Historik
Föregående · 45 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: ja då . jag kan sätta emot . tyvärr . av lagen som har chans så ser jag helst att dom vinner . tror dock att de blir sorti i semi
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: nja . ska man se de så så kan vi ju förtfarande gå förbi alla lag . anser själv att de är lite mer realistiskt att gå förbi aik än modo
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: att önska skador på folk känns ju inget vidare . de är inte modo vi slåss emot om kvalserie platserna . fast man kan bli lite förbannad på att dom där supermodo viker ner sej i dag . riktigt irriterad till och med . så irriterad så att jag är sugen på att gå in till grannen som är modoit och dra på han en smäll
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: undrar hur de gick för nagy . såg inge vidare ut de där
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
diffe: japp , like a glove . perfekt , hög fart . bra intensitet , ung , hungrig
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JimmyH: precis vad jag tänkte säga . allt beror på vad man anser att en backs huvuduppgift är . som defence man . eller som ett offensivt vapen . helst båda . men visst kan man uppskatta en bra defensiv back . som gör 0 mål på en säsong
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T: ja . vill man ha vår klubb grejen så får man nog satsa på ett korpenlag . detta är en mångmiljon verksamhet . för mej så skulle de vara min klubbkänsla vem som än på papperet ägde själva klubben . gick en kille in och tryckte in 100 mille i klubben så inte skulle jag gråta
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Timrå Icon: man kan säga att de är inte så ofta som inte vi är överens
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Timrå Icon: de finns inget annat alternativ, jokela och kim,h kommer att göra 2 var . 4-1 blir de
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
The great one: jasså de gör han . de va som fan . efter en bra match . inte illa , så åkerlund har aldrig gjort en bra match då ? han som verkligen kan spika igen . men viss , 10 såna här matcher i rad så
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jaha . en federer förlust och en timrå förlust på samma dag känns ju lite långsökt . så ond kan inte gud vara . omöjligt . timrå vinner ikväll
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: självklart . vad skulle kunna bli bättre vid en förlust
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
när beräknas hynning vara tillbaka ? är de någon som har koll . hinns de spelas några matcher innan kvalet börjar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: jasså , jag tycker inte han verkar ha så bra koll på den heller med tanke på vilka han tagit hit . jag har en känsla av att han kör metoden ringa agenter och fråga om dom har någon spelare som är bra . eller fråga anders erikson eller någon annan .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jockz: jag tror att han har intagit någon form av centralstimulans. . svettig . fladdrande blick svårt att sitta still . och stora pupiller . dopingtest kanske
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Johnny Bravo: ja , vi har ett par ångest fyllda månader framför oss , och de stora fallet började då hahl bundy gick ur tiden . kanske dags att återuppliva honom
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
mikenomad: nä . inte med speliden dumpa och jaga i varenda anfall i alla fall , lite variation får man nog ha . inte svårt att läsa då de ser lika dant ut jämt .
Timrå IK > Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
mikenomad: japp . så är de . men huvudsaken att de är skön stämning i omklädningsrummet .
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
är de här man får skrika ut sin ångest ? ok . FAAAAAAAAAN . HEELVETE . SATAN . jag vill ha mitt lag i elitserien
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Timrå Icon: de är väldigt få matcher som inte halonen är bästa back defensivt
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Timrå Icon: så . enligt dom där siffrorna , hur många matcher blir de i realiteten för foppa i colorado ? räkna snabbt
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Johnny Bravo och mikenomad . skitsnack . i kväll kl 19 sitter ni med en klump i magen och hoppas .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TimråikPower: ja . aik fans är riktigt trevliga och ödmjuka har jag hört
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: sen har väl timrå bara 3 cylindrar . röjmark och lander och sebbe . resten har ju skurit
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: har dom spottat upp sej då eller är de topplagen som sparar sej lite.. färjestad såg ut att vara helt under isen mot södertälje och hv såg ju inte direkt ut att ta några onödiga risker i närkamperna mot aik
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: och var hittar du en sån i slutet på januari ? . ska va om anders erikson vet om någon då
Timrå IK > Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
diffe , svårt att sparka någon i slutet av säsongen då de inte finns spelare på marknaden . men kan du snälla sluta säga att ingen är en flopp . vi har ingen som producerar , absolut ingen alls , något slumpmål hit och dit , jag vet att du är mycket för de här med laget osv osv . men några måste sticka ut och leda laget , producera poäng . och dom som är värvade för de , dom som lyfter den där större pengen än dom övriga , runt dom händer absolut ingenting . sen finns de andra som inte producerar något , som har till uppgift att spela 0,0 . de är inga floppar .men de är klart att kim.h och jokela är floppar . dyra spelare som inte är de minsta bättre än någon annan
Timrå IK > Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Uno Gordon: vad är en flopp för dej ? vad är jokela värvad för . är han tänk att vara en utfyllnadsback ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: dålig tröst , de spelar absolut ingen roll längre att de är modo vi förlorade mot . de enda jag är intresserad av är att ta mer poäng än aik och södertälje . jaja , nu ska jag åka in på bb och försöka få min ´kvinna att klämma fram en framtida timrå stjärna . nästa gång jag tittar in här vill jag se en ersättare till pärssinen . ha de gott folk
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: DJÄVLA SPORTHELVETESDJÄVLAR . vem fan uppfann sport . vilket gigantiskt onödigt energitapp . hur fan kan man må så här .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Rådepp: meunier var en av mina favoriter . helvete vad han jobbade . synd att kunskaperna var begränsade .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: ja inte utstrålar han energi i alla fall . någon match lite då och då om de finns mycket ytor så kan man se en antydan till att han kan vara bra . han verkar ha fina handleder .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
diffe: nä förlåt , kim är en kejsare , han är exakt den första center som ett lag behöver . visst va han med i dag va??
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
gustav9: äh . behövs inte . bara att fråga anders erikson . du , ante , vet du någon bra forward , tja ja känner en . en superkille , jamie heter han , jag kan ringa honom , han kommer att vara ovärderlig . en riktig sniper , lite som crosby , fast bättre , och med att manligare förnamn
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: dumsnål vet jag väl inte . felsatsningar är väl den största orsaken .kim.h är en av dom största flopparna i timrås historia . pikken gör väl mycket bra grejer , men producerar inte så mycket . jokela är, ja va fan är han egentligen . osv osv . finns inte en antydan till en målskytt . vi behöver fan tusen skott för att göra ett mål . de går inte skjuta igenom målvakter . dom har inget hål i magen
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Timrå Icon: modo har ju dessutom en första femma , så de blir nog oerhört svårt . de funkar inte att bränna såna där öppna mål som röjmark och gabbe gjorde idag , dom måste sitta , skönt med bra spel i egen zon idag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: färjestad såg ju inte ut att vara på toppen av sin förmåga sist vi mötte dom direkt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
diffe: klart som fan de inte har att göra med bara corso att vi vunnit bara 3 matcher . de har ju varit en sinnessjuk skade period . inget snack om de , men de bidrar då lagets bästa offensiva kraft försvinner . de gör de för alla lag i längden
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
diffe: jag berättade för dej exakt vad som skulle hända då han drog . exakt varenda ord har slagit in . inte första gången heller . så trångsint vet jag väl inte . eller ja de kanske jag är . dock så ser jag ju som du vet en och annan hockeymatch i olika serier som du vet , och jag har tror jag i alla fall snappat upp ett och annat om sporten ishockey
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Johnny Hazard: ja de här med nära de är de många som är . tyvärr så blir de lite poäng för nära mål . men jag tycker också att han verkar lovande . dock så behövs resultat nu . de är liv eller död
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
diffe: de kommer , när då ? säsongen är snart slut . och ja . jag skiter i corso . trots att vi vunnit 3 matcher sen han drog . och att vi låg femma då , han var ju tydligen en idiot , synd , hade varit kul med slutspel i stället för kvalserie
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
The great one: vet väl inte om agerandet vid södertäljes kvittering vad så där jätte lysande heller . men skit i de , visst fan har han spelat upp sej . rejält , bättre sent än aldrig
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
RTS: pratar du om en tilltänkt första center som ska leda laget . vi har 15 matcher kvar . hur många bra matcher har han gjort tycker du ? är de inte lite så att om en spelare är kass 100 matcher och gör någon bra match så ser folk inte de. för tålamodet är slut . sen kan man väl kanske inte säga att han har spelat som den bäst betalda killen dom senaste matcherna heller , även om han spelat upp sej . han har ju inte direkt tokdominerat , framför allt inte defensivt ,
Föregående · 45 · Nästa