Leksand - MoDo 13-14
« Föregående · 1602309 Till forumet
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Gusse: Vad är det för spel, ingen jävel jobbar ju??!!
Ge upp å åk hem för hellvete om det ska vara så jävla jobbigt att möta ett skitlag på bortaplan
Ge upp å åk hem för hellvete om det ska vara så jävla jobbigt att möta ett skitlag på bortaplan
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Gusse: Vi har inte en chans. Vårt närkampsspel håller inte ens i damserien.
Sv: Leksand - MoDo 13-14
J F K: Vi har börjat på botten, sämsta 12 minutrarnadenna säsong, nu kan det ju inte bli sämre iaf
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Berka: Jag vill också ha linjedonare som favoriserar hemmalaget hela tiden.
Kon igen Modo...
Kon igen Modo...
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Ryno vinner 4 raka tek i deras PP i våran zon ..
Modo är kvar på flygplatsen
Modo är kvar på flygplatsen
Sv: Leksand - MoDo 13-14
J F K: Jag blir bara mer å mer tveksam till Forsbergs coachande.
Ryno åker in i målvakten efter varje avblåsning men bara Modospelarna åker ut när dom plockar bort han..
Ryno åker in i målvakten efter varje avblåsning men bara Modospelarna åker ut när dom plockar bort han..
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Berka: men för i helvete. Sluta med idiotin att köra fem forwards i PP. Jag skäms.
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Berka:Modo måste vara Formsvagast i serien nu. Ingen offensiv och taskigt försvarsspel.
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Gud vad pinsamt, Modo uppträder som ett flicklag.
Anders Forsberg gör nått din pajas
Anders Forsberg gör nått din pajas
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Ingen KFop med ikväll.
Kvällens laguppställning enl AF
Kvällens laguppställning enl AF
| 12. Spina, Dave | 7. Tambellini, Jeff | 18. Ritola, Mattias | |||
| 14. Hägg, Robert | |||||
| 13. Nordgren, Niklas | 27. Öberg, Peter | 11. Önerud, Simon | |||
| 38. Torp, Nichlas | 41. Hedman, Oscar | ||||
| 44. Hedberg, Edwin | 34. Bengtsson, Christopher | 33. Possler, Gustav | |||
| 3. Lehtivuori, Joonas | 15. Cumiskey, Kyle | ||||
| 70. Kempe, Mario | 26. Påhlsson, Samuel | 10. Skröder, Per-Åge | |||
| 50. Lööv, Viktor | 49. Regehr, Richie | ||||
| 30. Ullmark, Linus 48. Forsberg, Anton | |||||
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Berka:Man räknar in hela Leksands tätort, ICA, äldreboenden, RUBBET! :-)
Mattias: Bussade de ner, elr flög de? Troligen buss,va? Hinner de hem inatt, innan snövädret börjar om?
Sv: Leksand - MoDo 13-14
mattias - 74: har ju varit sjukt jämna matcher lagen emellan, tror dock att Modo tar sin 3:e raka förlust idag, Modo är för uddlösa framåt och ni har ju ryno, blomman och hersley som kan sikta på speakern å ändå sätta pucken ;-)
En annan helt grej är att jag under hur dom räknar i Leksand, arenan saknar dubbla etage på kortsidorna och pressen sitter på ena lången, ändå har man över 7600 i kapacitet, räknar man toalettstolar å parkeringsplatserna utanför oxå?! Sen såg jag en match häromdagarna då det var väldigt dåligt med folk, jag gissade på 4-4500 men när publiksiffran kom så visade den nästan 6000... Jag trodde inte mina ögon. Glädjesiffror eller räknar man antal sålda biljetter och inte själva besökssiffran?
En annan helt grej är att jag under hur dom räknar i Leksand, arenan saknar dubbla etage på kortsidorna och pressen sitter på ena lången, ändå har man över 7600 i kapacitet, räknar man toalettstolar å parkeringsplatserna utanför oxå?! Sen såg jag en match häromdagarna då det var väldigt dåligt med folk, jag gissade på 4-4500 men när publiksiffran kom så visade den nästan 6000... Jag trodde inte mina ögon. Glädjesiffror eller räknar man antal sålda biljetter och inte själva besökssiffran?
+ 1
Sv: Leksand - MoDo 13-14
zigge:
Skönt att ni fått lite taskig uppladdning med ovädret som ställde till det lite , nu vinner vi detta lätt.. OBS Ironi (:
Skönt att ni fått lite taskig uppladdning med ovädret som ställde till det lite , nu vinner vi detta lätt.. OBS Ironi (:
Redigerad kommentar
Sv: Leksand - MoDo 13-14
zigge: Förhoppningsvis låter vi inte Leksand leka fritt mot vår målvakt i första perioden denna gång...
Leksand - MoDo 13-14
Jaha, tätt på given nu - orkar man ladda om för en vinst?
Många MoDo-bekantingar som gör succe - Hersley, Alsenfeldt, Ryno, ska de gå att betvinga?
« Föregående · 1602309
Gusse: Hedberg vispar till alá Ovechkin.
Ändå har jag svårt att bli glad.