Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Klicka aldrig på länkar du inte känner till, som speciellt kommer från någon som bara har 1 inlägg på HS
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: ja han har gjort ok ifrån sig med 1.5 säsong i echl o ca 1p per match. Samt innan dess en hel del ahl med toppar på 1 säsong vardera på 0.5 och 0.3 ppg.
Men det är enkel eliteprospects scouting. Har i övrigt ingen koll alls.
Hoppas minst på liknande siffror, men helst bättre för våra 2 sista. Behövs poäng in.
Men det är enkel eliteprospects scouting. Har i övrigt ingen koll alls.
Hoppas minst på liknande siffror, men helst bättre för våra 2 sista. Behövs poäng in.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Intressant värvning av Mora!
Honom tar vi nästa säsong när han har gjort 1 år här i Sverige.
Vi byter honom mot Måns!
www.eliteprospects.com/player/270155/damien-giroux
Intressant värvning av Mora!
Honom tar vi nästa säsong när han har gjort 1 år här i Sverige.
Vi byter honom mot Måns!
www.eliteprospects.com/player/270155/damien-giroux
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Jag tänker inte säga något om hans flytt till Luleå
men jag kan säga mycket om hans prestation eftersom jag ser i stort sett alla Luleås matcher och även om Isac haft några rätt bra säsonger bakom sig så är han verkligen inget ämne för NHL.
men jag kan säga mycket om hans prestation eftersom jag ser i stort sett alla Luleås matcher och även om Isac haft några rätt bra säsonger bakom sig så är han verkligen inget ämne för NHL.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: TIK har alltid myglat med siffrorna. Gjorde +1 mille resulat då de var skyldiga 46 mille. Kullis gäng lever på lånad tid.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Är det nån tränare som bör kunna trolla med knäna så är det Gath
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Copy paste trollade bort att man gick back 1,8M kronor. I sig inte anmärkningsvärt om man inte redan hade så litet eget kapital.
Hur ska det gå i vinter med affischnamnen borta?
Hur ska det gå i vinter med affischnamnen borta?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Gällande omsättning och kapital :
14. Timrå 131,2 miljoner kronor (+4,0)
Resultat: 1,8 mkr
Eget kapital: 7,8 mkr
EK/omsättning: 5,92 %
Kommentar: Lägst omsättning i SHL och en av två klubbar (Linköping den andra) som ligger nära elitlicensens kapitalkrav.
Sälja Hartmann känns lite desperat. Det lär bli en lång vinter för supportrarna om inte Gath trollar med knäna.
14. Timrå 131,2 miljoner kronor (+4,0)
Resultat: 1,8 mkr
Eget kapital: 7,8 mkr
EK/omsättning: 5,92 %
Kommentar: Lägst omsättning i SHL och en av två klubbar (Linköping den andra) som ligger nära elitlicensens kapitalkrav.
Sälja Hartmann känns lite desperat. Det lär bli en lång vinter för supportrarna om inte Gath trollar med knäna.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Var en snubbe bredvid mig igår som försökte köpa några nummer på ett chokladhjul via kreditkort, men köpet nekades.
Tänkte för mig själv: Det här måste vara en riktig TIKare!
Tänkte för mig själv: Det här måste vara en riktig TIKare!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag var på Liseberg igår. Lyckades få min Färjestad-kompis att sjunga Modolåtar när vi åkte bergochdalbana.
Modo berör!
Modo berör!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Noterar att Isac Hedqvist förblir odraftad. Han som hoppades på en sen tingning nu när han fått spela för Tre Kronor osv.
Så kan det gå när man ska lajva Jokkmokks-Jocke - nu evigt fast i kallhålet oavsett vilka siffror som produceras. Grattis, Isac!
Så kan det gå när man ska lajva Jokkmokks-Jocke - nu evigt fast i kallhålet oavsett vilka siffror som produceras. Grattis, Isac!
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Ja, naturen och Gud gör plats för de två gigantiska Hinken-värvningarna som snart landar där.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Är det Modos nye förstacenter som håller på att göra entré?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bömber och granater nu på Teg. Blixtarna slår hårt mot Kenttä och träladan! Sitter och ser det Live på våning 6 och JÄÄVLAR vad det smäller därborta!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det åskar i övik nu. Eller är det Hinkens värvningsBOMB som briserar!!?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza
Jag tror att den här killen också kommer att bli draftad så småning om...
Hur stor kommer han att bli 16 år idag.
Och inte har växt klart än.
Räkna med att han lägger på sig 2-4 kg till per säsong 3-4 år framåt
Jag tror att den här killen också kommer att bli draftad så småning om...
Hur stor kommer han att bli 16 år idag.
Och inte har växt klart än.
Räkna med att han lägger på sig 2-4 kg till per säsong 3-4 år framåt
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan tänka mig det och sen kallar de oss gubbar snuskiga. Damer +45 är ju kriminellt kåta. Drog hem mig 33 år gammal från Bishops bardisk för att gubben hemma hade varit otrogen. Vem tror ni stod och bankade på dörren på söndagsmorgonen. Tur jag överlevde.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Det där... var... satans jäkla bra.
Blir förbannad. Vill skriva någon dräpande kommentar om diarré i mina öron, men... Det där var fantastiskt. Inser att jag har lite catching-up att göra...
Blir förbannad. Vill skriva någon dräpande kommentar om diarré i mina öron, men... Det där var fantastiskt. Inser att jag har lite catching-up att göra...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Skönt ändå att vi inte är tokfavoriter. Passar oss bättre att vara ett tugg-lag som överraskar.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Haha, du är inte helt fel ute, men tror att det dröjer 10 år till. Nu är det mer att jag håller mig hemma, men i förra huset så knackade granndamen på och bjöd på vodka och rom. Kåt som ett djur. 5 år äldre. Vi sågs på Umåker V85 nyligen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ha ha ha...
Nu står du som BECK's granne på balkongen med glaset i hand och fråga passerande blondiner..
Skall ni komma in på en stänkare...
Fan.. vi skulle ha balkongerna brevid varandra.
Jädrans vad trevligt vi skulle ha...
Då skulle samtalsämnena vara;
Gävle
Modo
Blondiner
Samhället som krackelera.
Till god mat och dryck..
Ha ha ha...
Nu står du som BECK's granne på balkongen med glaset i hand och fråga passerande blondiner..
Skall ni komma in på en stänkare...
Fan.. vi skulle ha balkongerna brevid varandra.
Jädrans vad trevligt vi skulle ha...
Då skulle samtalsämnena vara;
Gävle
Modo
Blondiner
Samhället som krackelera.
Till god mat och dryck..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Tidigare hade jag glidit ut på stan och skapat kaos. Nu har jag äntligen blivit gubbe som gillar att sova.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Sitter med samma glas här vid Diket. Luktar rom, nu blir innehållet 10-procentig öl
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Denna sköna sommarkväll föll valet på lite god dryck.
Gjorrt på Ångermanälvsvatten....
Och då dricker man den i ett snyggt glas med världens bästa klubb..
Denna sköna sommarkväll föll valet på lite god dryck.
Gjorrt på Ångermanälvsvatten....
Och då dricker man den i ett snyggt glas med världens bästa klubb..
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Tror inte det. Känner att det blir två från ECHL som kommer in snart då ligorna där har en brytpunkt vid typ 7 juli (AHL/ECHL)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Har det blivit några nyförvärv medans jag hållit mig borta?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det blev tre MoDo-spelare i årets NHL-draft. Klart godkänt. Nästa år lär det bara bli en igen, men då slår vi på den stora trumman.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Så får det vara idag. Vi sålde ju Höga Kusten stugan till en tjej från Schweiz nyligen. Hon verkar nu såga sönder alla möbler. Farsan grät nästan när han var förbi, haha! Sagt att han ska hålla sig borta.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Mycket fint, jag själv är inne på min 3e päronsplit idag.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sitter i Sigtuna och äter denna tårta !!!
Jäklar vad GOD den var !!!!
Jäklar vad GOD den var !!!!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Haakana32: Spännande att se om vi lyckas klämma in Hägglöf också. Han är ju mer av ett wildcard.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Grattis till Theodor Knights som nykomlingen Utah Mammoth valde som 130:e spelare totalt i den femte rundan.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Man undrar ju vem träskallen är. Vi får väl untvärdera det vid säsongens slut :)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: ändå förvånad att malcom draftats redan utan knappt några seniormatcher för MoDo?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Är det nåt vi alla kan kramas om så är det att MoDo Hockey är bäst vad gäller hockey, bästa juniorerna varje år. Sen att äckliga klubbar köper upp dem måste vi skita i. Vi får miljoner varje år.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Det vet jag..
Men han producerade inga starka siffror för att värvas in somvår 1: a center.
Hade Hinken plockat in någon exakt samma siffror nu som våran 1: a center så skulle du och andra här inne toksågat den värvningen
Det vet jag..
Men han producerade inga starka siffror för att värvas in somvår 1: a center.
Hade Hinken plockat in någon exakt samma siffror nu som våran 1: a center så skulle du och andra här inne toksågat den värvningen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Fint att MoDo som klubb fortsätter att uppmärksammas av experterna där borta. Är jäkligt många som ser så i de bästa av världar är det lockande för yngre talanger runt om att komma hit.
+ 1



Vad händer om man har klickat på den?
Jag anmälde den diekt!