Kvartsfinal 2009
Trots att vi ligger under så gör vi våra två bästa perioder i slutspelet och det smärtar.
Snoop: Match nummer fem. Timrå leder med 3-1 i matchserien och har dessutom ett bra läge efter två perioder i den sjätte (och kanske avgörande matchen i denna kvartsfinalserie, på bortaplan mot regerande svenska mästarna)...och här snakas Robin Jonsson och eventuellt idiotiska insatser på isen.
Herregud. Finns det inte annat att fokusera på? Typ att heja fram laget, trots en del tveksamma beslut fån vissa klubbor. Vi har som sagt 3-1 i matcher, vi har HV71 i gungning och det skall likt förba***t sågas spelare hejvilt. Jävla krav somliga Timråsupportrar har.
Ja! Men det kan inte finnas en chans i h-vete att man kan förlänga med RJ eller Lotvonen! Skoogs har ju TYVÄRR ett år kvar, men bör nog lösa honom från sitt!!
Dock bara ett mål, HV kommer att bli ängsligare ju mer klockan tickar. Vi kan fortfarande bli blåsta på lördagsmatchen.
Det här har väl egentligen ingenting med kvartfinalen arean, men tänkte se om man kunde få svar på frågan ändå.
Exakt hur många platser tar Eon? Hörde på någon canal+ sändning att man inte fick kalla en ishall för arena om man inte tog MER än 6000 platser och det var därför Skellefteå nu byggt så de tar 6001 personer i sin.
Man vill ju veta om Canal+ svamlar, om Eon tar mer än 6000 eller om Timrå kallar något som skall heta ishall för Arena.
Då det här inte är något påhopp utan mer en fundering på om det finnns någon gräns för vad som får kallas för Arena osv. så uppskattar jag om man får ett normalt svar.
Klantig!!?? Karln kan ju för f-n inte slå ett pass!! Fattar inte hur mani föreningen inte har värvat på backsidan!! Enda förklaringen måste vara blindhet!!!!
Ser jag RJ i Timrås mundering nästa år så får jag ett frispel!! Dagens 2 HV mål är helt och hållets hans förtjänst!!! Hur fan kan Challe ha honom på plan. Har en spelinteligens som inte existerar!!! Drar på sig jävulskt med utvisningar oxå. Så sjukt dålig!!!
Och offside i målgården regeln verkar nu vara permanent ur spel.
49,5% Powerplay
49,5% Hur man tar in pucken i zon i powerplay
1% Barmarksträning
"Kan Modo bara få ordning på Foppas fot så vinner de sin kvartsfinal mot Colorado" i bäst av 10 matcher där Foppa gör 23 mål per match, vilket han har kapacitet för bara Timrå tar bort sin Hånade (Ömma fotknölar) flagga"
"Sedan vinner Foppa i Vår VM-GULD + OS guld samt Stanley Cup med Philly redan i ÅR alltså"
"Ingen är bättre än Foppa och ni måste tro mig att hans topp i karriären kommer att komma de närmaste 7-8åren".
Själv är jag bra nog nervös redan.
Även fast du aldrig skulle våga säga ett ont ord om nånting så gör andra det, det är ju faktiskt skönt att vara på ett forum där en person aldrig visat sin besvikelse på spelet vi har , trots att vi har en 3-1 ledning anser jag inte att det är bra spel som gjort att vi leder utan mer flyt (vilket vi ovanligt nog haft mycket av denna säsong)..
Jag vill bara varna för en sak, alla andra som tillsammans med dig räknar kallt med att vi blir klar för Semifinal inom de tre kommande matcherna bör tänka om jag tror den här matchserien inte är avgjord på långa vägar...
Btw vinner du ett pris för år 2008 av mig du kan skryta om det på din presentation.
Priser heter
PFP (Priset För Polisen)
Här är motiveringen
``TT har på ett rutinerat och erfaret sätt visat att han är i särklass den ende som har orken att rätta andras fel osv alltså 2008 års HS polis``
Iof, men med tanke på hur TIK får slita för ett mål så ska RJ bänkas resten av matchen för en sån idiotgrej!! Helt oförsvarbart!!!