Historik
Föregående · 71 · Nästa
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Harryhaffa: timrå dåliga ? ja dom vanliga två rappa backarna var väl inge vidare . för de är dom aldrig om de går fort .. annars så tyckte jag inte direkt att modo dominerar om man säger så
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
till dom som var tveksamma till en eventuell värvning av lindbäck så kan jag rekommendera reprisen av Skellefteå brynäs . han var fruktansvärt bra.
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Simmalugnt: nä . inte i dag .. backe är ju glödhet för dagen ..
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
John K: ja lite av halva nöjet skulle försvinna .. men de är lugnt .. modo hamnar knappast i kvalserien
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: som prestberg ungefär .. han är fortfarande lovande .. och han är snart 100 år
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Red Rocker: tyvärr så måste jag erkänna att en liten del av mej bär på samma onska ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
Kattgubben: kvällens osynligaste kille måste vara tenkrat
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
erathoo: inte mycket som funkar i dag .. får kämpa i stället
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: ja .. vad är han rankad nu igen ..? tvåa i världen efter markström i sin åldersgrupp. och är junior .. nä bättre att satsa på en som snart är 30 som är full av utvecklingsmöjligheter.. eller hur
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
diffe: ja visst är det .. det blir sällan 4 mål på en riktigt bra målvakt .. jo timrå brynäs .. då gjordes 4 mål på en bra målis -
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TIKbiff: ja och bempa erikson funderar tydligen på att vara med nästa år
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: början av serien ? tills jonte stack skulle jag vilja säga ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
dr-nix: backe i NHL ? ja du . de kommer aldrig att hända .. fast backe har varit riktigt bra under en period i serien .. några matcher lysande ..han är däremot för ojämn och har ingen koll på var han skickar returerna . och dom är för många ofta ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ja så är de ju .. men han har klart överglänst backe dom matcher han stått .. han förtjänar en chans som första keeper .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: nä .. vår senaste match vinnare i kassen stavas Åkerlund ..
Timrå IK > Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Bragd-Birger: ja . bra match förutom individuella misstag ..
Timrå IK > Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
dr-nix: fattar ingenting .. jag går på muggen och när jag kommer tillbaka har timrå gjort 3 mål .. vilka har nätat?
Timrå IK > Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Laken: ja . jag har sagt det förut . men här kommer det igen . lotvonen kan vara bra mot tempofattiga lag .. han är lugn och placeringssäker .. men kan dom åka skriskor så går det för fört .. men han vart ju inte bokförd för att vara inne på ett baklängesmål i alla fall .. det fick ju sebben mf ta .. så lotvonen fansen kan dra lite plus minus
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-01-22
dr-nix: har inte mått så bra sen modo krossen i slutspelet i fjol . alla var bra .. underbart
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-01-22
Mappe: ja att ta 16 poäng på 5 matcher det är ju en fantastisk bedrift . jerringpriset nästa år kanske?
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Dunc: tror du att alla klubbar har som målsättning att spela på elitnivå?
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Janken: haha .. bästa inlägget i dag .. snyggt
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Barbarossa: ja och hv kan byta namn till jönköping och modo till Örnsköldsvik osv osv .. timrå ik är en förening .. ingen ort .. fyll läktarna så behöva ingen flytt .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
The Palm: hoppas du har rätt .. tyvärr så tror jag frölunda spelar final till våren
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Andersson: ju mer publik på matcherna ju mer attraktivt för sponsorer .
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Fet-Ecke: sånt där beror nog på att många har svårt att skilja på Timrå ik som förening och timrå som bygd . självklart måste en ny arena byggas i Sundsvall så småningom om timrå aka klara av att vara kvar på den nivå vi är i dag .. så är de bara .. inget att diskutera..
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
MB: ja .. precis som jag ser det ungefär .. fast han har en bra högsta nivå ..dom senaste matcherna har man sett att han har en vikande form . släpper otroligt mycket enkla returer rakt ut . ett noll målet i dag är ju bara för mycket
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Wesse1: ja .. visst är det så .. men för många här inne är han bra som fan vad han än gör
Timrå IK > Sv: Timrå - Södertälje 17/01/09
Wesse1: man får inte säga något dumt om backe här .. vissa tar illa upp
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
MB: ser bra ut .. fullt focus hemåt .. fast luleå är bleka hittills ..
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
250kg kärlek: ja att publiken sviker är jättetråkigt . som djurgårds matchen . en sån fruktansvärt viktig match . första hemmamatchen för en ny spelare . och långt ifrån fullsatt . otroligt
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
Långben: någon som har koll på hur de är med bogg.. spelklar snart eller?
Timrå IK > Sv: Var är problemet?
Sumpan: om det tex var 50 timråiter hos er en kväll och ett gäng betedde sej som svin . finns de då en möjlighet att de var dom som skulle hamna i focus tror du ? klart som fan inte alla djurgårdare är dåliga .. det är det väl ingen som påstått heller .
Föregående · 71 · Nästa