Slutspel 2010
Då lovar jag att jag skulle komma i byxan - helt klart.
Bissett19: Lägg ner skiten... ;-)
Måste kännas kul som spelare och ledare att ha så bra verksamhet.
"Precis om förra året så har alla Brynäs lag: Brynäs U16, Brynäs J18, Brynäs J20, Brynäs damlag och Brynäs A-lag kvalificerat sig för slutspel. Det är inte bara A-laget som har kvalificerat sig för slutspel. Alla samtliga Brynäs-lag är nu klara för minst kvartsfinal i pågående eller kommande slutspel."
www.brynas.se
Wesslau eller Ridderwall skulle nog kunna bli riktigt bra med Alcéns hjälp dessutom.. Men Modig, nej tack Sundlöv..
Modig låter ju helt vansinnigt,hoppas verkligen det är ett dåligt rykte bara.
Finns ju massor med målvakter som är mer lovande och t o m bättre.
Nån av Weeslau och Ridderwall lär ju försvinna från DIF.Vi har Pettersson-Wentzel i Almtuna som redan är riktigt bra,trots att han är 91:a,,Honken.Hur bra är Sahlin i J-20?
Modig hoppas jag verkligen inte är ett alternativ.
Redigerad kommentar
sylf: Ja Modig skulle inte vara den målvakt man hoppats på Hans 89% i räddningar gör ju att det skulle bli mest troligt att han skulle bli tvåa efter läck. I så fall kan man lika gärna satsa på en egen produkt.
Men jag tror att JOcke och Limpan fortfarande är förstavalen för Sundlöv. Informationen om Modig lär ju komma från hans agent.
Stämmer det så är det helt sjukt, han är i klass med Sperrle!
tjugo8: Fast man blir lite orolig på ordvalet.
"– Det mesta indikerar på publiksiffror på över 8 000 åskådare i båda hemmamatcherna, säger Håkan Westergren på Brynässhopen i Läkerol Arena."
Räknar man kallt med att åka ur slutspelet efter match 4 eller 5? Eller har man drabbats av storhetsvansinne? Haha
Efter ett antal matcher i soffan så är det dax att röra på sig.
Jag är på plats. Åre, skall du upp och kränga Pasta till näringsidkarna? :-))
Sovmorgon inom försvaret...? ;)
På plats tors-lör. Du?
Åre Mån-Sön...:(
Fyll arenan nu...!
Och jag vill inte veta av något "folk försöker inte köpa då de tror att det är slutsålt..."
2 plåtar inhandlade även om det är lite surt att göda Djurgården med 740KR.
Jag är så jävla taggat inför torsdag, kan ju knappt tänka på något annat..
säger niklas falk, liksom, 5-2, 4-4, 4-1, 3-1 och 1-1 har det blivit i år mellan djurgården och brynäs.
Det är en, kanske två målsnåla matcher.
Tycker det har blivit ganska mycket mål ändå..
Bortsett från det, är Ros helt retard.