SM-slutspelet
Lillebror Jihde är ju iaf intresserad av sport, storebror är nog mer intresserad av "face time".
Usch vilken dålig stämning det är på läktarna. Även när spelarna börjar slåss så är det ljummen stämning. Vad krävs för att få dom här jopparna uppjagade egentligen?
För övrigt tycker jag att lillbrorsan och innebandylegenden Jihde är bättre än "originalet".
Skarin: GILLA!
SAIK-supportrarnas nyvunna kaxighet har aldrig fallit mig i smaken och jag tycker inte den lämpar sig speciellt bra hos en klubb som, i likhet med oss, inte varit i finrummet så värst länge de senaste tio åren. Varför denna sturskhet innan man klarat av att vinna nåt?
Därför: Heja FBK. Hata SAIK! Om FBK redan vunnit dagens match återstår väl att se. Men det ser helt ok ut såhär långt!
Heja FBK. Hata SAIK! 1-0 i matcher.
Men vilken otroligt dålig stämning och inramning må jag då säga. Serielunksstämning....typ.
Redigerad kommentar
så fick dom 1-0 också, med sina kassa värdelösa bild!
Det var väl Boork som sa att den här finalen handlar om slaget mellan traditionell hockey och ny hockey. Är det nu det slutgiltiga paradigmskiftet inom svensk hockey kommer ske?
Redigerad kommentar
Han påminner mig en del om Magnus Hedman som skröt vitt och brett om att han var så bra polare med alla i Chelsea när de i själva verket skrattade bakom hans rygg ;)
Han kan antagligen lika mycket om hockey som min mormor och hon har ändå varit död i 25 år.
"JANNE!? Näe, han ville inte snacka med mig"
No shit Sherlock, männen försöker att spela en hockeymatch.
Redigerad kommentar
Simmalugnt: "Ivan, are you cool?" Vilken dåre...
Haha, det noterade du förstås. ;)
Redigerad kommentar
Det roliga är att han låter lika förvånad varje gång. Typ "Nähä, ingen ville prata med mig den här gången heller, men det funkar säkert nästa gång jag frågar. Annars får jag väl bara ta reservmålvakten igen".
HAHAHAHAHAH "Ivan are you cool now?"
Var är skämskudden när man behöver den?
Redigerad kommentar
Oj oj vilket knäckande mål av SkAIK.
...men inte mer knäckande än att de reducerar direkt. Tjuriga jävlar!
Redigerad kommentar
Men det gnälls minst lika mycket på andra håll.
Ja inte vet jag. Men ja den sved.
Och jag kan förstå honom, det finns ju nätt och jämnt någon kvar från när han var här. Och han stod och stampade i utvecklingen. Sedan dess så har han tagit ett SM-guld och kan vara på väg mot ett andra. Medan Timrå åstadkommit, ingenting.