Rytter: Här har vi en som ser nyktert på matchen. Tyvärr är det inte första gången Krizan ställer till det för backarna. Tycker man kan sätta en stropp mellan suspen och ribban så han bara kan åka 2 meter innan det stramar åt.
supertrött: Tyvärr hamnar Kurvinen ofta på efterkälken för att han väljer att ta runda långa svängar när den han följer gör riktningssförändringar, i stället för att göra som den där Wikegård säger. Start-stopp. start-stopp.
Nikki: Tyvärr är det ju synkroniseringen som inte fungerar. Halvhjärtade stötar utan understöd på alla platser. Jag tyckte det såg riktigt bra ut när det fortfarande stod 0-0. Sundström och kontringarna i nummerärt underläge då var riktigt lovande.
spud: Det finns inget som talar för en vändning, modo har ett försvar som knappt existerar, Vissa forwards jobbar knappt åt nått håll och oskärpan i dom få lägen vi lyckas skapa är minimala. Frölunda leder mycket rättvist och har stundtals lekstuga. Modo tar alldeles för många utvisningar och krizan blandar bra och dåligt. Shit de ser illa ut.
Wayne Gresky: Ja laget håller ju inte ihop öht, backarna har så dåligt självförtroende att de inte törs följa med forwrads och ser hela tiden till att åka hemmåt lite tidigare vilket gör att forwardsen blir helt ensamma och laget står där utspridda, redo att bli uppsnurrade av pigga indianer.
Däremot tycker jag salle spelar bra, ett av få glädjeämnen idag.
Och jag har gått omkring och tyckt synd om lulingarna. Kanske ska sluta med det och börja tycka synd om mig själv i stället.
PS. Martin Sedin har 2-12 i målskillnad på de bortamatcher han sett innan denna i år. Och jag har för mig att han skulle åka vidare för att se mer hockey efter ikväll. Någon annan som tycker att han ska åka raka vägen hem i stället?
spud: Jag tycker man kan gräva ner sig själva för detta e pinsamt. total katastrof, utspelade och förnedrade i match efter match med vissa undantag. Är modo verkligen så dåli att man inte har något i elitserien att göra, de som såg ut som en svacka pga. skador ser ut som ev svacka för att dom är hellvetes dåliga helt enkelt!
Tyvärr är det inte första gången Krizan ställer till det för backarna.
Tycker man kan sätta en stropp mellan suspen och ribban så han bara kan åka 2 meter innan det stramar åt.