart 59 matcher är patetiskt.
Som i princip alla andra matcher under säsongen så gör vi det alldeles för lätt för motståndarna att försvara sig mot oss. Att Challe inte fattat det efter snart 59 matcher är patetiskt.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
MorganaLefaey: Det handlar väl om att domarn inte såg honom röra pucken med handen.
Jag har en dålig feeling. Vi har ingen bra stats mot lag som spelar såhär.
Jag har en dålig feeling. Vi har ingen bra stats mot lag som spelar såhär.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
MorganaLefaey: Inte mycket som tyder på att Modo skall göra mål i den här matchen.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Nikki Nine: Tydligen inget att göra med blockerandet. Man får tydligen inte föra pucken med handen i målområdet som utespelare
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Nikki Nine: Handlr väl om utespelaren eller målvakten täcker pucken då avklädningen sker
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
MorganaLefaey:
Lustigt att det blir straff när Nicky blockerar i målområdet men inte när vem-det-nu-var i Växjö gör det.
Lustigt att det blir straff när Nicky blockerar i målområdet men inte när vem-det-nu-var i Växjö gör det.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Gustafsson: Har väl varit melodin så här långt. Leda spelet och va orolig för kontringar. Sen släpper der i 2a. Fan vilken chans.
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Gäller att vi varvar upp och får in det första målet så snabbt det bara går, får de kontrat in ett skitmål så blir det nog jäkligt darrigt.
+ 1
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
yngwie: 2 ramträffar så där i början har verkligen fått en att både jubla och nästan svimma. Men sjön har inte haft något alls förutom det där skottet
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Patrik Källstr: Någon som vet om man kan få tag i den videon som visas i arenan innan match? Alltså den där alla kaptener lyfter bucklan...
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
| MODO Hockey | |||||||||||
| | |||||||||||
| 30. DAHLBERG, Nicklas | |||||||||||
| Goalkeepers | 32. TARKKI, Tuomas | ||||||||||
| | |||||||||||
| 1st Line | 55. TOLLEFSEN, Ole kristian | 48. PIKKARAINEN, Hannu | |||||||||
| 23. BARTECKO, Lubos | 24. SUNDSTRÖM, Niklas | 22. NAGY, Ladislav | |||||||||
| | |||||||||||
| 2nd Line | 3. TIMANDER, Mattias | 18. HÅLLBERG, Per | |||||||||
| 44. DANIELSSON, Nicklas | 39. SVARTVADET, Per | 25. HEDMAN, Anton | |||||||||
| | |||||||||||
| 3rd Line | 12. JOSEFSSON, Daniel | 8. ERIKSSON, Anders | |||||||||
| 17. MADSEN, Morten | 93. RITCHIE, Byron | 10. SKRÖDER, Per-åge | |||||||||
| | |||||||||||
| 4th Line | 87. ROSÉN, Robert | 2. WESTIN, Jens | |||||||||
| 28. BLOMQVIST, Jacob | 26. FORSBERG, Kristian | 6. HÄGGSTRÖM, Magnus | |||||||||
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Nu är jag med i matchen! Köpte mig dolt ip för 40 kr så nu kan jag se matchen även jag är utomlands. Nu kör vi!
+ 3
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Modo - växjö, Ditt spel: 1
Huddinge - Asplöven, Ditt spel: 1
Odds: 2.01
Nu kör vi!
Huddinge - Asplöven, Ditt spel: 1
Odds: 2.01
Nu kör vi!
+ 1
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
--klipp--
TORNBERGS TOPP 3: BÄSTA SPELARNA I KVALSERIEN.
1. Pikkarainen
2. Nagy
3. Bartecko.
Vilka tycker ni är Kvalseriens bästa spelare?
--klipp--
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
De är tamefan bedrövligt att man inte ska kunna köpa matchen å se när man befinner sig utomlands. Vad i helvete är problemet när man betalar för sig?
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Även om jag är precis livrädd inför kvällens match så har jag samtidigt på något sätt accepterat att Modo kan spela i allsvenskan nästa år. Jag är mycket väl medveten om allt som är negativt med att åka ur men jag menar, så länge klubben inte går i konkurs så kommer ju Modo alltid finnas kvar och det är ju trots allt Modo Hockey som jag älskar. Vill jag se den bästa hockeyn så är det ju NHL som gäller.
Redigerad kommentar
+ 1
« Föregående · 1366505 · Nästa »
Det krävdes en seg spelare att inte ta ett onödigt avslut i det läget.