Historik
Föregående · 53 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
RTS: den västra sektionen har säkert erbjudit en rejäl slant . dom brukar ju göra de . så de behövs nog en skälig lön i alla fall ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Moffsing: ja då .. alla matcher sänds .. och i synnerhet timrås .. se upp för modoiter bara . de finns ett gäng som sitter där jämt ..
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
T T: alla som någon gång har ägt en timrå tröja är välkomna i frölunda .. bra pröjs är de också har jag hört .. och inga krav på prestation .. huvudsaken är att man lirat i timrå
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07
diffe: skulle jag bo där du bor så skulle jag aldrig missa en match . de skulle aldrig kunna hända . och de vet du med
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07
Blizzard: ja då var de bevisat då . att de inte handlar om att ha sportsliga framgångar .. fast de visste ju dom flesta redan . de behövs ett par tusen modoiter för att fylla hallen . men vi kan ju inte spela 55 matcher mot modo
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07
Olle: mm ja . tror de va skogs som var iväg på ett eget uppdrag . men är inte säker
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07
Rytter: kanon . då kör vi på de .. om de skulle hända en modo spelare då i övik .. kan ni då snälla sluta vissla så att högtalarna på tvn nästan går sönder .. de är så fruktansvärt irriterande
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-10-07
Olle: själv så säger jag att skogs luftdrag kanske blåste omkull honom .. någon kroppsdel var de i alla fall inte
Timrå IK > Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
Steffe: ja . en riktigt bra match . synd att halonen är borta så dom får stå i knät på våran målvakt gång på gång .. åke hade ju inte en chans att ta dom där .. måste väl finnas någon annan som kan trycka bort folk kan man tycka .. men va fan . alla matcher kan inte vinnas . de kommer bli en skit rolig säsong tror jag . kul att corso gör en så pass bra match fast han inte spelat en minut på mycket länge
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda HC 2010-10-05
Ambroo: ja . kung charles .. eller sir charles . för han är väl adlad
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dunc: jasså .. de va som fan . de blir till att lyssna på radion då . för något kanal plus lyxar dom väl inte till med där inne .. jaja ., jag kan sakna hans klätschiga inlägg . hoppas han kommer tillbaka starkare än någonsin
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
från de ena till de andra . var har harry haffa tagit vägen . har han lagt ner hockeyn tro
Timrå IK > Sv: Martin Sonnenberg
Ambroo: ja . ganska säker på att björn svensson ikan funka bra med corso och sonny också .. skulle vara fantastiskt att ha 2 riktigt vassa kedjor
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Uno Gordon: men . tänk på att hv har den där hulken .. han som de snackats om hela kvällen . den oövervinnlige. tufftuffingen .. lance ward . killen som måste vara gjord av pansar hahaha . ja tänk va lätt de är att skapa myter om folk .
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
The Palm: jag är fan i chock tillstånd . bland dom bästa borta matcher jag sett
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
söder över: synd att de bara är på träning som han avlossar dom där skotten som man hört så mycket om .. tydligen så ska de ju va lello klass på dom .. men man kanske får ett smakprov snart ..
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Dream Team: varför överasskar åkerlund på dej . hans högsta nivå har vi ju vetat om länge . de är väl jämnheten som man har varit lite tveksam över .. hoppas han kan fortsätta på den inslagna vägen . han har ju en grym högsta nivå
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: utan problem .. 5 pinnar på 3 matcher . en målvakt som visat tvivlarna att han håller måttet . folk på väg tillbaka från skador och avstängningar . de här smakar smultronsorbet .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lincoln: å andra sidan så var de ett bra tag sen man såg sån bra hockey som i premiär matchen också . och herre gud så många såna här skitmatcher de var ifjol . då man satt och skrattade åt powerplay
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: ja . de var bara timråbor där - halva timrås befolkning var på hockey . kul
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RTS: jag personligen tror att en liten lätt övertro på sonnenberg har smygit sej in .. de är inte malkin vi pratar om . ibland så låter de så härr inne
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-09-23
Hahl Bundy: de har ju varit en hemlighet som bara gay rörelsen känt till .. som tur är har den läckt ut till vanligt folk .. så nu är siden the shit som dom säger
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-09-23
Kerstin_k: corso lär ju vara en aning ringrostig . han har väl inte gjort många knop hittills i år
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Olle: de stämmer säkert . man ska inte lyssna så mycket på dom här som sitter på sån där idiotsäker info direkt från omklädningsrummet som dom säger . den stämmer väldigt sällan har jag märkt . jag gillar mer de som sägs i tidningen . högre rätt procent
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Olle: fast de vet dom ju inte . för den senare officiella versionen är ju muskel skadad i bålen . haha
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Jacksson 71:
ett revben lär nog ta ett tag att läka tyvärr . för de va väl de som gick för hirschovits va
ett revben lär nog ta ett tag att läka tyvärr . för de va väl de som gick för hirschovits va
Timrå IK > Sv: Pikkarainens tackling
Roslund: ja för fan en tvåhundring kan man både ha och vara utan . bra om han får känna att fansen är med han
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kostiainen: oj då . larson i andra kedjan .. vilket hopp . från norska ligan till en andra edja i elitserien
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Timrå Icon: ja då för fan . östersundssektionen är på väg . vi ses i eon
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jacksson 71: tror du kan lägga ner de där med sonnenberg . de är tydligen inte ens nära . de fattas 2 och en halv mille enligt en sån där superkälla som florerar lite överallt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
spud: tillgång i vadå . du kan få köpa en keps av mej för 5 mille om du vill
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: personligen så skiter jag i europa ligor och annat tjafs ..upphör elitserien så kommer hockeyintresset dramatiskt minska .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modano: ja kung charles de var verkligen en superkille de . spred glädje och stabilitet .. fan va saknad har måste vara i spelartruppen .. och som han överpresterade sen .. sällan har väl timrå haft en sån klar spelide som senaste säsongerna ..modo kommer gå långt i år kung charles . hjälten
Timrå IK > Sv: Skellefteå-Timrå IK
T T: förmodligen ja .. ska försöka släpa med mej hela jobbet . men fan va dyrt de va 170 spänn för en träningsmatch
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jacksson 71: men borde inte sonnenberg vara första valet om vi hade haft råd att värva i den nivån. han är ju av ahl klass men timrå har inte råd . var de inte så . nä jämtland hockey kanske har någon sniper för andra kedjan som kan fylla upp
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Anonymous: de lär de väl göra . lagbygget inkluderar väl tränare ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: ok .ja men de va väl bra att åtminstone få ett svar angående sonnenberg . då vet man ju i alla fall . och vi kan släppa de
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Jacksson 71: skulle snarare tro att de blir tvärt om jag .. är de 4000 på läktarna i början så kan de ju bli svårt att få in pengarna som behövs
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja . 5 mot tre i nästan 2 minuter ska vara mål 100 av 100
Timrå IK > Sv: Fansens lag
T T: märkligt egentligen . gabbe var en av våra bästa spelare förra säsongen . och nu är han förpassad till fjärde kedjan enligt våran uttagning
Föregående · 53 · Nästa