Historik
Föregående · 176 · Nästa
Timrå IK > Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
The great one: Har inte plus, vad jinxar han fram? Att Dahlén är en flopp som bara ligger tvåa i poängligan, 1 p efter ettan?
Timrå IK > Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
F.ö exakt halva serien spelad nu då och vi har ännu inte fått igång motorn riktigt. Ett snitt på precis 2 p/match är ju lite torftigt
+ 2
Timrå IK > Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
The great one: Byta Harde mot Druggels? Vad är det jag läser? Befängt
+ 2
Timrå IK > Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2019-12-03
Håkkybåkky: Såja. 2, 3 el 4 poäng från 2:a platsen beroende på utfallet i Modos hängmatch. Helt kört bevöver det inte vara där framme i slutet av mars
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
snubb: Dessvärre är det där oftast ett vanskligt resonemang hos en elitidrottsförening i Sverige. Satt ni så i skiten så som ni gjorde så sent som under försommaren så är ni knappast på rätt köl nu. Då är detta ett högt spel som kräver avancemang
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Även om SSK inte kommer ha möjlighet att göra detsamma så tror jag på en uppryckning även där och en obehaglig match nu på fredag.
Men visst, ikväll blir det jävulskt tufft. Hamburgerköttet lär vara ett stabilt topp 8-lag, ja snarare alldeles precis under topp 5. I långa loppet tror jag dock inte de rår på nuvarande kvintett högst upp.
Men visst, ikväll blir det jävulskt tufft. Hamburgerköttet lär vara ett stabilt topp 8-lag, ja snarare alldeles precis under topp 5. I långa loppet tror jag dock inte de rår på nuvarande kvintett högst upp.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
puffe: Själv är jag gift med en Modoit. Hon är ljummet intresserad av hockey och tycker båda lagen är lika bra. Det vill säga när vi sitter i förarsätet, när det som i höst varit lite tvärtom då jävlar ska det läggas ut tabeller på fb och taggas o hållas på
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Är det bara jag eller har Timrå 1 hemmamatch, sedan 2-3 borta, 1 hemma och 2 borta igen.....osv?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ante08: Din sista mening är avgörande. När det som idag finns möjlighet att se matcherna på TV är det tyvärr det första valet för allt för många när de stressat hem efter en tuff arbetsvecka, fått fram mat på bordet och längtar efter fredagsgroggen och lugnet
+ 3
Timrå IK > Sv: Kristianstads IK - Timrå IK 2019-12-01
Bortaplan för Kristianstad? Tre borta? Hujedamig då, stackars dem....för vi saknade ju inga viktiga pjäser också...
"Mot Timrå på bortaplan på söndagen blev det förlust med 1-3.
En del av förklaringen stavas skador. Listan över frånvarande spelare blir allt längre.
Mot Timrå saknades Kalle Miketinac, Herman Hansson (avstängd) och Anton Heikkinen."
(Expressen)
"Mot Timrå på bortaplan på söndagen blev det förlust med 1-3.
En del av förklaringen stavas skador. Listan över frånvarande spelare blir allt längre.
Mot Timrå saknades Kalle Miketinac, Herman Hansson (avstängd) och Anton Heikkinen."
(Expressen)
+ 1
Timrå IK > Sv: Kristianstads IK - Timrå IK 2019-12-01
{8839}: Jag vill bara göra klart att det nån härinne skrev om, att Nubben borde hugga på Olle Liss, håller jag absolut inte med om. Totalt iskall senaste två säsongerna.
Nej tack säger jag!
Nej tack säger jag!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
dempa: Ni hade 12 raka och var i stort sett SHL-klara både hos sportjournalistkåren och härinne. Visst, siffrorna idag är inte smickrande men för fan! Att ens vackla på en tro på topp 2-möjlighet för Modo är ju mer än lovligt skitnödigt. Skärp dig och kom in i matchen 👊
+ 11
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2019-11-29
snubbelfot: Hej, jag känner för att gnälla lite så här på lördagkvällen. Fantastiskt att du har mage att ge dig på Jonte när alla vet att ni har två segrar mot oss tack vare domarna
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2019-11-29
{8839}: Jag tycker Dahlén ska bänkas ikväll så kanske han lär sig att kämpa lite
+ 8
Timrå IK > Sv: Västerås IK - Timrå IK 2019-11-27
{8839}: Du gillar att hacka på Dahlén. Du säger inte att det är hans fel skriver du efter att ha antytt precis det. Nähä. Vad säger du då?
+ 3
Timrå IK > Sv: Västerås IK - Timrå IK 2019-11-27
OlliJanne: Vi har haussat upp veckans matcher till närmast vinna el försvinna och det är kanske lite väl dramatiskt med mindre än halva serien spelad. Nu förlorade 3 av topp 4 lagen den här omgången vilket gör Löven till omgångens stora vinnare, att Västerås fick lite toppvittring och att vi andra tre i allra högsta grad trots allt är med i kampen om topp 2
+ 2
Timrå IK > Sv: Västerås IK - Timrå IK 2019-11-27
roger_sundsvall: Bratten blandar sannerligen och ger. Lite väl ojämn är han, tror ett målvaktsbyte vore på sin plats nån match snart. Inte så att B räddar oss f.n
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jag jobbar med en tatuerad Malmöit och nä, Zlatan är rökt i Malmöregionen från och med nu.
För egen del kan jag omöjligt se honom som en av våra största idrottsmän. Han är inte ens påtänkt i det sammanhanget. Zlatan är duktigt på att sparka en boll åt rätt håll. I övrigt saknar han i stort sett allt som kännetecknar en stor idrottsman
För egen del kan jag omöjligt se honom som en av våra största idrottsmän. Han är inte ens påtänkt i det sammanhanget. Zlatan är duktigt på att sparka en boll åt rätt håll. I övrigt saknar han i stort sett allt som kännetecknar en stor idrottsman
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
puffe: Som den återhållsamme person jag är gottar jag mig (hypotetiskt nu naturligtvis) ytterst modest. Det skulle kunna innebära en skiva citrusfrukt i godrickat eller att tulla på juldunken före advent. Gärna samtidigt som jag ser en hopklippt kavalkad av Västernorrlandsderbyn de senaste åren
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hassan: Brutalt barnsligt beteende! De grinade ut i kvällspressen innan vilket renderade i rena krigsrubrikerna gentemot vår eminenta bortastå. Utan att nån sett den irl. En jävla skandal när man bevittnat flertalet av andra lags anusplatser till bortastå
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ÖFK nekas elitlicens, hoppas inte Jonte deppar ihop alldeles nu. Helt rätt beslut f.ö, hoppas det står fast även efter överklagan
+ 3
Föregående · 176 · Nästa