Historik
Föregående · 72 · Nästa
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Simmalugnt: ja . de var elakt .. fanns ju ingen som helst grund för det ..
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Laken: jo då .. efter dom första 20 matcherna har han varit bra .. förutom strömatcher . bra puckmotare .. jag nöjer mej med det .
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
MB: ja . speciellt första .. den stolpen ska de inte få bli mål på i de läget . lika som målet mot hv tror jag de va
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
falo: ja .. fint av modo fansen att sjunga medans han ligger på isen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: svårt att skjuta högt då han oftast avslutar en cm från mål .. fast hans åkningar på mål är ju snygga att se på .. och någon gång lyckas det ju ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
haggen: skriva ner? lotvonen gör sina bästa matcher mot tempofattiga lag. vad är det för nerskrivning
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Loma: ja det här är ju en sån där match som lotvonen skulle kunna vara bra i . ska väl inte gå alltför fort..
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Per HApps: ja verkligen .. hur länge vi än pratar om detta kommer resultatet att bestå.. det är ny match i morgon .. hoppas spelarna inte gnuggar situationen lika länge som oss .. 3 pinnar i morgon så känns de bättre
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
NuMo: ok . var var sparkrörelsen då .. om inte tenkrat är en ninja med dom snabbaste reflexerna på planeten
Timrå IK > Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
diffe: klart som fan mp ska få chansen i en bättre kedja .. de tar jag för givet i detta läge ..
Timrå IK > Sv: JVM 08/09...Erixon, Pääjärvi och co
Bigthelin: eller som robban skulle sagt i detta läge .. inte kris . men lite tillspetsat
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
erathoo: jag kommer aldrig mer att tycka person och anderson ar dåliga domare igen ... fotpuckspelet i ängleholm är ju rena barn grejorna
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
TobiasThyr: pääjärvi kan nog vara hockeyns svar på johan elmander . kämpar sliter driver på mål och skapar chanser . men sätter dom sällan
MoDo Hockey > Sv: Länsderby - del 1 av 3 , i Januari-09
knaskamilla: och oskar steeen eller va fan han heter snygg kille .
MoDo Hockey > Sv: Länsderby - del 1 av 3 , i Januari-09
NuMo: oskan steeeeeen eller va fan han heter .. snygg kille ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
fighter: nervösare har jag inte varit denna säsong .. fy faan ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Rooster23: ja de var ju oskar .. han kan verkligen inte göra mål
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Poffa: ja det kan ju vara ett smart drag de .. backe har inte haft samma flyt på slutet .. och i dag lär de väl behövas en mirakelmålis
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
nectis: ja detta var fan fruktansvärt .. nu kan man börja prata om kris
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
RTS: ja att en sportchef skriver på för en annan klubb mitt under pågående säsong saknar i alla fall motstycke någonstans .. sen om han är ett arsel eller inte de får var och en ha sin åsikt om .. det är ialla fall ingen som jag skulle vilja ta en fika med om man säger så .
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Taurus: vilken back var dålig i dag menar du .. var tex robin johnson dålig .. har du sett matchen ?
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modano: jasså . du vill inte ha moe kvar? . han kommer att bli en av timrås viktigaste backar kommande säsonger . om vi får behålla honom .
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Taurus: tycker du dom är dåliga ? . frölunda borta och dom dödar 5mot 3 i 2 minuter .. släpper knappt till en chans annars heller .. målet var ju ren otur ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: personligen älskar jag att se en stor fysisk back . typ timander . mera sånt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: 10 för att vara exakt . och hellre i utvisningsbåset för en tackling än en hakning
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: jaha .. så tunga starka spelare ska inte tacklas då ? ja då är ju mycket av iden med tunga spelare borta ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Per HApps: ja just ja . de var dom de ja . fy fan va jobbigt .. ja de hoppas jag verkligen . jag har tjatat med mej blivande nya supportrar som ska få se vad trevligt det är på hockey ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Mackelito: ja .. balkong kvar och några strö platser som de hörs .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dunc: ja då han är bra är han bra .. och är han bra så syns han inte så mycket om man inte tittar på de defensiva spelet .. hans spelartyp får sällan några stora rubriker . men visst kan jag bli galen på han ibland ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
fredriko74: jo då .. visst har han gjort bra matcher .utifrån hans förutsättningar ..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RTS: ja jag blir lika förvånad varje gång han helt ouppvaktad slår icing fast han har fina passningsmöjligheter
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Mackelito: jag ska dit .. åker du tom bil så kan du ju åka med oss
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-12-26
dr-nix: ja då .. stabil insats av styf . stabil match över huvudtaget . lotvonen gör väl kanske ingen höjdarmatch .. skit i de . 3 friska poäng
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-12-26
John K: inga problem. jag ska ju ner och kolla .. jag brukar ha en jävla tur med mina live matcher .
Föregående · 72 · Nästa