Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Jaha du är en kille......
Räcker att ställer in Lundström på de straffar vi får senare. Lundström är bra på närspel men tvärsämst på skott från blå så straffar blir skit bra för honom.
liston: haha gryyyymt skeptisk i fallet hagos men så undra jag verkligen vad han gör i ett pp från första början....
låt bagarn teka o åka in på mål o styra in puckana med näsbenet isst. eller blir det highstick då?
Nä det här blir nog bra det. Lite Brendl och Sebbe på det här så.
För övrigt tycker jag lill-Riddarn fått lite oförtjänt skit idag. Han var helt ok! Förutom straffarna kanske.
Men där klandrar jag mer straffläggarna.
Eller han som tog ut dem....
El Maco:
Faktum är att nästan alla MoDoiter håller stenhårt på Timrå i dagsläget. Om vi ska ha någon chans att slippa kvalserien, funkar det inte att våra konkurrenter tar trepoängare mot er.
söder över:
Kan vara nåt för den metale coachen att ta tag i, långa bollar på Bengt har vi hört, men snabba puckar Hagos vete fan om det går!
Tacksam för svar.
Ja du har ju en MoDo bok du kan gå till........
Blizzard: Helt sant tänk att det ska vara så förbannat svårt! alla spelare i elitserien jag menar verkligen ALLA spelare t.o.m kolan vet att man måste öka tempot i pp för att utnyttja att man är fler än motståndaren. ändå är det bara en bråkdel av es spelarna som ens försöker öka tempot i pp...
MÄRKLIGT!
Ambroo:
Är det nu jag ska komma med en ursäkt eller tror du han kommer tillbaka imorrn?
Patrik Källstr: Så du menar att du hellre bajsar, sätter dig i bilen och åker ända ner till Timrå för att gnida din (vid det här laget) kliande stjärt mot en byggnad än att använda lite för styvt papper?
Ooookej.
Hoppas ni värvar Mike Morrison och Anders Eriksson.
De bjur ja på
liston: problemet är att om vi verkligen vill börja vinna med en större marginal än udda mål så krävs det att bremberg får lira med någon som tar vara på chanserna...
murran gör poäng men oftast tack vare sitt offensiva spelsinne o jag tror att han skulle göra det ihop med pikken i tredje med typ.
för att få ut brembergs fulla potetial så måste man hitta någon som är säkrare på att sätt puckarna...
Varför bänkades Pikkarainen, igentligen? Var han sämre än någon annan ikväll? Nä, det liknar prestige där Perra visar, på ett ytterst tveksamt sätt att 'i böse äre mensann jag söm bestämme'. Förlåt men jag kan inte låta bli. Perra är en stor pajas som verkar ha en hållhake på föreningen i någon form. Vad annars skulle försvara det faktum att karljävuln står kvar i båset.
Skicka den där mannen med första bästa brandkår hem till Värmland och må han aldrig besöka kommunen igen. Fy fan! Så fucking less på den mannen att jag spyr så fort jag ser honom.
All respekt mot dig som person Perra men någon tränare som ska leda Timrå IK är du inte. Försvinn självmant om inte föreningen har förmågan att skicka dig. Please.
Bragd-Birger: Modopapper är alldeles för vast för att använda till torkning. Ja gnider istället röven mot Eon arena
Liston: Sitt ner!
Kattgubben: Kan Sundsvall plocka in Högström på ett lån för en smärre procent av lönen? Siktar man på yttligare en back OCH en Brendl?
Jag är dåligt uppdaterad men om man bara siktar på en spelare så borde ju Brendl vara högaktuell. Vill man också ha in en back till (kanske rent av en målvakt) så känns det inte lika hett längre.
Linkan - han gillar jag =)
Kattgubben:
Hehe. För en kort sekund fick jag för mig att han var klar, med tanke på alla kommentarer här.
Hur kunde Luleås mål bli bortdömt förresten? Hade Ridderwall någonsin pucken?
Olle:
Ge Bremberg lite flås och tempo så kommer det här att bli bra, karln har ju inte spelat en match på gud vet när.
Så han gjorde mål igen alltås, helt sinnessjukt! 5mål på 5 matcher och 8P.
GurraG: MEN SKRIV PÅ ETT KONTRAKT MED TIMRÅ DÅ DIN FÖRBANNADEJÄVLAMÅLSKYTTSJÄVUL!!!
VISA ATT DET FINNS MER ÄN BARA ORD!!
o skulle du råka pricka ribba ut o upp på läktarn där en modoit står o täcker skott så blire midsommar bonus från mig till dig!
Patrik Källstr:
Må så vara MEN det beror på vilket papper man vill vara, finns i många och skiftande kvaliteter, men en sak kan jag säga och det är att Ni saknar det med stämpel, om du nu vet vad det innebär?
Timrå Icon: Rent spontant tycker jag att linkan känns hetare än Vampola. Linkan KAN ju faktiskt skjuta och dessutom behöver vi nog inte se honom i utvisningsbåset lika ofta som Vampola heller. Vampola kunde äga isen, han hade lite mer klubbteknik och jävlar anamma, däremot rann det ju över för honom i varje match. På det stora hela så kan det här bli en plusaffär, lite beroende på vilken fler spelare som ansluter med Bremberg.
Sen angående den här länken nedan där Brendl säger att han skulle passa med linkan:
Klart som fan att brendl säger så, han är ju lika desperat efter att hitta en klubb som boorken är att få ta över Timrå IK. Tycker iaf att det är ungefär samma klass på uttalandena. Därmed inte sagt att Brendl är fel kille för oss.
Patrik Källstr: Väl rutet! Håller fullständigt med.
Jag tycker man istället kan säga att Modo stått för många bra saker genom åren. Såsom papper man kan torka stjärten med när man har bajsat.
Patrik Källstr: Att väx upp för fan kommer från dig är ren och skär magi!
Patrik Källstr:
Med nöd och näppe, Och den passningen visste var den tog, om jag tolkar ditt svar rätt, och det har jag tydligen gjort.
Sorry grabben, men du vann inget hundben nu heller.
liston:
Det där om att Modo är pappersprodukt för mig tillbaka till 6-7 års åldern när man nyss börjat skolan.
"Färjestad kan bara koka kaffe" osv
Väx upp för fan
Ambroo:
Nog för att statistik inte är allt, men likväl förefaller det väldigt märkligt att kritisera den som ligger i toppen i samtliga kategorier.
Samma fenomen återfinns bland MoDo-supportrar, där vissa envisas med att gnälla på Skröder trots att han alltid ligger i toppen av den interna poängligan och har bra plusminus.