Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
« Föregående · 1236293 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: h...j...ä...r...t...a...t...t...a...c...k Tack Anton Axelsson, far åt helvete Vinnerborg och alla jävla gummiknän i rödvitt
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Farbrorn var snäll ikväll....mot ssk lär man få munnen full.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Som matchen utvecklade sig får vi vara mycket glada för 2 pinnar i dag.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Nu blev det fotboll på webtv istället. Ingen intervju? :(
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Kanon! Då infriades mina förhoppningar om minst tre p under bortaturnén iaf! En historisk seger! :-)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: Nu är vi världsmästare igen!1!!
Undrar när lallarna behagar att dyka upp?
Undrar när lallarna behagar att dyka upp?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
SONNNIEE! Tack så jävla mycket, trotss att vi inte förtjänade det..
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Härligt Sonnie!.. 5 poäng ner till SSK nu med målskillnad att gå på
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Är du galen!!! Det gäller att bevaka vår enpoängare!!! ;=)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Heleniz: Grymt skönt med pinnen med tanke på hur tredje perioden utvecklade sig
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad: Jag tar min fria rätt att citera Knylan i det här läget... Trots en poäng så känner jag precis, exakt så här just nu: "Dom är som den där snälla farbrorn som lockar in en bland buskarna för att sedan skita en i ansiktet."
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Simmalugnt: Men jag har hört att Linkan tydligen har flera mycket bra spelare i sin pärm i alla fall.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ambroo: Skäms på oss. Nu gäller det att bevaka den här poängen i sudden.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
mikenomad:
Ähh vaddå...Linkan var ju ute och letade Wayne Gretzky men sen upptäckte han att Gretzky inte fanns på marknaden
Ähh vaddå...Linkan var ju ute och letade Wayne Gretzky men sen upptäckte han att Gretzky inte fanns på marknaden
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Ska man verkligen döma icing när nån hindrar den som jagar pucken?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
nectis: Kantor känns som ett kanonförvärv, synd att inte Linkan högg på honom...:-/
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
nectis: Vi söker febrilt ett sätt att förlora denna match. Ska vi hinna hitta ett tro?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
purpleburn: haha, inte så lite heller! Skriker som en dåre när Timrå gör mål.. och bryr sig inge vidare när Rögle gör det ;)
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Foyn: Axelsson måste få vara kvar i BP. Han kan göra all skillnad
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Foyn: Min femtioelfte hjärtattack den här säsongen är på gång nu...
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Ska vi slå vad att RBK sätter en snart? Axie e fan kung!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Tack Skogs, där försvann chansen, återigen stort tack.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
RTS: Inte konstigt egentligen att han suger höhö
Kors i taket, Axie satte den under ribban!
Kors i taket, Axie satte den under ribban!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
lincoln: Pinsam hockey. Vi skapar absolut ingenting och så drar vi på oss en skitutvisning dessutom. Så jävla uselt!
« Föregående · 1236293 · Nästa »