Historik
Föregående · 6 · NästaNär det kommer till det sista stycket så bör vi givetvis vara oroliga, fast där skänker dock Nollans sunda inställning och raka stil hopp om liv. Sen tror jag fortfarande att Nubben är väldigt aktad bland agenterna och att det i sig hjälper till trots det dåliga ryktet.
Det känns överlag som att vi kommer att fixa det här, trots allt... Tron på föreningen och dess existens är åter. Ja, det kan gå!
hubbenorlen: Vilka uttalanden? Nubben har sagt, på ett ungefär: Krut kommer att läggas på en målvakt, Sebbe kommer man att vänta in, Crippe är intressant. Sen det här med centern det spånar jag iofs i, men ska vi överhuvudtaget ha nåt som kan liknas vid en förstakedja och ett powerplay så behövs det en kille med händer. Det behöver inte vara nåt stort namn, "bara" en spelare med offensiv spets. Jag tror även att Nubben förstår det...
När det kommer till Hagos kontra Molinder så är det en pengafråga. Hagos kostar som en bra elitseriespelare, nästan som en mycket bra t o m och sitter på två år till.
Redigerad kommentar
När det gäller Werneman så gissar jag på att Wedin och Nilsson går före, två grabbar som dessutom är fortsatt juniorer. Även Öhrn och Lögdahl är två killar som är intressanta i sammanhanget.
Det är lite väl negativt kring de "egna" när det kommer till att satsa ungt. En 4-5 grabbar kommer att få kontrakt, åtminstone om man ska tro Nubben och det gör vi ju, eller?
Leksands Mattias: Sebastian Erixon och den icke namngivna centern.
Lunkan: Fantastiskt fyndigt, verkligen... höhö!
Blizzards inlägg kan vara det bästa som skrivits här sen Huge avslöjades i duellen.
Edit: Bissett_19: Får se hur skojiga ni är utan Lauritzen, Järnkrok, Silfverberg och Larsson.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Skarin: I första hade de ett litet övertag, i andra var vi helt under isen, men från 3-2 i sista så kontrollerar vi det fullständigt. Så inte var de bättre i alla lägen heller, men att vi kommer undan med 2-2, ja nästan 2-1, efter två spelade perioder är löjligt. Det visar dock på en enorm tro på det man gör och en oerhörd styrka att trots allt kunna samla ihop sig, höja sig och verkligen kunna knyta ihop det. Timrå IK i januari hade efter 2-2 förlorat tredje med 0-3...
Vi kommer aldrig att missa detta, det finns inte. Jinxa hit och jinxa dit, i helvete heller! Jag är helt färdig, men överlycklig, fy fan vad skönt!
Edit: Bra sump av Jonte förresten, hade suttit skönt med President där.
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: Twittrade detta idag:
@HerrAmbroo 3:a ikv. samtidigt som RBK gör sitt å ÖHK visar vem som är storebror, då har vi 7 p. å +10 ner till 3:e... #våga#ödmjuk#timraik#twittpuck
Edit: Värd några plus va?
Redigerad kommentar
Föregående · 6 · Nästa