Timrå IK - Modo 2010-11-04
« Föregående · 1301210 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
så lätt och fylla börsen nu för tiden.. gör som jag spela mot timrå bara det är ju bankränta på 2.70 idag
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Jahaja dags att starta matchtråden inför lördagen när Solnatattarna kommer till Timrå och hämtar hem tre enkla pinnar.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kom ihåg: Det sitter inte i pengar. Det sitter i att vi har för dåligt folk bland ansvariga. Precis samma problem som Frölunda.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: jag ska spela dagens vinst pengar 1350 kr på aik på lördag enkla pengar
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hirshovits är en j*vla lyxlirare... finns ingen hockeyarbetare i den grabben
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben:
Nu gav man upp. En fråga är i fall dom kan spela gratis resten av säsongen. Med tanke på vad som presteras. Återkommer senare. Hyvvä ilta.
Nu gav man upp. En fråga är i fall dom kan spela gratis resten av säsongen. Med tanke på vad som presteras. Återkommer senare. Hyvvä ilta.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
zaccodog: Visst, men någon annan än Stefan Lindqvist måste värva.
Linkan = pengar i sjön!
Linkan = pengar i sjön!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: Det börjar att bli dags att avsluta Hirsovich kontrakt. Han är en stor besvikelse.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Det är en SKAM att förlora hemma mot Modo. Dra inte vanära över klubben nu
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
73Sjöbba:
Ska vi börja avsluta kontrakt med de som är besvikelser så får vi spela med J20 på lördag kryddat med två-tre A-lagsspelare.
Ska vi börja avsluta kontrakt med de som är besvikelser så får vi spela med J20 på lördag kryddat med två-tre A-lagsspelare.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
spud: Ja då kanske vi får med Viklund och andra storheter som han har handplockat in.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
zaccodog: bra period nu i alla fall! Två tre lyckade sarg ut senaste tiden, i underläge 0-2. Vi kan nog hålla nere siffrorna. Med tanke på övriga resultat är det inte helt sääkert att vi är i kvalserien förrän tidigast lördag kväll
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
När VI ledde med 2-0 i länsderby senast så klev Kolan in i handlingarna.
Han kan också dra från Timrå omedelbart!
Han kan också dra från Timrå omedelbart!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Lätt fånget, lätt förgånget.. hoppas det ordstävet stämmer in på Modo ikväll. De har verkligen fått två enormt billiga mål samtidigt som vi har haft bud på flera nu i andra perioden.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
73Sjöbba:
läs mitt senaste inlägg igen.
Jag håller med dig, jag säger bara att vi skulle få en ännu tunnare trupp om man ska gå efter de premisserna.
läs mitt senaste inlägg igen.
Jag håller med dig, jag säger bara att vi skulle få en ännu tunnare trupp om man ska gå efter de premisserna.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Varför har man inte med junisen Enroth eller nån när vi har kort om folk??
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
spud: glöm inte bort att det inte är nu ni ska ha medstuds och stolpe in, utan i vårens kvalserie
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Ridå.
Och webradiokommentatorn jublar så han håller på att riva ner mikrofonen.
Och webradiokommentatorn jublar så han håller på att riva ner mikrofonen.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
sarg ut: Vi är alltid kort om folk för att vi har en för tunn trupp.
Vi har en för tunn trupp för att man är dum i huvudet i Timrås ledning. Inte? Ge mig en annan förklaring!
Vi har en för tunn trupp för att man är dum i huvudet i Timrås ledning. Inte? Ge mig en annan förklaring!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: Visst, men han lär också kosta en rejäl slant i månaden. Om föreningen har ont om pengar så byter jag gärna ut honom mot Sonnenberg.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Simmalugnt: tänk alla dumskallar som åkt ut till ladan och betalat för att se detta
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
danne80: Brukar finnas på buskar i skogen, på våren/sommaren ;)
Sorry, kunde inte låta bli...
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Kattgubben:
Christer Jonasson kunde i alla fall dölja sin glädje hjälpligt när Modo gjorde mål utan att välta kommentatorsbåset.
Christer Jonasson kunde i alla fall dölja sin glädje hjälpligt när Modo gjorde mål utan att välta kommentatorsbåset.
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
zaccodog: Tja, jag håller mig ifrån arenan. Tänker inte ens gå runt jul som jag brukar. Vill inte betala mer pengar än vad jag redan har gjort för att se detta Timrå.
Byt ledning och byt sportchef så köper jag årskort bara för att!
Byt ledning och byt sportchef så köper jag årskort bara för att!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Det finns inga pengar, ingen första femma , inget PP.
Jag trodde i min enfald att detta året skulle bli ett roligt år.
Lagbygget krackelerar - vi är lika dåliga som frölunda om inte sämre
DET SAKNAS KVALITET!!!!
Jag trodde i min enfald att detta året skulle bli ett roligt år.
Lagbygget krackelerar - vi är lika dåliga som frölunda om inte sämre
DET SAKNAS KVALITET!!!!
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Nu blir det inget mer Timrå denna höst, kan inte riskera sin hälsa över detta "idiot-gäng" Byt ut hela laget, skicka hem finnarna, kör med juniorerna rsesten av säsongen.
« Föregående · 1301210 · Nästa »