AIK - Timrå IK 2012-12-28
« Föregående · 1544782 · Nästa » Till forumet
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Bragd-Birger: Är svårt att göra mål samt vinna matcher med Centrar som Hagos, Larsson och Molinder, där har vi det stora problemet!
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Rutinerat, 6 man på plan. Ger upp detta nu och sparar pengarna till Lilla SM
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Skönt att höra en neutral kommentator...
...och nu är vi för många på isen också.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hälge: Tro på fan att dom lyckas hitta ett sätt att tjabbla bort den här chansen också.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Haha ja jävlar... Parodi...
Jag har fan aldrig sett domare anstränga sig så här mycket för att hitta timrå utv...
Jag har fan aldrig sett domare anstränga sig så här mycket för att hitta timrå utv...
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
söder över:
Timrå har monumentala svårigheter att göra mål, det kan omöjligt vara domarnas fel.
Timrå har monumentala svårigheter att göra mål, det kan omöjligt vara domarnas fel.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Synd om hagos men odiciplinerat att lägga armen på axeln på en råtta... dom ramlar då...
+ 1
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
RTS:
Timråspelarna snackade slutspel innan jul, det om något är fan patetiskt.
Timråspelarna snackade slutspel innan jul, det om något är fan patetiskt.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps:Oavsett om Timråspelarna sätter sina avslut eller ej, så betyder ju inte det att domarna har rätt att negligera sin uppgift på planen, nämligen att döma på ett korrekt vis..Det är inte bara Timrå som har misskött sina arbetsuppgifter ikväll om man säger så...
Redigerad kommentar
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Sebbe som snackade slutspel i dagens Sundsvalls Nyheter, han måste ha menat Lilla SM.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Ytterligare en svart dag för svensk hockey, tyvärr. Det är synd om människorna.....
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Jaja . De va ju lite kul där i början på säsongen , vi vart klara för kvalserien ungefär vid samma tid i år . Så nu kan man ägna sej åt andra saker än hockey tills i mars . Over and out
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hahahahaha! Fjollor är vi allihopa allihopa...
Exakt samma matchbild som senast. Timrå ik bäst men domarna är med på aik tåget osså bjuder aik på ett par idiot överkörningar o där viker vi ner oss...
Exakt samma matchbild som senast. Timrå ik bäst men domarna är med på aik tåget osså bjuder aik på ett par idiot överkörningar o där viker vi ner oss...
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps:
Fy fan. Det är det sämsta jävla laget man ställt på isen någonsin. Man mäktar inte med att göra ett enda mål på ett bottegäng i en sån viktig match!! Man har forwards som håller AS klass med några undantaget. KS är klar
Fy fan. Det är det sämsta jävla laget man ställt på isen någonsin. Man mäktar inte med att göra ett enda mål på ett bottegäng i en sån viktig match!! Man har forwards som håller AS klass med några undantaget. KS är klar
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps: Vilken dum kommentator. Första frågan till Lundström: -Vad är du mest besviken över?
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Tjalle: 15-25 antagligen.
Hagos, 3-4 utv han tar när vi jagar kvittering i 3:e, bra diciplin på karln.
Hagos, 3-4 utv han tar när vi jagar kvittering i 3:e, bra diciplin på karln.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
söder över: Kom igen, detta var en match som inte kan skyllas på domaren.
Vi har inte folk som kan sätte pucken helt enkelt, dags för Nubben, som suttit och rullat tummarna i ett halvår tar fram spader och hjärter ess.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
haggen:
Ärligt så börjar det kännas som att jag skiter i det nu, livet är för kort för att lida varje vinter. Ryck plåstret nu.
Ärligt så börjar det kännas som att jag skiter i det nu, livet är för kort för att lida varje vinter. Ryck plåstret nu.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hälge: Förmodligen är det så. Men det man retar upp sig på är att hur i H-e kan såna som Crippe, Molinder o Friberg få spela så pass mycket o Anton Wedin knappt få spela.
Monten känns vek nu. In med Tommy Andersson
Monten känns vek nu. In med Tommy Andersson
+ 1
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Nu får dem väl för fan ta in en sniper, för pengar vi inte har om så krävs. Något jävla snack om budget håller inte, det om något är väl i sådana fall gott ont!
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps: Det är lika bra att ställa in sig på allsvenskan. För sanningen är ju att om vi inte kan ställa ett bättre lag på isen än så här, så har vi inget i elitserien att göra.
Punkt slut.
Punkt slut.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps: äää ny match på söndag med grillbuffé!;)
Bit ihop o kom igen.
Förresten, det är nu det kommer visa sig om Nollan är bra eller inte som kapten.
Frågan är - handlingsförlamad eller ej?
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Manderville: vi sköt upp det 2 säsonger iaf. (då vi klara oss precis på modos bekostnad och nu senast)
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Robinson var helt jävla kass.
Nu kan vi slappna av o spela ut för vi har inte särskillt mycket att spela för längre...
Nu kan vi slappna av o spela ut för vi har inte särskillt mycket att spela för längre...
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen:Jajamensan, och så kan man äntligen säga upp det fördömda Csports-paketet och bara ha kvar viasat istället.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen:
Det är ju nu man ser frukten av T Johanssons jobb tillsammans med gamla styrelsen. Man hade 40 millar i eget kapital som man har lekt bort med sin inkompetens.
Det är ju nu man ser frukten av T Johanssons jobb tillsammans med gamla styrelsen. Man hade 40 millar i eget kapital som man har lekt bort med sin inkompetens.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Blizzard:
Var typ en siffra jag drog till med. Men mera än 11 var det nog har jag för mig. Men det spelar ingen roll hur mycket dom hade haft dom grabbarna
Var typ en siffra jag drog till med. Men mera än 11 var det nog har jag för mig. Men det spelar ingen roll hur mycket dom hade haft dom grabbarna
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Blizzard: vi har 1 där. Hur många har ni? Boyce friberg? Måste kännas bra att ha sådana framgångar både hos seniorerna och juniorerna..
Modo är länets bästa lag i alla nivåer!
Modo är länets bästa lag i alla nivåer!
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Taurus:
Pratade med en med ruskigt bra insyn i klubben och Hen kunde inte fatta hur sittande styrelse kunde beviljas ansvarsfrihet.
Att skylla på Arenan som gjordes i tid och otid för att skylla den dåliga ekonomin på var bara falsarier.
Man har kastat pärlor för svin på medelmåttor till spelare.
Nollan har ett omöjligt uppdrag, så enkelt är det.
Pratade med en med ruskigt bra insyn i klubben och Hen kunde inte fatta hur sittande styrelse kunde beviljas ansvarsfrihet.
Att skylla på Arenan som gjordes i tid och otid för att skylla den dåliga ekonomin på var bara falsarier.
Man har kastat pärlor för svin på medelmåttor till spelare.
Nollan har ett omöjligt uppdrag, så enkelt är det.
« Föregående · 1544782 · Nästa »