Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
rafalski: På andra målet står det en Växjöspelare ren framför målet. Tror han blir tvungen att släppa stolpen för att hinna över på en eventuellt sidledspass.
Löf, Löf, Löf. Nu är tålamodet SLUT! Blir bara less av att se hans nuna.
Redigerad kommentar
90Steen_: JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Vilken islossning!!!
Ollas?
Men nu kan vi vänta oss lite kompensation från domarna ska ni se.
Redigerad kommentar
Känns sådär med Djoos och Franson i samma backpar, killarna som tävlar om vem som slår flest indianare...
90Steen_: Fan vad loja vi är...har Tommy lagt valium i eftermiddagskaffet till spelarna?
Och bara därför trycker TvåmetersCody in pucken! Häääärligt.
Rodrigues, stanna ute med byrackan :-)
Men vilka indianare man fått se på 2 min redan
Redigerad kommentar
arnio: Tackar, hoppas TJ varnar laget att jag kanske inte finns med om det fortsätter så här :-)
Rodrigues, kom inte in igen förrän vi gjort mål!!
arnio: Blir vi nollade hemma mot Köpsjö så avgår jag...
Rodrigues, ut och gå med hundjäveln nu!!!
Redigerad kommentar
Har inte sett första, men på Wahlman lät det som att vi inte haft speciellt mkt. Å andra sidan: så låter det alltid från hans sida när han kommenterar Brynäs... :-)
90Steen_:
Skönt att den är över och skönt att vi bara ligger under med 1 mål. Verkligen en skitperiod av Brynäs och jag såg bara en riktig farlighet från Brynäs sida. Blir grymt frustrerad när Brynäs bara glider omkring och ser allmänt likgiltiga ut, speciellt i en så pass viktig match.
Fortsätter det i samma stil i återstående perioden så blir vi förmodligen 0:ade igen. Nu brukar Brynäs vara starka i 2:a perioden och jag hoppas att den trenden håller i sig.