Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
« Föregående · 1445991 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Sverre: Hur länge tror du ni ligger tvåa med det där skitspelet? Hahaha!! Lycka till loserboy!
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
nixXz: Någon som känns jävligt bra är att pikken har tagit petingen rätt och var bra idag, fortsätt så!!! JAAAAAAG är så lycklig nu.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: ett säckgäng som ligger 2:a jamfört med ett timrå som ligger sist :'(
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
MarcusElving:Hoppa och skit så får du randiga ben. ;) (smileyn för sakens skull)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Bissett_19: Tack! Bra kämpat! Tack för en underhållande match!
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
rafalski: Nej det här var mer som att dansa med ett påtänt pubfyllo som försöker slå flaskor i bakhuvudet på en när man inte tittar. Lämna bentacklarna och dom grinande bäbisarna hemma nästa gång. Haha vilket jävla säckgäng.
+ 3
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Gorkyman: Men det var väl då faan på tiden att Brynäs äntligen fick vika ner sig för det bättre laget.
Grymt skönt Pikken! Precis så här ska han vara. Kanske man får ge Perra lite cred i det här fallet.
Förjävla skönt!
Grymt skönt Pikken! Precis så här ska han vara. Kanske man får ge Perra lite cred i det här fallet.
Förjävla skönt!
+ 2
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon: Antar att en vinst för er är som att vinna ett SM-guld? Rätt så smågulligt :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Gorkyman: Ett timråfan som pratar om slutspel, det känns väl lite väl optimistiskt? Ingemansland kanske ni hankar er upp till ;)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: Men hur i hela helsike kan det där skitgänget toppa serien?!? Helt otroligt! Walk in the park!
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: bara att gratulera, ser det som biståndsarbete. Lycka till i KS;-)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: Perra har tyglat Pikken och ger honom förtroende nu! Lovande!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Hoppas våra spelare slipper skador nu i det som återstår av matchen. Vilket jäkla brunkargäng vi möter!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon: Jo. Känns som om detta kan bli en dyr kväll då jag skrek: Laget runt om Timrå vinner;)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Grottmänniskan Widing hamnade på rätt plats till slut hehe
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Jäklar vilket tryck det verkar vara i plywoodlådan ikväll :D
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: Fasen....snart måste man omvärdera Per-Erik.....
+ 1
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: JAA!! Så jävla vackert! Pikkarainen är verkligen en fröjd att se när han väljer att ta i och skapa utrymme åt sina medspelare :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Timrå Icon:Verkligen. Han jobbar som om livet hängde på det! Han KAN ju visa inställning! Snälla snälla snälla fortsätt med det så kan det bli bra det här.... :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Kattgubben: yees, fan va dom trampar på Timrå, vad har hänt med laget? :-)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Tiden går så jävla långsamt nu att man börjar misstänka att relativistiska effekter är satta i spel. Kallsvettas!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
Olle: Självklart är det Robinsons mål, men Pikken spelar det spelet han är värvad för. Gärna mer av det. :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
73Sjöbba: Allt är relativt, han jobbar iaf BÄTTRE. Men jag tycker fortfarande att det där är Robinsons mål helt och hållet.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-12-03
73Sjöbba: wtf, pikkarainen? Han behöver ju bara stå framför kassen och låta pucken träffa klubban. Han håller ju tom på att missa skottet. Det är Robinsons passning som gör allt i den där situationen.
« Föregående · 1445991 · Nästa »