Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Blizzard: Nu hoppas jag väl iofs att man, från ledningens sida, ser till att spelarna ser nästa motståndares förra match. Men ändå vaket av Önerud!
I 1:a och 2:a blir vi ju definitivt rånade, i 3:e släpper domarna på spelet mer, kanske att vi kommer undan med en del där, jag vet inte. Det är svårt att sitta och försöka vara objektiv när man precis fått kåtslag av segern.
Frella: Ha ha Vad menas längst ner?
"Texten imponeras"
Robinsson dålig igen
som sagt bort med Robinsson, förläng med Murley om pengen är rätt. och scouta en bra icke-Eu på Robinsson's bekostnad!
Hahl Bundy: Nej vi läser SAOB.
[av lat. imponere, eg.: lägga ngt på ngn l. ngt, av in- (se IN-, pref.¹) o. ponere, lägga, ställa (se PONERA); i bet. 5 har, liksom i t. imponieren, anslutning skett till fr. imposer, av in- (se IN-, pref.¹) o. poser (se POSERA); jfr eng. impose. – Jfr IMPOST]
Olle: Jag klarade av att kolla o skriva i 1 perioden men sen var det stopp.
Då var det FOKUS PÅ SKÄRMEN.
F.ö älskar jag mina modoiter ikväll! Fan vad jag vill möta dom igen, dom andra lagen kan dra åt helvete!
bj21:Samma här håller också på Timrå i denna match
NuMo:Oerhört konstig känsla men jag sitter och småhåller på Timrå!
Wayne Gresky: Hahaha, snyggt Timrå! :D
Modoante:
Grymt imponerande även om Djurgården reducera nu.
Som jag sa, det är härdande att hålla på Timrå IK. Som läget varit den här delen av säsongen så formar ju måste-vinna-hela-tiden-känslan ALLT man företar sig. Men på ytan är det lugnt som i en filbunke. Och egentligen vågar man ju inte säga nåt positivt alls ännu, för då får man bara tillbaka det i arslet med råge.
Fokus: Nästa match. 0-0, inget vunnet. Vi börjar där.
Slut! Frågor på det!?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Nånting skulle fattas mig då.
Ros på Twitter: "Djurgården kommer åka ut. Svårt att ta in det. Inte bra för svensk hockey."
Nu börjas det. Lite tidigt kanske men ändå.
6 poäng - full pott! på två borta matcher där man var orolig för båda matcherna. Så jävla stark att ta SEX poäng i möten mellan Rögle och DIF borta. Fyfan vad starkt!
Blizzard: Det vore väl kanske snarare bra om ett stockholmslag åkte ur? Vanligt folk kan gå på matcherna utan en icke försumbar risk att bli misshandlade, matcher kan spelas på utsatt tid eftersom ingen kastar rökbomber på isen osv.
Klarar vi oss så får det andra laget vara vilket som helst, däremot vore det en känga i ansiktet på all uppblåst storstadsmedia om patrasket åkte ur. Det skulle gillas.
Äh, nu skiter vi i silvret och kör för sm-guldet ist!
Ja Kongo, jag har hybris. Kan man få ha det en (1) jävla kväll som Timråit under en säsong utan att sedan bli sodomerad av hockeygudarna??
Pliiiiiz!
Nu går riddan ut och kör sympati med.
"Stefan Ridderwall
Blizzard:
Som sagt, var glad att ni inte har riddarn mellan stolparna.
Insåg precis att vi ska få spela en utomhusmatch emot Brynäs nästa säsong om vi klarar ES kontrakt!
JAAAG VILL SPELA ES IGEN!
INTE FAN HJÄLPER HANS TWITTER INLÄGG DÅ!! TÄNK!
TT: Han får hoppas hur mycket han vill men då han skriver ut det på det sättet till allmänheten så förmedlar han en bild av att han har fokus på ett ställe man inte bör ha fokus på när man spelar dödsmatcher med ett helt annat lag.
Nu är det ju dock tur att vi slipper se honom mellan stolparna. Man bör inte tycka synd om den man ska sänka dolken i, då kanske man tvekar.
Äsch, ni övertolkar. ;)
Challe var väl inne lite på samma spår när han pratade om Timrå som sitt 'andralag'. Var inte det en liten dissning av Modo förresten? ;)
Olle:
Hagos har ju varit riktigt bra sedan han kom tillbaka från bänkningen.