Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
« Föregående · 1224521 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Nikki Nine: Ja det verkar som om många var i baren i pausen. Domaren verkar ha hittat pipan också...tyvärr.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Nikki Nine: Och då försvinner ju poängen med att ha honom kvar i laget. Han tillför ju ingenting om han inte spelar på det viset.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: Fantastisk ljudkuliss. Tänk om vi hade haft sånt tryck i Fjällräven.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
90tals vibbar av matchen, hakningar och fasthållningar hela tiden. Man vet ju aldrig vad som kommer rendera i utv.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
MODOJohan: Han är nog medveten om att om han tacklar någon kommer han bli avstängd en månad.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Nikki Nine: Något i den stilen. Jag ser egentligen inte samma Hinote som lockouten...
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: så kom sondells bjudning, som tur va blev det inte mål.
Hasse ser ut att ha fyllt 73 för ack så efter han är i varje moment.
Kom igen nu modo, kämpa !!
Hasse ser ut att ha fyllt 73 för ack så efter han är i varje moment.
Kom igen nu modo, kämpa !!
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Jag tycker det börjar bli dags för ett riktigt rallarslagsmål där Hinote går ut och markerar och försöker tända till resten av laget.
Det hänger både 3-2 och 4-2 i luften.
Det hänger både 3-2 och 4-2 i luften.
Redigerad kommentar
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: De gör han ju varje gång, timander är i min mening kanske modo´s sämsta back i uppspelsfasen.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: Eftersom jag gnäller så mycket på Svedberg så får jag berömma honom för en schysst räddning.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: Hur fan tänker timande när han tar fart och är helt ensam och dumpar puck i PP?
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
-Steen vid andra målet, hade han varit rejälare hade målskytten aldrig fått det andra läget.
-Vi blir jävligt nervösa i egen zon.
-När våra backar ska ta upp pucken slutar det oftast med att de blir överrumplade vid röd och får dumpa in pucken som våra forwards är chanslös på eftersom de vart tvungen att stanna upp på blå för att invänta pucken.
+Vi är ändå rejälare än senast
+Pucken studsar emellanåt med oss.
+Näslund är bra
/Han Gath sköt pucken på en liggande Skröder efter avblåsning, sånt ska rendera. Tuokko Hinote får justera det ofoget. Eftersom Claesson tyckte att han gjorde det genom att dra ut teket och därmed bestraffa oss.
-Vi blir jävligt nervösa i egen zon.
-När våra backar ska ta upp pucken slutar det oftast med att de blir överrumplade vid röd och får dumpa in pucken som våra forwards är chanslös på eftersom de vart tvungen att stanna upp på blå för att invänta pucken.
+Vi är ändå rejälare än senast
+Pucken studsar emellanåt med oss.
+Näslund är bra
/Han Gath sköt pucken på en liggande Skröder efter avblåsning, sånt ska rendera. Tuokko Hinote får justera det ofoget. Eftersom Claesson tyckte att han gjorde det genom att dra ut teket och därmed bestraffa oss.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Jaha. Där vände Kanada till 2-1. Nu får vi kämpa för att ta hem det.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Poffa: Steen är värdelös det har jag tyckt i 4 år. Välkommen till verkligheten!
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Poffa: Steen, Sondell, Svedberg. Lägg därtill att Sundström och Svartvadet inte är i normal standard... det finns ett samband.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Steen är så obehagligt svag i den närkampen så jag undrar om han har barnförlamning. Ta i i egen zon, för faan.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: De kan även vara svårt att vara bra när man inte får någon hjälp.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: Håller med.
Men sidledsförflyttningarna kunde min döde mormor överträffa.
Men sidledsförflyttningarna kunde min döde mormor överträffa.
Redigerad kommentar
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Wayne Gresky: Jag tycker inte svedbergs är en tavla, det är jävligt svårt att vara 100% tät, finns alltid nån lucka och då ingen av oss sett var exakt den går in tycker jag vi ska passa oss för att döma ut han.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Zucca närmar sig Mårtensson i poängtoppen. Enligt mina beräkningar är vår "Zeeeeta" (a´la Håkan Södergren) 2 pinnar bakom Mårtensson just nu.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Viskarn: Haha. Molinder.
Ska vi byta grejjer. Ska vi byta grejjer med varann. Ja byter en målvakt mot en ...
Ska vi byta grejjer. Ska vi byta grejjer med varann. Ja byter en målvakt mot en ...
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Sen vill man ju få igång MZA-Sunny-Skröder... Dom är sig inte lik...
Hopp hopp... Molinder gör mål!
Hopp hopp... Molinder gör mål!
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Wayne Gresky: Kul. En/1/uno sekund kvar på 5 mot 3 när Rögle gör mål....
« Föregående · 1224521 · Nästa »