Föregående · 178 · Nästa
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
atilla: söker ingen bekräftelse eller berömmelse här på HS. Jag har redan självförtroende och självkänsla likt Zlatan. Så behöver inte mer av det. Jag vet vad jag kan och är bra på. Och det jag kan och gör är jag jävligt bra på.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Intervju med Rosén från januari
Men jag är lite tveksam att det stämmer. Tycker det borde fångats upp av Expressen.
Men jag är lite tveksam att det stämmer. Tycker det borde fångats upp av Expressen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Som jag sagt så är jag vän med en kille som är stor sponsor (Intersport) som gett mig namnen jag delat med mig. Denne personen har kontinuerlig kontakt med Lurken pga matchtröjor och etc och jag kan inte rå för att denna sponsor person har haft fel rätt många gånger.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Skönt. Det var en spelare jag inte alls trodde på. Alldeles för stor hype där kring honom. Och han är för trubbig på grillorna för Brynäs spel.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Går väl att tolka olika. Dels att laget gick så himla bra final året, fick behålla stora delar av truppen. Fyllde på med spännande namn med Nhl rutin samt Bäckis som det stora affischnamnet. Så du får tolka som du vill. Så tolkar jag som jag vill. Vet av erfarenhet av eget sportande på relativt hög nivå att sammanhållningen i en grupp kan rubbas av att en storstjärna kommer in i ett lagbygge och allt kretsar i stort sett om denne. Och att denna ska lösa allt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Är det så här du fiskar upp dina rykten också? Läser mellan raderna?
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Ahpl: Är annars lite anti mot att pensionera allt för många nr. Det ska ha betytt något alldeles extra för klubben för att komma på tal om att hissas och få ett nr pensionerat. Inte för att ta ifrån någon ära och berömmelse. Men har svårt att se vad en sån som Näslund har i taket att göra.
Född och uppvuxen i Timrå visserligen men annars inte gjort så mycket i klubben.
Totalt reggad för 55 matcher nånting. I min värld skulle t o m en sån som Hallin gå före. 🤷
Född och uppvuxen i Timrå visserligen men annars inte gjort så mycket i klubben.
Totalt reggad för 55 matcher nånting. I min värld skulle t o m en sån som Hallin gå före. 🤷
+ 9
Café > Sv: Roligt
mattias - 74: Efter hot, mordhot och hat från högeranhängare senaste tio åren så ger jag verkligen svar på tal, det bad_brett skriver är ju fan sjuk och jag håller fan inte tyst nå mer, generellt har jag inte problem med folk som röstar på högern men senaste åren så har SD och deras retorik smittat över sig på andra högerpartier, det är som en sjuk spiral där allting vrids till det värre år efter år.
MAGA i USA är verkligen ett bevis hur jävla vilse människor är just nu.
Sen ... en våldtäkt, javisst, alla våldtäkter är ju vidriga, ser inte vad det har för relevans mellan höger/vänster, Ingen försvarar väl våldtäkter eller?
MAGA i USA är verkligen ett bevis hur jävla vilse människor är just nu.
Sen ... en våldtäkt, javisst, alla våldtäkter är ju vidriga, ser inte vad det har för relevans mellan höger/vänster, Ingen försvarar väl våldtäkter eller?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Det handlar nog mest om att ha rätt mix av spelartyper. Växjö har redan mängder av spelskicklighet med Persson, Rafferty, Sahlin-Wallenius (antar att han blir kvar?) och Aho, som också uppges vara klar. Rosén är väldigt skicklig och rörlig, han har varit riktigt bra i Gävle den här säsongen, men jag tror inte han är rätt komplement till deras 4 spelskickliga backar som nämndes ovan. Kanske lite förvånande att han inte hamnar i SHL, men jag tror det är lite som med Alexander Lundqvist (inte samma spelartyp), dvs att de flesta lagen söker toppbackar eller typ yngre sjundebackar, och att de här spelarna betraktas mer som mitten av en SHL-hierarki.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: ”kan väl lägga ner du med. För du tillför nada här inne.”
Och du tillför? Det verkar inte vara någonting som någon uppskattar i alla fall med tanke på drevet.
Och du tillför? Det verkar inte vara någonting som någon uppskattar i alla fall med tanke på drevet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KaptenB : Du tycker att han borde fått förlängt? Om så är fallet så skulle vi behöva ha matchat AIKs bud men det är inte realistiskt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Tarasov:
Oooooja!
Jag har många kvarsittningar i mitt CV...
Men jag vart förbannad på farsan som alltid skulle gå på förädrarsamtalen och kom hem med ett jävla flin på läpparna!
Oooooja!
Jag har många kvarsittningar i mitt CV...
Men jag vart förbannad på farsan som alltid skulle gå på förädrarsamtalen och kom hem med ett jävla flin på läpparna!
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Röda Tallen: Håller med, det ska vara en prestige för spelare som har gjort något alldeles extraordinärt för klubben eller i karriären som helhet. Jag tycker Boyce har varit en gränspuck men nu känns han given och tycker det bara är Z och Jonte utöver honom som har något i taket att göra i dagsläget.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Får riktigt ont i magen av Vesels ord som verkligen ville vara kvar. Som gjort det oerhört bra och räddat Alcén och hans tunna felaktiga truppbygge genom oerhörd rollacceptans och laganda. Att då inte ge tillbaka till en sådan kille känns helt ärligt ruttet. Att bedöma honom från årets insats som center känns också orättvist då han fick den minst sagt rubbad.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
sargad: Inga fler än Z, Jonte, Boyce.
Det får inte bli för många.
Det får inte bli för många.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Vad är tanken?
Som jag förstår det går inte Rosen och Hellkvist ihop.
Som jag förstår det går inte Rosen och Hellkvist ihop.
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Kulltorp: Vad mumlar du om nu då? Mår du inte bra? Ni blev ju 12:a. Måste säga att ni suger varje år. Nubben är tillbaka nu och fortsätter traditionen vidare, Kullis!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Som jag och säkert de flesta andra med lite nyanserade öron tolkar Alcen, så säger han väl bara i princip att bruset från höga förväntningar utifrån efter fjolårets finalspel, till viss del kan ha påverkat laget och spelarna negativt i början av serien.
Ett sånt scenario året efter en väldigt lyckad säsong är väl heller inte specielltt ovanligt, oavsett vilket lag det gäller.
Du måste ha en osannolikt selektiv och enögd tolkningsförmåga om du tolkar Alcens allmänna ordalag om dessa förväntningar som att det var Bäckis inträde i laget som påverkade laget negativt.
Ett sånt scenario året efter en väldigt lyckad säsong är väl heller inte specielltt ovanligt, oavsett vilket lag det gäller.
Du måste ha en osannolikt selektiv och enögd tolkningsförmåga om du tolkar Alcens allmänna ordalag om dessa förväntningar som att det var Bäckis inträde i laget som påverkade laget negativt.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
grimiss: Intressant att Växjö plockar in Elias Lindgren från Vimmerby och samtidigt uppges släppa Rosén trots kontrakt. Någonting säger mig att att det finns en tanke med detta, annars hade man inte gjort det.
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Silly: Just suttigt och kollat igenom 8 avsnitt om Sverige under kalla kriget "Om kriget kom" Rekommenderas. Sen i sista minuten i sista avsnittet dyker hon upp. Vackraste jag sett. Hon är perfektion. Ingen korkad 08 ank-läpp med passande namn Bianca.
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 1
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Costanza: Du sitter alltså och pratar med dina egna nick?
Fräscht!
Fräscht!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jag skrev Besserwisser till någon och blev avstängd en vecka och du kom undan med bland annnat tönt.. Känns märkligt.
Bäst oavsett är att vi försöker hålla en någorlunda bra ton även om det är svårt.
Bäst oavsett är att vi försöker hålla en någorlunda bra ton även om det är svårt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Ja huvudsakligen har jag väl inte gjort något allvarligt. Ser inte vad det är för skillnad på att håna och se ner på andra här inne med en besserwisser härskarattityd kontra att kalla nån för tönt/pajas. Så du kan väl lägga ner du med. För du tillför nada här inne.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Har du mutat moderatorerna eller varför i hela friden är du inte avstängd?
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Jag fixar allt. Hör av mig till TIK. Efter att vi snackat nu privat vet jag att du är lika supertrevlig som JonteD.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Jag skiter i hur ni på HS ser mig. Och jag skiter i mitt "rykte" här. Dom som känner mig vet vem jag är. Och framför allt jag själv vet vem jag är. Känner ingen här inne personligen och vill inte göra det heller. Har mitt liv och mina nära och kära och dom vet mitt sanna "rykte".
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ser att Zuccarello gjorde två assist inatt. Borde inte han vara sugen på att spela i HA? Byta ut resor till Miami mot resor till Gotland.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Efter en nubbe för mycket så kommer du skriva nåt olämpligt därinne.
Fast jag har skämtat en del om kronofogden, men jag sitter fortfarande tryggt!
Fast jag har skämtat en del om kronofogden, men jag sitter fortfarande tryggt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson:
Just bristen på isar och dåliga träningsmöjligheter är nog viktigt.
Med tanke på att DIF, AIK och SSK delar på distriktet tror jag nog att Frölunda har fler juniorer att tillgå. De har ju monopol på Göteborg med ganska stor omnejd.
Just bristen på isar och dåliga träningsmöjligheter är nog viktigt.
Med tanke på att DIF, AIK och SSK delar på distriktet tror jag nog att Frölunda har fler juniorer att tillgå. De har ju monopol på Göteborg med ganska stor omnejd.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow: att må psykiskt dåligt en period och sjukskriva sig/ta paus vs inte kunna plocka fram vinnarskallen i mer än en period i taget
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Kan du höra om dom kan ta bort Leffes ban också som räcker ända till år 292277026596? Så dum har jag inte varit, jag sa bara att Leif är en bättre tränare än Jokinen.
+ 1
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
Kenttäcam:
Tycker du går händelserna rejält i förväg nu, vet inte alls vad Leksand kommer ha för lag, även om lagbygget är långt ifrån klart så ser det såklart bra ut men det skall spelas om det
AIK har ju bäst silly hittills tillsammans med Leksand
MoDo kommer självfallet också vara med i toppen precis som Karlskoga
Tycker du går händelserna rejält i förväg nu, vet inte alls vad Leksand kommer ha för lag, även om lagbygget är långt ifrån klart så ser det såklart bra ut men det skall spelas om det
AIK har ju bäst silly hittills tillsammans med Leksand
MoDo kommer självfallet också vara med i toppen precis som Karlskoga
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Rip Kirby:
Starkt av Carolina verkligen
Minnesota vann måstematchen mot Colorado och reducerar matchserien till 2 - 1
Starkt av Carolina verkligen
Minnesota vann måstematchen mot Colorado och reducerar matchserien till 2 - 1
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Som supporter så ser i alla fall jag positivt på utmaningar och ser bästa möjliga SHL som en positiv sak.
Brynäs har jättebra förutsättningar att utmana alla vi ställs emot. Vi har ett starkt varumärke, bra faciliteter, äger ERPen, närhet till Stockholm osv. Bring ém all on säger jag.
Brynäs har jättebra förutsättningar att utmana alla vi ställs emot. Vi har ett starkt varumärke, bra faciliteter, äger ERPen, närhet till Stockholm osv. Bring ém all on säger jag.
Föregående · 178 · Nästa


























