Historik
Föregående · 58 · NästaModano: Varje gång du skriver något så måste man läsa det två eller tre gånger för att förstå vad du menar. Så här borde du ha skrivit ditt senaste inlägg:
Ha ha. Det blir ju farligt varje gång en puck slängs på mål när Lundström står. Varken han eller överviktige Riddarn är några förstamålvakter. De blandar och ger på tok för mycket.
Bara ett litet tips inför framtiden!
Mvh
Hubbenorlen
Dessutom finns det ju ett spektra av känslor som du över huvud taget inte tar hänsyn till. Att vissa supportrar skulle kollapsa över en degradering har inget som helst med Zätas hjärta för klubben att göra.
Blizzard: Hur Zäta tänker vet du ju egentligen ingenting om, eller hur?
Dessutom är det väldigt sällan som männniskor älskar ett företag på samma sätt som en idrottsklubb.
Han skänker ju inte till spelarna, utan till klubben i sitt hjärta.
Precis som vi.
Om ni nu är så ofantligt stora och untouchable så borde timrå verkligen vara det sista ni borde bry er om.
Att så inte är fallet kan inte bero på något annat än att er stolthet är ytterst bräcklig och missriktad.
Vid vinst i kväll är avståndet bara nio poäng till säker mark.
Det är ju lite märkligt att många stora företag i regionen inte har skänkt pengar än.
Om Ica Bergsgatan kan skänka pengar så måste väl ST och Dagbladet också kunna göra det? I dagsläget är det ju bara 21 företag som ställt upp. Det är sjukt dåligt egentligen.
Men det borde rimligtvis droppa in en hel del nu i löningstider.
Det ska bli intressant att se vad mätaren står på efter helgen.
Redigerad kommentar
Min tusenlapp motsvarar väl en miljon för honom ungefär.
Kostiainen: Jag har ingen aning om hur kompetenta personer Timrå IK har på det här området, eller hur de arbetar.
Men man undrar ju om de exempelvis har hört av sig till Zäta. Han skulle ju ensam kunna "ge" två superspelare till Timrå IK
Om man skänker pengar så gör man ju det till klubben. Man skänker inte till ledningen eller spelarna. Inte till sportchefen eller ordföranden.
För det är ju själva klubben vi stödjer.
Om vi skulle byta spelare och ledning med Modo, så skulle vi ju inte byta favoritlag bara för att "våra" spelare numera spelar med Modo.
Så straffa inte klubben genom att strunta i att skänka pengar.
För det är vi som är klubben.
Dessutom tror jag inte för ett ögonblick att du diskuterar det här fallet på grund av någon form av civilkurage eller omtanke om barnet.
spud: Here we go again. Vad vinner du på att publicera det där? Om hon nu är oskyldig så ska hon väl för fan slippa att såna där saker skrivs i offentliga forum.
Vi vet inte ett smack om vad som ligger bakom.
Kan inte nån moderator radera den där skiten?
Min slutsats gällande linkan är att han allt som oftast gick på känsla snarare än kunskap.
Sjukt tröttsamt resonemang.
mikenomad: Det är ju sånt här man vill snacka om här, och inte en massa modo-skit.
Men jag måste bara säga en sak: Om Modo värvat Bremberg och Brendl så hade jag varit vansinnigt irriterad och deprimerad.
Jag hade dock inte visat det utåt. Jag hade beskrivit Bremberg som slut, och Brendl som en dålig lagspelare som drar ner moralen.
Så det är nog bara en tidsfråga innan modoiterna börjar skriva sånt här hos oss.
Föregående · 58 · Nästa