Frisco: Hoppas MoDo vinner ikväll så att vi inger lite respekt i topplagen! Vi brukar ju ha en tendens att knäppa HV på näsan, med stor hjälp av #17.
Referee(s) | Patrik Sjöberg, Marcus Linde | |||||
Linesmen | Anders Ahlström, Tomas Ahlström |
MODO Hockey (Red) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||
29. Starkbaum, Bernhard 30. Ullmark, Linus | |||||||
49. Regehr, Richie | 51. Ahnelöv, Jonas | ||||||
12. Spina, Dave | 24. Sundström, Niklas | 10. Skröder, Per-Åge | |||||
88. Kousa, Mikko | 3. Lehtivuori, Joonas | ||||||
70. Kempe, Mario | 26. Påhlsson, Samuel | 18. Ritola, Mattias | |||||
7. Hägg, Robert | 38. Torp, Nichlas | ||||||
17. Madsen, Morten | 28. Forsberg, Kristian | 27. Öberg, Peter | |||||
23. Svensson, Björn | 34. Bengtsson, Christopher | 22. Nagy, Ladislav |
NuMo:
Det var ju Spinas mål. Liksom de övriga 14 han har gjort. Eller om det var Sundströms förtjänst. Fast han är ju också slut?
Jag förmodar att det bara är tur. Ni ska se att inom 4-5 år så kommer det visa sig att Skröder faktiskt inte är någon vidare bra Elitseriespelare.
NuMo:
Herregud, vilken domarinsats. Sorgligt att se.
Inte första gången Torp gör sådär för övrigt...
Redigerad kommentar
Monno:
Det är Arto Blomsten som är bisittare. Vad förväntar du dig?
Monno:
Viktigt! Jag bryr migmer om det där än hur det går i matchen. Det där vill jag se i slutspelet!
Berka: Stämmer nog bra.
Påhlsson utvisad tillsammans med en HV-spelare. Vi har tagit ut målvakten.
Vi slarvar med varenda passning nu när vi måste sätta tryck.
Monno:Ja, kanske den bästa förlustmatchen? Det ville sig inte ända fram - MoDo (Starkbaum) hade några svarta minuter, där de förlorar matchen - men förutom den "dippen" var det rätt bra spel, de proppade o tryckte på, betydligt bättre än de 2 föregående matcherna. HV var ju rätt bra, o målisen nästan stod på huvet mot slutet.
Ja var oerhört f:ad vid 1-4 - tur jag inget skrev här då. Men sen tycker jag de spelar upp sig, men når inte ända fram! Nä Torp är ingen höjdare - men KANSKE höjs nivån i Slutspel, o han kan börja proppa på hårdare, utan at åka ut? Kul o se Ahne ge Jämtin vad han tål!
Jaja, bara invänta Slutspel nu . uppåt tar de sig ju INTE.