Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
Nuna som en spärrvakt på T-banan...
Vill ha babianarsel på Löf...bänknötning!!!
Lyssnar på sportradoion i tradaren på väg till Norge . Hur går det för Dennis p ?
Rossa:
OK period av Brynäs även om 3-2 målet kändes otroligt omödigt av flera anledningar. Dåligt agerande av Löf, tveksamt ingripande från Honken och dåligt att släppa in ett PP mål mot Växjö som är pinsamt dåliga i PP.
Det hade varit grymt skönt med en 3 måls ledning inför 3:e perioden men antar att man får vara glad över ledning med tanke på hur det såg ut efter 1:a perioden.
Det ser ut att bli en nagelbitare detta oh hoppas verkligen inte att Brynäs lägger sig på försvar från första sekund i 3:e perioden sin vana trogen.
Zzz: Fy fan vad gött!!!!
Kroken!!!
Jag var ute med soporna...tydligen ska man inte vara inne om man vill att Brynäs gör mål :-)
Tredje målet i PP ikväll.
Känns rätt bra att man plockade in Järnkrok i coach Le Mat inför den här matchen. :)
bradberry: Tycker Molin gjort ett bra jobb i PP, klassen bättre än #16
Nu är domarna ute och hojar igen!!
sylf:
Molin gör det ok, men jag tycker Entrefeldt borde spela där istället, dels är han het just nu och dessutom mycket säkrare med puck.
sylf: Hahaha, fy satan vad skönt!! Två raka segrar och ytterligare små kliv framåt.
Zappaholic:
Ja det va en av de mer märkliga utvisningarna jag sett. 2 min för felaktig handstoppning. Det hade garanterat inte blivit utvisning för det i början av matchen och vad jag vet så är det samma reger som gäller hela matchen. Tur att det inte resulterade i ett mål i baken.
Det som kunde ha varit 6 poäng, ner till slutspesstrecket, är nu
hastigt och lustigt 12 poäng.
Vi har nu på två matcher hämtat in de minusmål vi drabbades
av i 1-8 förlusten mot Luleå.
Nu gäller det bara att hämta in resterande minusmålskillnad också.
Kul att Dennis Persson är tillbaka.
Hoppas han får vara skadefri resterande del av säsongen.
Vilka idioter, grabben är 17år och är en egenfostrad spelare.