Leksand - MoDo 13-14
Modospelarna åker runt å småglider i egen zon och leksingarna åker runt runt å skjuter på mål..
Vi verkar ju inte duga till att ha en kombo av båda...
Nu har vi ju flyt om det döms bort.
Vi är egentligen inte ens nära. Vi räknar in helt uselt, jag tror vi är drabbade av dyskalkyli och stelopererade nackar på samma gång.
Å där kom 3-1, herregud vad billigt.
Utvisningen var ju löjlig. Kassa domare där nere.
Ja nä. Nästan så man blir sugen på se idol.
ULTIMAVICI: Ja, den här matchen kan vi absolut vinna trots 3-1. Vi spelar ju bara på 50% av vår kapacitet.
För att man landade på fel flygplats? Ja, är man så sköra så har man fan inget på en hockeyplan att göra igen någonsin. Prinsessan på ärten mentalitet.
Redigerad kommentar
MoDo är ju bedrövligt jävla dåliga.
Leksand är ett ganska mediokert lag ÄNDÅ är vi helt chanslösa.
?!
Berka:Det finns inga mediokra lag i Shl alla lag kan slå alla inse det.
PAJAS!!!
Om man bara går efter färgen på tröjorna så kan man tro att det är Toronto - Modo på isen
Fast mot Toronto ska man ändå kunna lämna egen zon
Redigerad kommentar
Lycka till o vinna hockeymatcher med fyra spelar på isen. Kommer nog bli 4-1 och godnatt nu
Menar givetvis tre spelare, ännu bättre.
Redigerad kommentar
Gusse: Hedberg vispar till alá Ovechkin.
Ändå har jag svårt att bli glad.