Brynäs IF - Frölunda HC 7/12-13
Huge: helt rätt att plocka Honken var det ju inte eftersom vi inte lyckades göra mål
:-)
Sen att du kallar Tony för medgångare och att inte stötta är bara patetiskt! Hur skulle världen se ut med bara JA sägare som du och några till härinne tror du MAGISTER HUGE???
Och din omtanke om målskillnaden ger jag heller inte mkt för i nuläget. Hade kanske varit viktigt i ett mer prekärt läge i tabellen....
foppa78: "Ursäkta men jag duktigt jävla förbannad nu!!!"
allt är som vanligt då...
Att läsa dina inlägg förgyller alla matchkvällar, tro mig.
Går inte att hitta bättre underhållning...
Som ledare får man ju ta i beaktande hur spelet sett ut innan.
Har vi spelat på ett sätt som indikerar att vi kan göra två mål,
på den lilla tid som är kvar. Om svaret är ja. Då kanske man kan
ta ut målvakten vid ett tvåmålsunderläge. Men nu var det rätt givet
att vi definitivt inte skulle göra två (när vi sumpande 5 mot 4 läget).
Det var också givet att vi skulle släppa in ett mål i öppen bur.
Såg bara tredje och det såg ut som det sett ut senaste matcherna, lite desperation och ineffektivt.
Om Thuresson är skadad och om vi inte får tillbaka någon
anfallare mot Skellefteå. Då måste det vara den mest givna
förlusten den här säsongen.
När vi gjorde en mycket bra hemmamatch mot Luleå i höstas.
då vi vann med 3-1. Då följdes det upp med en räcka dåliga
matcher efter det. Nu tycks det upprepa sig. Efter en mycket
bra hemmamatch mot HV, när allt såg så otroligt bra ut.
Då har det följts upp med två raka dåliga matcher.
Med i stort sett samma lag.
Men å andra sidan måste de fem segrarna, från matchen mot
FBK till HV, anses som ren bonus med tanke på skadesituationen.
Tabelläget hade kunnat se betydligt värre ut.
Man kan konstatera att det inte håller i längden att ha 7 spelare,
eller mer, på skadelistan.
Redigerad kommentar
Fö ser Bif ut som ett kvalgäng med det här lama spelet.
Har Nordan haft ett rätt idag?
Nu måste förstärkning komma. Back och forward, tack.
Onödigt att ta ut målvakten i detta läge, och riskera ytterligare
försämrad målskillnad.
TJ har inte på 84 min gjort ett skit för att förända matchbilderna.
Redigerad kommentar
Nu visar Bif vilken verklig nivå dom ligger på.
Huge: "Snacka om skev verklighetsuppfattning."
hela Jämtin är skev :P
Snacka om skev verklighetsuppfattning.
Han vill se matchbilderna på den slashing han åker för och som han anser bevisar vilka skitsaker domarna tar för.
Varpå bilderna visar ett yxhugg som mkt väl kunde ha orsakat ett benbrott.... :-)
Pinsam och inkonsekvent domarbedömning.
Märks att vi har halva laget borta, framförallt framåt.
Juniskedjan i all ära, dom gör vad dom kan mot bra motstånd men har problem bakåt.
Känns som en sån där typisk hedersam förlustskitmatch lång väg. Tyvärr...