Slutspel 2010
sylf: Ja Modig skulle inte vara den målvakt man hoppats på Hans 89% i räddningar gör ju att det skulle bli mest troligt att han skulle bli tvåa efter läck. I så fall kan man lika gärna satsa på en egen produkt.
Men jag tror att JOcke och Limpan fortfarande är förstavalen för Sundlöv. Informationen om Modig lär ju komma från hans agent.
Stämmer det så är det helt sjukt, han är i klass med Sperrle!
tjugo8: Fast man blir lite orolig på ordvalet.
"– Det mesta indikerar på publiksiffror på över 8 000 åskådare i båda hemmamatcherna, säger Håkan Westergren på Brynässhopen i Läkerol Arena."
Räknar man kallt med att åka ur slutspelet efter match 4 eller 5? Eller har man drabbats av storhetsvansinne? Haha
Efter ett antal matcher i soffan så är det dax att röra på sig.
Jag är på plats. Åre, skall du upp och kränga Pasta till näringsidkarna? :-))
Sovmorgon inom försvaret...? ;)
På plats tors-lör. Du?
Åre Mån-Sön...:(
Fyll arenan nu...!
Och jag vill inte veta av något "folk försöker inte köpa då de tror att det är slutsålt..."
2 plåtar inhandlade även om det är lite surt att göda Djurgården med 740KR.
Jag är så jävla taggat inför torsdag, kan ju knappt tänka på något annat..
säger niklas falk, liksom, 5-2, 4-4, 4-1, 3-1 och 1-1 har det blivit i år mellan djurgården och brynäs.
Det är en, kanske två målsnåla matcher.
Tycker det har blivit ganska mycket mål ändå..
Bortsett från det, är Ros helt retard.
Härlig analys av Ros, Markan har hemligt nummer och eftersom journalister inte kan ringa till honom så förlorar vi matchserien...
Mitt tips på torsdag: 4 - 1 till Brynäs
Redigerad kommentar
Finns en ny intervju med Sunken på hemsidan också :P
Med storpublik och bra drag på torsdag tror jag att Brynäs gör en riktigt bra match och tar ledningen med 1-0 i matcher!
Tippar redan nu 4-2 till Brynäs.
Kahnberg, Hietanen, Eero och Granis nätar!
Blir nog ett jävla ös! :D
MarcusElving: 6300 biljetter sålda enl Brynäs Facebook sida. Kan bli hyfsad publiksiffra.
Dessutom är det bara direktköp som gäller vilket borgar för att biljetterna inte bara läggs undan och inte löses ut efter tid.
Själv så vare längesen man var så här taggad inför ett slutspel!
Nu tror jag inte det biter på Markström men det är ändå störande.
Tänk er att det bara är några matcher till som den klassiska ramsan kommer att ropas i Läkerolen...
"Och visst ja – jag minns Jacob Markströms succé mot allsvenska lag i kvalserien för två år sedan, men i min värld spelar den ingen roll."
Finns det överhuvudtaget en mer pressande situation än en kvalserie?
Ros lever uppenbarligen i en egen liten värld...
Men man får inte glömma att hans jobb är att skapa rubriker och vara en motvikt till Boork/Nyström i Expressen.
En ännu större pajas är Anrell, hela Aftonbladets hockeyredaktion utgörs förresten av pajaser....Jag glömdeförresten bort ärkepajasen Wennerholm, som byter åsikter efter resultatet i den senaste matchen;
"MoDo tar SM-Guld"