Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
sylf: Hahaha, fy satan vad skönt!! Två raka segrar och ytterligare små kliv framåt.
sylf:
Molin gör det ok, men jag tycker Entrefeldt borde spela där istället, dels är han het just nu och dessutom mycket säkrare med puck.
bradberry: Tycker Molin gjort ett bra jobb i PP, klassen bättre än #16
Nu är domarna ute och hojar igen!!
Känns rätt bra att man plockade in Järnkrok i coach Le Mat inför den här matchen. :)
Zzz: Fy fan vad gött!!!!
Kroken!!!
Jag var ute med soporna...tydligen ska man inte vara inne om man vill att Brynäs gör mål :-)
Tredje målet i PP ikväll.
Rossa:
OK period av Brynäs även om 3-2 målet kändes otroligt omödigt av flera anledningar. Dåligt agerande av Löf, tveksamt ingripande från Honken och dåligt att släppa in ett PP mål mot Växjö som är pinsamt dåliga i PP.
Det hade varit grymt skönt med en 3 måls ledning inför 3:e perioden men antar att man får vara glad över ledning med tanke på hur det såg ut efter 1:a perioden.
Det ser ut att bli en nagelbitare detta oh hoppas verkligen inte att Brynäs lägger sig på försvar från första sekund i 3:e perioden sin vana trogen.
Lyssnar på sportradoion i tradaren på väg till Norge . Hur går det för Dennis p ?
Nuna som en spärrvakt på T-banan...
Vill ha babianarsel på Löf...bänknötning!!!
rafalski: På andra målet står det en Växjöspelare ren framför målet. Tror han blir tvungen att släppa stolpen för att hinna över på en eventuellt sidledspass.
Löf, Löf, Löf. Nu är tålamodet SLUT! Blir bara less av att se hans nuna.
Redigerad kommentar