Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
« Föregående · 1316312 · Nästa » Till forumet
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Era j-vla pessimister!!!
Era j-vla pessimister!!!
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn vad skönt!!!!!!!!!!!!!!!!
HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag skickar en tanke till stackars kommentatorn. Puss
HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag skickar en tanke till stackars kommentatorn. Puss
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Laken: För en som inte sett matchen har Corso gjort bort sig idag?
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
VILKEN MORAL VÅRA KILLAR (förutom Corso) VISAR UPP EFTER HV-MATCHEN!!!
Nu är allt bonus!
Jag är jättenöjd!
Nu är allt bonus!
Jag är jättenöjd!
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
pefr: Ja, han reflekterar inte ens över att DIF inte haft ett enda BP
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
lincoln: Helt okej med en pinne borta mot DIF om Modo och AIK förlorar.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Första poängen mot DIF på länge. Nöjd med det. Skönt att Pitkimäki spelat upp sig.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Poäng!
Jag är nöjd, tycker dock synd om c+ kommentator, han låter så besviken
Jag är nöjd, tycker dock synd om c+ kommentator, han låter så besviken
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
John K: Som sagt. det tyckte inte jag. Men jag dömmer väldigt få ES matcher ;=)
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Raggaren Putte: Jag tycker faktiskt att Hirscho slår på pucken....
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
danne80: Nog måste det vara något som är fel när en back är en av dom bättre i offensiven. Eller?
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Raggaren Putte: Undrar hur vanligt det är egentligen att ett la inte får ett enda pp i en match? Att vi drar på oss utvisningar kan ju domarna kanske motivera med att de vill att vi ska åka ur eller nått, men att DIF, SAIK, Luleå etc skall vara nån slags jäbvla söndagsskole klass förefaller för mig märkligt...
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Fan nu börjar det bli lite väl många turnovers på offensiva blå.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Knylan: Synd att Pikken inte satte dit den. Riktigt snyggt tekniskt nummer när han plockade ner pucken i luften i egen zon när han vände spelet.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Laken:
Sebbe bryr sig nog. Men jag tror inte Kolan eller Hynning bryr sig nämnvärt.
Sebbe bryr sig nog. Men jag tror inte Kolan eller Hynning bryr sig nämnvärt.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Rent spelmässigt så tycker jag att det här är bland det bättre vi presterat den här säsongen, vilket kanske inte säger så mycket i och för sig.
Men vi för ju spelet nu men Djurgården har giftiga kontringar som vi måste undvika att bjuda på. Typiskt Pärssinen-läge nu att stiga in och avgöra.
Men vi för ju spelet nu men Djurgården har giftiga kontringar som vi måste undvika att bjuda på. Typiskt Pärssinen-läge nu att stiga in och avgöra.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Laken: så sant! bara hoppas på att det inte blir en till förlust mot 0,8
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Laken: mitt fel som var otydlig.. Karlsson har sett oberörd ut medans Erixon har varit väldigt svag defensivt men samtidigt en av dom bättre offensivt
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
säga vad man vill om stockholmslagens supportrar, men de har varit jäkligt fina att lyssna på den här perioden
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
The great one: Så du tror inte heller att Sebbe Erixon bryr sig om det rasslar in baklänges mål?
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
pefr: Snart halva tredje spelad och inte ett powerplay. Jävligt normalt
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Har inte sett Styf skrinna så fort som han gjorde i det hemjobbet på flera år!
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
The great one: håller med , corso kanske visar det på fel sätt ibland men hellre det än stoneface
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
danne80:
Håller med. Hellre en spelare som visar inställning (om än på fel sätt). Än spelare som är likgiltiga inför nederlag. Det är för lite känslor i hockeyn överlag nuförtiden.
Håller med. Hellre en spelare som visar inställning (om än på fel sätt). Än spelare som är likgiltiga inför nederlag. Det är för lite känslor i hockeyn överlag nuförtiden.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Laken: kanske det men hemma mot Hv kan du ju inte säga att dom tog i så dom sket ner sig direkt
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
RocknRolf2: Men om laget blir bättre utan Corso då? Laget före jaget.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Olle: så sant!! ska till mycket för perra att bänka en spelare. Pitkämäki kan lägga sig och sova utan att bli utbytt
« Föregående · 1316312 · Nästa »
Du var ju även nöjd efter HV matchen. Bo wasa undrar om du slagit huvudet i balken...