Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: jag antar att du pratar om witkowski. Absolut. Men jag skulle gärna se en lista.
Sv: A proposito de nada
Peja: vilka panikvärvningar och superchansningar har Alcen gjort sedan han klev in på kontoret?
Jämfört med alla andra värvningar.
Jämfört med alla andra värvningar.
Sv: A proposito de nada
Peja:
Superchansningar?
Med tanke på LC skadehistorik, kan han då räknas som en superchansning?
Alla panikvärvningar? Har JA gjort många panikvärvningar?
Superchansningar?
Med tanke på LC skadehistorik, kan han då räknas som en superchansning?
Alla panikvärvningar? Har JA gjort många panikvärvningar?
+ 1
Sv: A proposito de nada
moment22: Var på Timrå-matchen. Kallt men minne för livet. Kommer inte att missa detta.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: Free seating men man köper biljett till olika sektioner. Jag hoppas innterligt att ni med säsongskort får plats på någon av de bästa sektionerna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Får väl passa på att gå upp på läktarn i pausen mellan matcherna. Eller offra dig och se Brynäsdamlag för en gångs skull.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Har ångrat mig i snart 14 år att att jag inte gick på förra utematchen så nu har jag köpt biljetter åt mig och farsan. Visst är 895kr pengar, men dom går till en god sak; Brynäs IF!
+ 9
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Misstänkte det. Med andra ord får vi som inte är intresserade av SDHL-matchen skitplatserna på SHL-matchen eftersom det är free seating. Tack för kaffet när man har varit på varje herrmatch sedan hedenhös.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja:
11:00 - Arenaområdet öppnar med alla aktiviteter
11.30 - SDHL Brynäs IF Färjestad BK
15.15 - SHL Brynäs IF Färjestad BK
11:00 - Arenaområdet öppnar med alla aktiviteter
11.30 - SDHL Brynäs IF Färjestad BK
15.15 - SHL Brynäs IF Färjestad BK
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Så de kan alltså också lämna menar du? Om de får ett erbjudande? Eller värvar vi från en för hög hylla då eftersom de tydligen håller i NA än? Så vi ska alltså inte värva från högsta hyllan utan nån lägre? Jag älskar att vi försöker få in skickliga killar i rätt ålder.
+ 3
Sv: A proposito de nada
gwl: Blir ändå en slags kostnad att inte ha jagat en toppback under tiden som man trott att Välimäki var klar. Det var säkert inte enkelt att buda hem honom eller för den delen övertala honom att gå till Brynäs, men det visade sig vara bortkastad tid.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Känns som förra sillyn väntade Alcen (gamblade) med att Soda skulle bli kvar. I år att han skulle vända hem.
Blir rätt mycket chansingar från honom numera. Hur är det egentligen med scoutandet?
Blir rätt mycket chansingar från honom numera. Hur är det egentligen med scoutandet?
Sv: A proposito de nada
Peja: 895 kr för 2 matcher är rimligt, särskilt när det handlar om en unik happening. Om man tycker det är för dyrt gör man som alltid - skiter i att vara med.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Greatredwing : beror väl på vilken hylla man letar på. Och när man letar om året.
Vet många många shl lag som redan nu fyllt på med vassa backar från andra sidan pölen.
Vet många många shl lag som redan nu fyllt på med vassa backar från andra sidan pölen.