BaraTikare: har samma känsla som du. Har varit så några säsonger. Var nog ett stort misstag när man förlängde hans kontrakt då man kunde fått en spelare med både mer spetskompetens samt mer glöd i spelet för de pengarna.
Andersson: Vansinne att chl förstör för alla på det här viset. Den turneringen skulle kunna avgöras i luffarschack över en helg med en representant från varje lag, det skulle även öka intresset för den.
sargad: Jo Emil P får en del oförtjänt kritik som sagt. Jag lyfte ju honom härom veckan som en spelartyp vi skulle kunna behöva få in fler av.
Westfält slog dom ju fast att han inte kommer ta några offensiva steg.(kan ha nämnt det själv både en och ca hundrafemtio gånger) Även om han har rätt bra defensiva styrkor.
Vilket leder till att jag tycker Eriksson borde få Westfälts plats i 3:e kedjan och att Westfält kan leda våran 4:e kedja!
Forsmark rätt svaga stats överlag och Freijs ser lovande ut. Vilket betyder, som vi så många ropat efter. Ta bort Forsmark från PP och in med Freij där!
Heffners: Jag brukar inte klyva näbb o va irriterad men ursäkta KACKLA I BOKEN SOM INGEN ÄR INTRESSERAD AV OM DITT SVAMMEL OM JUNISAR DIT O JUNISAR HIT VI VILL FOKUSERA PÅ VÅRAT KÄRA A-LAG I BOKEN!!!!!!!LÄGG NER!!!🤬🤬
Älskar att du känner dig tvungen att förminska att Jimmy faktiskt jobbar en del med hockey. Men tittar man på din profil är det ju Jimmy du vill vara, gjorde det så ont att han fick en komplimang?
Villervalla: nej den här spelaren har fått ett löfte utifrån ollis ideer sen stack olli o då kan vi inte räkna med att nästa tränare tänker lika o framförallt inte skicka ner nubben för att tillrätta visa nya tränaren hur han måste göra . befängt
josha840: Ville absolut inte ta nått ifrån Genborg, snarare tvärtom, där har vi hittat ett guldkorn. Riktigt grym matchen igenom, med bra balans, fysik och kaxighet.
Men det jag ville säga lite är att vi är rätt beroende av Dahlén i det offensiva spelet överlag. Vilket är lite oroande på sikt, att vi skall behöva vara så beroende av en enskild spelare.
Därav att fler måste börja steppa fram i målprotokoll och poängproduktion. Det gäller ju inte bara nyförvärven. Utan även en sån som Wedda.
Joslan00: skymd sikt brukar kosta 120-240kr vad snackar du om ? timrå har inte dyrare biljetter än andra i genomsnitt har du jämfört med alla lag förutom dif ? dif omsätter också försäljning av supporter prylar på en månad vad tik typ gör på ett år
SKRIDSKOSKENAN: Vi är många som gärna skulle vilja ha info nu men jag tror att vi måste vara ödmjuka inför det faktum att det här kan vara nåt som klubben inte bara kan kommunicera hur som helst. Vi får nog som det vackert heter gilla läget och träna på förmågan att härbärgera
Kerstin_k: Jag såg Aftonbladets intervju med Nubben. Jag fick inte jättebra vibbar över nästa års lagbygge. Endast Boyce och Wallis kontrakt som går ut på forwardssidan.
När han kom in på om Dahlén drar så lät det: En hög lön att kunna värva för. Kommer kanske "inte kunnat ersätta exakt rakt av, men vi kommer kanske få bygga på ett lite annat sätt"
Hoppas innerligt inte att bygga på ett annorlunda sätt innebär att värva som vi gjort för att täcka upp för Hållander och Kapanen... 🙏😱
Söderöver: Ja och för att ge Modano rätt, så saknat vi också lite fysik på det. Då vi inte ersatt en sån som Lundmark. Visst att Genborg ger en tackling då och då. Men Lundmark, där gick benen på ett helt annat sätt och han smällde gladeligen på.
Summa summarum. Nubben har tyvärr varken lyckats täcka upp Hållander och Kapanens uttåg, och på det tappat lite fysik.
Så för att glädja både Modano och mig. Så får Nubben gärna värva en fysisk kanadensisk center med näsa för mål. En som kommer in med vinnarskalle och som kan ge lite energi till gruppen. En som glädjer alla helt enkelt. 😁
Heffners: Pettersson gör ju ingenting? Svag i det mesta hittills. Han är så jävla mätt. Pääjärvi? Är han också med? Inte sett karln på dessa 8 matcher. Karln är helt slut. Nubben/kimmo har värvat in sig i ett hörn. Med klister.
Det vidrigaste av allt är väl att den fjärde torsken känns ju så jävla given att man vågar betta en månadslön på det.
Vi ska alltså vinna med dessa förutsättningar emot oss: - Förmodat skadad Hardegård - Eventuellt skadad Svensson - Eventuellt frånvarande Dahlén - Jippomatch med Rosa-bandet tema. - Luleå med två raka torsk i ryggen
Och Forsmark är Europas segaste PP-spelare på blå, han drar ner tempot något fruktansvärt, har han permanent feber denna säsong? In med Freij i PP för fan.
Men i den rollen är han helt ofarlig som han spelar i nuläget.