Brynäs-Timrå
« Föregående · 342230 Till forumet
Sv: Brynäs-Timrå
rokla: ok bra =), sen säkert några runt om i landet. Hoppas på bra stämning nu när Canal+ äntligen sänder en match i gavlerinken.
Kommer trumman med föresten?
Kommer trumman med föresten?
Sv: Brynäs-Timrå
Fanzin: det var väl märkligt vad alla är beroende av denna trumma!Visst, det blir ett härligt drag av den, men man ska hejja på Timrå, man slutar väl inte hejja pga att en trumma inte finns på plats?
Sv: Brynäs-Timrå
tjobba: Stämmer, men den kan göra en väldig nytta.
Ni som var med i Globen vet att det går utan trumma, se bara tillbaka på sistaperioden i globen då var det ett jävla drag och inte en trumma så långt ögat kunde nå!
Ni som var med i Globen vet att det går utan trumma, se bara tillbaka på sistaperioden i globen då var det ett jävla drag och inte en trumma så långt ögat kunde nå!
Sv: Brynäs-Timrå
Mange: precis!trumman ska bara vara ett + i kanten, men man ska heja varelse med eller utan en trumma
Sv: Brynäs-Timrå
tjobba: ja det är klart att man hejar trots att det inte är ngn trumma.....
Undrade bara om den ska med lr inte. I gavleriken brukar det bli ett jäkla tryck med trumman, och det känns också som att alla tar i mer då trumman går på för fullt =)
Undrade bara om den ska med lr inte. I gavleriken brukar det bli ett jäkla tryck med trumman, och det känns också som att alla tar i mer då trumman går på för fullt =)
Sv: Brynäs-Timrå
timråfan: Om du läser lite tidigare inlägg här i Gben så märker du att den förmodligen sänds på Canal +
Sv: Brynäs-Timrå
timråfan: Japp den sänds på Canal +, Återigen vilken klackmatch det kommer bli......Hörde av en där att de kanske blir 50 st i hemmaklacken,,,,,ahhaha asgarvar =)
Sv: Brynäs-Timrå
Fanzin: JA det är tragist med en sådan liten klack, tur man inte hejar på brynäs!!! FORZA TIMRÅ!
Sv: Brynäs-Timrå
Ja brynäs klack kommer bli överkörda i morgon =)
Bästa klackar är
1.LIF
2.TIK
3.HV71
4.SSK
DET TYCKER JAHH
Bästa klackar är
1.LIF
2.TIK
3.HV71
4.SSK
DET TYCKER JAHH
Sv: Brynäs-Timrå
Timra_Flicka:
Nu är du ute och cycklar lilla vän. I Karlstad kör dom med lila kaffe
Nu är du ute och cycklar lilla vän. I Karlstad kör dom med lila kaffe
Sv: Brynäs-Timrå
Timra_Flicka: tror nog att många tikare tycker så. Men många har mkt fler supportrar som reser osv....TIK kanske bäst hemmaklack =)
Sv: Brynäs-Timrå
heart: nja kanske inte på bortaplan, får se hur bra klacken är i gavlerinken i morgon =) Bajenfans är bästa klacken i fotboll!!!
Sv: Brynäs-Timrå
Köjan: japp, många kan tycka att jag är konstig....
Jag gillar Timrå IK i hockey, sen Gefle IF i fotboll i Superettan,,men håller samtidigt på Bajen i allsvenskan. Lite småroligt ändå..Mkt resande. Såg derbyt som Hammarby var nära att vinna, vilken stämning det var =)
Jag gillar Timrå IK i hockey, sen Gefle IF i fotboll i Superettan,,men håller samtidigt på Bajen i allsvenskan. Lite småroligt ändå..Mkt resande. Såg derbyt som Hammarby var nära att vinna, vilken stämning det var =)
Sv: Brynäs-Timrå
Fanzin: Japp! En otrolig stämning! Ä det nån som tycker att jag ä en pajas på sportsnack eller? *s*
Sv: Brynäs-Timrå
Fanzin: Har du varit i Södertälje? Maken till medgångssupportrar finns inte. Varje gång Timrå besökt Scaniarinken har det varit lite liv på läktaren innan match. Efter nedsläpp har dock Timråklacken tagit över och dominerat.
Sv: Brynäs-Timrå
Bo Bly: japp vinst idag, var på matchen, mkt tikare som vanligt drygt 100-120 st tikare. Att timrå lyckades släppa in brynäs i matchen var fruktansvärt,,,,men de ordnade detta ändå.
3 poäng och vi börjar närma oss toppen =)
3 poäng och vi börjar närma oss toppen =)
Sv: Brynäs-Timrå
Fanzin: Timrå hade inte nycklarna till matchen, och kunde därför inte släppa in nån. Brynäs bröt sej in, mycket välförtjänta mål, och jag tackar gud för Kapanen. Efter att ha sett Timrå mot Luleå, årets match, har jag otroligt svårt att se att det var samma lag i Gavle ikväll. Var var forecheckingen? Oftast två meter framför Kapanens bur. Sarg ut, eller
"nästan sarg ut". Powerplay med stress från sekund ett...
Ofattbart och glädjande med tre poäng!
"nästan sarg ut". Powerplay med stress från sekund ett...
Ofattbart och glädjande med tre poäng!
Sv: Brynäs-Timrå
orion: Nä ikväll hade vi en s*tans tur! Om inte Kapanen spelat bra och brynäsarna varit så äckligt ineffektiva hade detta blivit en enkel seger för kaffelaget.
Men väldigt skön seger, det kommer man inte ifrån...;)
Men väldigt skön seger, det kommer man inte ifrån...;)
Sv: Brynäs-Timrå
Ford Prefect: Exempel:
"Löven spelade bra ikväll"
"Jo visserligen, men imorgon..."
En aning om ett släktskap med gnällbältet runt Örebro:
"Solen skiner"...
"Ja nu ja..."
"Löven spelade bra ikväll"
"Jo visserligen, men imorgon..."
En aning om ett släktskap med gnällbältet runt Örebro:
"Solen skiner"...
"Ja nu ja..."
Sv: Brynäs-Timrå
orion: Aha! Är det lika på Cape Verde-öarna tro? Eller kommer 70 Rodrigues egentligen från Örebro? ;)
Sv: Brynäs-Timrå
Ford Prefect: Hålla på Brynäs= slå sej själv på ryggen med risknippen...
Alla utom Timråfans kommer väl från Örebro egentligen...
Alla utom Timråfans kommer väl från Örebro egentligen...
« Föregående · 342230
Hur många är det föresten som kommer ner =?