Bästa inläggen
Så frågan lyder alltså till alla er som klagar på Bz's värvningar. Tror ni inte Stefan också skulle vilja vara med i race är det gäller stornamn?? Tyvärr kan man inte handla utan pengar. Det måste ni inse och sluta klaga! Stöttning är det hela Brynäs som förening behöver. Sen tror jag stenhårt på Bz! Helt rätt man för att göra om och göra rätt så vi åter igen blir det ledande lag vi alla vill att vi ska vara. Men då gäller det att vi enas och går samma åt samma håll!
Kom igen nu Brynäs och alla fans. Tillsammans är vi starka!!
Tippar 4-1 ikväll :) bra start på något nytt...
Enterfeldt på twitter nyss!
Hej på er!
Imorgon besöker jag, min sambo och mina svärpäron Gavlerinken för att bevittna matchen. Vi har köpt skybar biljett, och till min fråga som jag hoppas någon av er kan besvara:
I skybaren finns det en "streetfoodbuffé", vet ni om man kan äta innan sen gå till sin plats vi har på läktaren? Eller är bara maten under själva matchen? Vi hade tänkt att betala det 129kr som det kostar för maten på plats.
MVH Peter
Sköna poäng! Utökade åtminstone avståndet till Modo.
Bara jag som inte i min vildaste fantasi kan förstå hur man spelar Blomqvist och PaW i boxplay?
Vad kommer Växjös ledare säga nu?
Han som fick tokspel när Franson lämnade Brynäs för Toronto.
För det är ju i stort sett ingen större skillnad här.
Huge: Noterbart i övrigt: inga krav på TJ:s avgång det senaste dygnet härinne. Har han blivit så mkt bättre på 24 timmar?
Märkligt.... 😉
Skitsnack! Om du tittar på din mus (som du har till din dator) så kan du se att det finns ett scrollhjul i mitten mellan knapparna eller så använder du pilarna som också funkar utmärkt, när du provat detta så scrollar du ner till mitt inlägg igår kl 21:46 och där kommer du se att jag skrev att TJ borde avgå! Även om vi vinner 10 raka nu så tycker jag att TJ ska avgå ändå, så kom fan inte och tro att du är någon jävla Gud för att Brynäs vunnit 2 matcher mot Modo och Djurgården!
:-)
:-)
:-)
Redigerad kommentar
Något uppdrag du fått av Brynäs IF eller är det ditt kall att försvara klubben/spelarna hur dom än beter sig?
Sven Savage är ok. Trots att han håller på Luleå..
Avgå Tommy!
Mycket synpunkter på Wallacetröjnummer. Är #21 heligt? För min del spelar det ingen roll alls. Det är Molin som är ikonen inte #21. Det finns fruktansvärt mång ikoner i Brynäs vars nummer har använts efter dem utan att nån har reagerat.
Kanske för att många är för unga för att ha upplevt Tigern, Krobbe och alla andra storheter.
Apropå otur... bra svar av Stenmark...
"Jag minns en gång när Ingemar svarade på frågan hur många av hans segrar som berodde på tur. Och han svarade: – Visst har jag haft tur många gånger. Men det märkliga är att ju hårdare jag tränat, ju mer tur har jag haft."
Ny tränare
Carlsson istället för Djoos i PP
Olden istället för Blomqvist. Blomqvist gör inte det som han är värvad för, göra mål.
Niniimäki i pp tillsammans med Andersén, Brodecki, Sweatt och Brodin
Nordan i rödtröja, tvivlar att han spelar i veckan
Niniimäki tillsammans med Brodecki och Olden
Ge mig tre pinnar! :-)
Har man dessutom en tränarstab som låtit lättjan smyga sig in i laget flera gånger så rimmar det dåligt med ett nyförvärv som är känd för sin dåliga arbetsmoral.
Det är blandade känslor hos mig. Men han ska givetvis ges chansen att bevisa mig ha fel.
Redigerad kommentar
Skön och rättvis seger idag. Efter en tveksam start tar vi över och är i förarsätet hela matchen. Nu närmar vi oss Örebro och DIF och jag har svårt att se att vi kommer hamna bakom de två lagen.
Detta luktar topp sex och slutspel direkt om vi fortsätter så här. Förstärkningar ska ju in också.
mk:
Någon som minns GDs Resultatservice? En telefonsvarare dit man ringde 4 ggr/match för att lyssna på periodresultat o slutresultat...
Eller den bruna tavlan i Gavlerinken som var vändbar? När Beijers Bygg vändes fram satt man m spänning och väntade på vilka resultatsiffror fr övriga matcher som hade hängts upp på krokarna när tavlan vändes tillbaka
Huge: Knappt styrfart? Du är helt kokt i skit!!
lyckats skaffa bort vår klart bästa
tekare för lång tid framöver.
Riktig bra seger oavsett hur. Förbannat bra inför fortsättningen!
Jag är inget stor-fan av tj, det ska gudarna veta men han ser ut att ha klarat av värsta stormen, och hittills med bravur, hatten av!
Olden gjorde ett väldigt bra intryck. Han var smart i spelet utan pucken och kom till flera väldigt heta målchanser. Tror att han kan bli en oerhört nyttig tvåvägsforward. Lindblom är också en smart spelare som alltid ger hundra procent. Nu väntar vi som sagt bara på att Ollas ska bli spelklar. Forwardsuppsättningen kanske inte så tokig, trots allt, nu när grabbarna börjar komma tillbaka och andra (typ Scott) börjar vakna till liv.
Zzz: "Och ärligt talat, det finns ju lättare ställen att åka och vända en trend för Brynäsare än i Karlstad."
Jaså, var då? Möjligen Leksand. Nej, visstja, vi förlorade där också...
Behrav detta nu å gå samman för BRYNÄS!!! Kom gärna med negativ kritik men respektera varandras olikheter och sluta kasta skit på varann. Loggar in här för att läsa om hockey men stöter bara på kärringar som käbblar om vem som sagt vad och inte gjort det osv.
RÄTTNING I LEDET KAMRATER!!!!
För att det ska vara någon konkurrens när dessa båda är tillbaka förutsätts att ingen annan forward får skada sig, vilket är otroligt naivt tänkt, speciellt när det gäller Brynäs IF. Nä, nu är det fan så man snart skiter i den här säsongen. Vi har en coach som inte verkar ha nån som helst game plan, spelare som inte vill eller kan göra jobbet, en lövtunn trupp, inga pengar och ingen publik. Leksand byter ut halva laget, Fbk kommer värva sig uppåt och Modo har också börjat leta förstärkningar. Brynäs sitter kvar i båten med ett stort jävla hål i skråvet.