Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Truppen 15/16
ja men är ganska säker på att de är lönen han får om han tar en plats i nhl, han får inte så mycket i lön om han spelar i ahl
MoDo Hockey > Sv: Truppen 15/16
modomille:
både danielsson och lander har kontrakt över nästa säsong.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: ja men då missade han ju typ 20 matcher så tror inte han var så billig.
MoDo Hockey > Sv: Truppen 15/16
vad skulle ni säga om att ha brashear som assisterande coach nästa säsong?
tror de kan bli verklighet.
MoDo Hockey > Sv: Truppen 15/16
jag tror faktiskt att de kan vara Melin som tränar modo säsongen 2015/2016
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
de ser ju ut som juniorkronorna använder sig av samma spelsystem som modo gjort den senaste tiden :D
MoDo Hockey > Sv: Silly season
en spelare jag gärna hade sett i MoDo nästa är är Martin Reway, tycker han sett riktigt bra u i jvm. de gjorde han iofs förr året med.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2014/2015
den här killen hade nog varit en kanon värvning, låter lite som en högerskjutande cumiskey.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2014/2015
någon sov vet hur de blir med masken nu när han blir målvaktscoach i j18 landslaget? är han förlorad eller kommer han kunna fortsätta i modo? hade verkligen varit trist om han försvann.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2014/2015
jag tyckte adrian gjorde de väldigt bra runt målet, han var på och styrde mycket puckar osv.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2014/2015
tror inte adrian stannar antingen följer han med mario till dif eller så åker han över till kanada och spelar i någon an junior ligorna där.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2014/2015
då var bröderna kempe förlorade till nästa säsong.
synd för hade gärna velat se iaf adrian tillbaka nästa säsong
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2014/2015
såg precis på eliteprospects att bud holloway ryktas till modo... men de lär väl inte vara någon sanning i de?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2013/2014
Gilbert Brulé kanske kan vara en bra ersättare till Hensick, har just kommit loss från Phoenix organisation.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
han skrev på twitter tidigare idag att han skulle göra comeback imorgon, fast han nog bort de några minuter efter han skrev de.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
jag tror hensick hade gjort otroligt mycket mer poäng bara om vi hade haft ett bättre powerplay, löjligt fina passningar han lägger ibland.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
blir det inte bättre spel snart får vi nog räkna med kvalserie spel
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 13/14
vart hittar man den där podcasten de snackas om med björn oldeen och tomas johansson? hittar bara gammla från förra säsongen på spotify.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDos nya låt 2013-2014
Länkar:
MODO HOCKEY - YouTube
MODO HOCKEY - YouTube
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2013/2014
Icing-Ove: hade varit riktigt nice om han hade kommit till modo iår, kanske kan locka hit honom nu när tambellini är här. de spelade ju tillsammans på collage.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
någon som vet varför kyle cumiskey inte har spelat de sista matcherna?
+ 1
1 · Nästa