NU FÅR DET VARA NOG!!
« Föregående · 1419843 Till forumet
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Simmalugnt: Poängproduktionen har jag inte dissat. Däremot tycker jag inte att han någonsin backade upp sin tuffhet utanför planen på densamma.
Men visst. Låt oss vara nostalgiska och inbilla oss att han var en härförare som tvingades bort av Jante-lagen.
Men visst. Låt oss vara nostalgiska och inbilla oss att han var en härförare som tvingades bort av Jante-lagen.
+ 2
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Bragd-Birger: "Corso var inget att hålla i näven när det blåser."
var säker pensionspengarna där också, fan vad alla spelare tror att dom ska bli gubbar fort, stackrarna!
var säker pensionspengarna där också, fan vad alla spelare tror att dom ska bli gubbar fort, stackrarna!
+ 1
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Bragd-Birger:
Nej, men det var å andra sidan inte hans tuffhet jag diskuterade från första början. Det var du som drog upp det.
Det går att vända på det också. Många verkar vara livrädda för att erkänna att det var bättre förr och letar därmed fel med ljus och lykta i det som har varit.
Nej, men det var å andra sidan inte hans tuffhet jag diskuterade från första början. Det var du som drog upp det.
Det går att vända på det också. Många verkar vara livrädda för att erkänna att det var bättre förr och letar därmed fel med ljus och lykta i det som har varit.
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Hade jag varit Timrå spelare för tillfället så hade jag gjort århundradets klaraste charging i en match mot HV71. Helst ett läge framför mål där offret bryter näsbenet mot ribban.
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Jockz: På tal om det så var Röymarks tackling på en AIK-are framför Riddarn igår en av matchens få ljuspunkter
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Modano: Du är den obestidige kungen! Jag bugar mig ödmjukt. Har du ingen fanclub man kan gå med i? Du är behållningen med HS just nu. Keep up the good work boyo!!!1
« Föregående · 1419843
Nja, men till skillnad från chipsfettot så visste han hur ett mål ser ut. Och då menar jag inte Maxmål.
Redigerad kommentar