« Föregående · 3039048 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : det där var en liten lustig sak som den nye tog upp i intervjun idag. Vi ska bli en så pass stor klubb så att "experterna" tippar oss automatiskt topp 6 i förhandstipsen!
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : ja det är svårt att sia lixom!
Identiteten på isen kommer sannolikt att ändras med MCL och Gardiner.
Känns som att dom och Gathen kommer stå för en annan ton än Pettersson och Dahlén.
Det tar inget från någon av de offensiva talanger de båda Schweizproffsens har!
Men en ändrad attityd kan påverka ganska mycket i spelet så lite öppen för att det kommer se annorlunda ut kommer man nog behöva vara.
På gott och ont!
Jag förväntar mig inga sjumilakliv på spelare men Genborg kan involveras lite mer i spelet genom att bli bättre med puck och vässa sitt avslut och jag tror han har mer i sig än vi sett.
Heikki har mer i sig med. Vi fick inte ut det och kanske kan det bli lite mer verkstad där.
Vi får se. Jag ser fram emot hösten med, så får vi se vart det går åt.
Mediatipsen kanske stämmer men det känns vanligare att dom bommar ändå. Dom hade ganska rätt ifjol men det var ju tack vare en fruktansvärt otroligt jävla usel avslutning annars hade majoriteten bommat tipsen bland media ifjol med.
Låt det vara tändvätska.
Identiteten på isen kommer sannolikt att ändras med MCL och Gardiner.
Känns som att dom och Gathen kommer stå för en annan ton än Pettersson och Dahlén.
Det tar inget från någon av de offensiva talanger de båda Schweizproffsens har!
Men en ändrad attityd kan påverka ganska mycket i spelet så lite öppen för att det kommer se annorlunda ut kommer man nog behöva vara.
På gott och ont!
Jag förväntar mig inga sjumilakliv på spelare men Genborg kan involveras lite mer i spelet genom att bli bättre med puck och vässa sitt avslut och jag tror han har mer i sig än vi sett.
Heikki har mer i sig med. Vi fick inte ut det och kanske kan det bli lite mer verkstad där.
Vi får se. Jag ser fram emot hösten med, så får vi se vart det går åt.
Mediatipsen kanske stämmer men det känns vanligare att dom bommar ändå. Dom hade ganska rätt ifjol men det var ju tack vare en fruktansvärt otroligt jävla usel avslutning annars hade majoriteten bommat tipsen bland media ifjol med.
Låt det vara tändvätska.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Så är det, men då kan man inte kalla det att man har ett samarbete med alla klubbar i Medelpad. Iofs har man en dialog mellan klubbarna men att kalla det samarbete är lite mycket sagt.
Sv: Silly Season 2026-27
Maktankan: Rögle är väl en av medias nya gullegris? Tycker dom hypas varje år, men det kanske är med all rätt dom då tagit enorma steg både på planen och utanför senaste 10 åren.
+ 5
Sv: Silly Season 2026-27
Vargher85: Vi får nog för evigt leva med att vara blekaste/anonymaste klubb i experternas ögon. Vi och Örebro och i viss mån Rögle. Jag menar, Lakers tog ju t o m en radda guld utan att bli särskilt hypade av expertisen. Dahlén var den ende spelaren experterna kunde namndroppa om väckta mitt i natten, och nu är han borta. Klart vi blir sist.
Men det där med att JVM-trion totalt negligeras blir jag lite häpen över. Liksom att Löven i detta läge tippas högre. Den genomsnittlige experten var ju knappt född när dessa senast var hypevänliga och det är ju inte direkt ett övermått av sus och dus kring den klubbens nyförvärv utöver Wallmark. Märkligt.
Men det där med att JVM-trion totalt negligeras blir jag lite häpen över. Liksom att Löven i detta läge tippas högre. Den genomsnittlige experten var ju knappt född när dessa senast var hypevänliga och det är ju inte direkt ett övermått av sus och dus kring den klubbens nyförvärv utöver Wallmark. Märkligt.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: kan tänka mig att det kommer ta ett tag innan samarbetet med Sundsvall Hockey fungerar.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Ja det har jag sagt länge att klubbarna på ungdomssidan måste samarbeta, men hur Timrå gör nu vet jag inte om det är att samarbeta, man tar t.ex. toppen av SH:s U16. Både SH och Timrå ska spela region U16. Sedan om spelarna valt själv vet jag inte men då borde man kanske som förening stoppa det.
Sv: Silly Season 2026-27
Jugge: Jag tror nog att man på något sätt bör presentera en spelare när man har skrivit kontrakt men det är förstås inte ett problem att vänta en vecka innan man gör det.
Är det inte så att kontrakterade spelare ska anmälas till ishockeyförbundet? Jag kan ha fel men om det är så är det nog väldigt svårt att vänta till nästa år med att presentera honom annars kommer bara några supporters bli arga för att det kommer information "bakvägen".
Är det inte så att kontrakterade spelare ska anmälas till ishockeyförbundet? Jag kan ha fel men om det är så är det nog väldigt svårt att vänta till nästa år med att presentera honom annars kommer bara några supporters bli arga för att det kommer information "bakvägen".
Sv: Silly Season 2026-27
Intressant intervju med nya ordföranden på Timrå live. Det finns en långsiktig plan och det ska satsas på ungdomslagen hos alla Medelpadsklubbar. Han kändes seriös och professionell. Kan nog bli bra det här!
+ 5
Sv: Silly Season 2026-27
DIFFEN: Fanns absolut ingen anledning för Brynäs att gå ut och presentera Välimäki före 1/7 bara för han har 2-års kontrakt. Det hade man kunna göra i efterhand eller först nästa år om det blir aktuellt för Välimäki att vända hem till Europa.
Nu tog nog Alcén en rövare för att kunna visa otåliga supportrar att han visst kan värva spets. Den rövaren kom och bet honom i röven nu istället. Sen är det så klart ett h-lvete att NHL bara kan plocka spelare under kontrakt hur som helst.
Nu tog nog Alcén en rövare för att kunna visa otåliga supportrar att han visst kan värva spets. Den rövaren kom och bet honom i röven nu istället. Sen är det så klart ett h-lvete att NHL bara kan plocka spelare under kontrakt hur som helst.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
sargad: vi surar inte, vi hånar bara deras kunskaper eller brist därav rättare sagt
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: Ser att Dahlen och Pettersson både bara har skrivit 1-års kontrakt i Schweiz. Då känns det ju inte helt omöjligt att dom är tillbaka om nåt år igen bara vi håller oss levande tills dess. Sen kanske Hållander kommer tillbaka efter sina 2 år i NHL om det vill sig väldigt väl. Då skulle det kunna se rätt bra ut igen om några av nyförvärven i år faller väl ut också.
Man måste ju få drömma lite i alla fall :)
Man måste ju få drömma lite i alla fall :)
+ 5
Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: jo det är lite anmärkningsvärt att absolut ingen av experterna verkar ha lagt nån som helst notis om våra JVM-killar och deras eventuella utveckling framöver.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Morska upp er!
Meningslöst att hänga upp sig på och sura över vad "experter" tippar till höger och vänster.
I sig är det väl heller inte orimligt att Timrå tippas på kvalplats. Ett lag som sånär höll på att hamna i kval, tappar två spelare som stod för ca 1/3 av alla poäng (nu också Hartmann, lagets 5:e bästa poängörare) och med Boyce inräknad alltså 4 spelare som också är större eller mindre kulturbärare. Om det laget hade hetat typ Leksand, LHC eller Modo så hade nog många här tippat kvalplats eller...
Själv gissar jag plats 10-14 med relativt liten risk att hamna 14. Där är jag som vilken "expert" som helst och tror att Löven/nykomling landar på 14:e plats.
Var i och för sig rätt säker på att Djurgårn skulle hamna i kval inför förra säsongen.
Får Gathen till ett lag som sitter ihop och där folk kuggar i och gör jobbet tror jag att vi ska kunna hålla kvalplatserna på hälsosamt avstånd.
Nyckeln är laget, som på Lill-Kentas tid.
Meningslöst att hänga upp sig på och sura över vad "experter" tippar till höger och vänster.
I sig är det väl heller inte orimligt att Timrå tippas på kvalplats. Ett lag som sånär höll på att hamna i kval, tappar två spelare som stod för ca 1/3 av alla poäng (nu också Hartmann, lagets 5:e bästa poängörare) och med Boyce inräknad alltså 4 spelare som också är större eller mindre kulturbärare. Om det laget hade hetat typ Leksand, LHC eller Modo så hade nog många här tippat kvalplats eller...
Själv gissar jag plats 10-14 med relativt liten risk att hamna 14. Där är jag som vilken "expert" som helst och tror att Löven/nykomling landar på 14:e plats.
Var i och för sig rätt säker på att Djurgårn skulle hamna i kval inför förra säsongen.
Får Gathen till ett lag som sitter ihop och där folk kuggar i och gör jobbet tror jag att vi ska kunna hålla kvalplatserna på hälsosamt avstånd.
Nyckeln är laget, som på Lill-Kentas tid.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Vargher85: Jag kan för mitt liv inte förstå hur alla experter anser att tappet av Dahlen och Emil är större än våra tre utländska nyförvärv.
Jag tycker att vi har gått plus på det bytet.
Men jag kanske inte fattar jag...
Jag tycker att vi har gått plus på det bytet.
Men jag kanske inte fattar jag...
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Bra kommentar.
Jag har tänkt precis samma sak, angående experternas tips. Det är ovanligt att Timrå har tipsen på sin sida, så att säga. Jag misstänker att man får backa omkring tjugo år för att hitta ett sådant tillfälle.
Med det sagt så har jag inte höga förväntningar på kommande säsong. Nu är inte trupperna klara, så jag tycker det känns oseriöst att tippa i nuläget. Men om jag ska känna efter varthän det blåser så finns det många osäkra kort. Många lag är svårbedömda, och det är ingen vild gissning att något lag kommer underprestera och något kommer överraska.
Jag har tänkt precis samma sak, angående experternas tips. Det är ovanligt att Timrå har tipsen på sin sida, så att säga. Jag misstänker att man får backa omkring tjugo år för att hitta ett sådant tillfälle.
Med det sagt så har jag inte höga förväntningar på kommande säsong. Nu är inte trupperna klara, så jag tycker det känns oseriöst att tippa i nuläget. Men om jag ska känna efter varthän det blåser så finns det många osäkra kort. Många lag är svårbedömda, och det är ingen vild gissning att något lag kommer underprestera och något kommer överraska.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Vi var ju bottentippade för 2 säsonger sedan också även fast vi hade spelare som Hållander, Dahlen, Kapanen, Pettersson, Wedin, Lander osv. Spelar nog inte så stor roll vad vi sätter ihop för lag, vi hamnar alltid där nere. Experterna hittar alltid nån svaghet sen går dom stenhårt på det. T.ex. för dålig backsida eller att vi har en orutinerad tränare, eller en tränare från Finland för dom misslyckas jämnt i SHL osv.
Känns som att det är noll fokus t.ex. på att vi har 3 spelare som var framträdande i JVM-guldlaget i vintras och vad dom kan ta för steg i år. Hade dessa lirat i DIF hade det ju inte pratats nåt om hur bra dom kan komma att bli nästa säsong. Linus Eriksson tycker jag gjorde en riktigt bra avslutning på säsongen och var en av våra bästa spelare, han tror jag mycket på kommande säsong.
Känns som att det är noll fokus t.ex. på att vi har 3 spelare som var framträdande i JVM-guldlaget i vintras och vad dom kan ta för steg i år. Hade dessa lirat i DIF hade det ju inte pratats nåt om hur bra dom kan komma att bli nästa säsong. Linus Eriksson tycker jag gjorde en riktigt bra avslutning på säsongen och var en av våra bästa spelare, han tror jag mycket på kommande säsong.
+ 4
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Haha, isf lär de inte vara glada i Gävle.
Tyvärr innebär väl det här att Brynäs är med och konkurrerar om samma back som vi och säkert några lag till söker. Det är ju rätt många lag som söker en toppback och nu blev konkurrensen ännu hårdare.
Tyvärr innebär väl det här att Brynäs är med och konkurrerar om samma back som vi och säkert några lag till söker. Det är ju rätt många lag som söker en toppback och nu blev konkurrensen ännu hårdare.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
DIFFEN: Om han inte har en klausul för Schweiz och nåt lag norpar honom till nästa säsong istället. Den antiklimaxen blir man ju inte så avis på i så fall.
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: nä,men trodde det var nutid. Tänkte varför ska han tillbaka.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Intressant tankegång. Jag tippar exakt samma, möjligen att HV och Löven då hade hamnat under oss i vissa tips... Det har ju f ö blivit en sanning att det var Dahlén och ingen annan som räddade oss kvar. Det är klart man kan se det så, men man kan också se det som en KOLLEKTIV kollaps sista tio omgångarna och att om den inte inträffat hade vi - mycket tack vare Dahlén och Pettersson såklart - till och med kunnat bli topp 6-8, där vi ju låg stora delar av säsongen.
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : håller helt med. är ju svårt att säga att man är glad över tappet av dessa två men nåt var ju tvungen att hända. förra säsongen o i synnerhet avslutningen var allt utom bra.
eftersom jag inte har någon spåkula kan jag inte säga att rockaden som skett är rätt, men att nåt var tvungen att hända är jag helt bekväm med.
att vi också får in en ny tränare är väl det som känns absolut mest spännande. att det finns en möjlighet att få spelare som var bleka förra året att växa.
vad fan har man mer än hoppet?
eftersom jag inte har någon spåkula kan jag inte säga att rockaden som skett är rätt, men att nåt var tvungen att hända är jag helt bekväm med.
att vi också får in en ny tränare är väl det som känns absolut mest spännande. att det finns en möjlighet att få spelare som var bleka förra året att växa.
vad fan har man mer än hoppet?
Sv: Silly Season 2026-27
Söderöver: Man hade ju velat se vart vi skulle bli tippad i tabellen om vi hade haft kvar Dahlén och Pettersson. Förmodligen i botten som vi är nu. Man kan skrika sig hes om tappen av dessa två, men ändå hamnade vi i botten trots att dom öste in poäng.
Personligen hade jag varit sjukt jävla otaggad på kommande säsong om den enda forward som lämna var Boyce, då hade vi alltså värvat enbart en forward.
Ännu mer otaggad hade jag varit om Tommy varit kvar. Då hade jag placerat oss toksist. Nu är man faktiskt spänd på se hur det är ska gå.
Personligen hade jag varit sjukt jävla otaggad på kommande säsong om den enda forward som lämna var Boyce, då hade vi alltså värvat enbart en forward.
Ännu mer otaggad hade jag varit om Tommy varit kvar. Då hade jag placerat oss toksist. Nu är man faktiskt spänd på se hur det är ska gå.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Jugge: Något som faktiskt talar för att man presenterade honom är ju att han är klar för BIF nästa säsong om han inte får ett nytt kontrakt där borta. På något vis lär man nämna det för supporterna.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Ja, den där sticker ju lite i ögonen såklart. Men spelarna skriver väl kontrakt med out-klausul. Kanske de också borde skriva att det är en köpesumma vid outen isf?
Jugge: Det är ju jättekonstigt att man presenterar honom och inte är medveten om att det pågår förhandlingar på sidan av, eller har inte spelaren förvarnat om det? Blir ju som du säger, en jäkla dumstrut för Alcén.
Jugge: Det är ju jättekonstigt att man presenterar honom och inte är medveten om att det pågår förhandlingar på sidan av, eller har inte spelaren förvarnat om det? Blir ju som du säger, en jäkla dumstrut för Alcén.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Jugge: Däremot tycker jag att vi borde vara lite hårdare på NHL. Att tar de en under kontrakt så skall de få betala för det!
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Alcén får stå med dumstruten på idag! Har man väntat så länge att presentera spelaren så väntar man ju en vecka till om risken fortfarande finns att spelaren kan gå förlorad.
Tyvärr för vår del så gjorde ju Välimäki ett för bra Calder Cup slutspel, Alcén borde ha fattat att risken var stor enda fram till den 1/7.
Tyvärr för vår del så gjorde ju Välimäki ett för bra Calder Cup slutspel, Alcén borde ha fattat att risken var stor enda fram till den 1/7.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
TIK_TIK: Jag ångrar mig, är inte alls avis på den värvningen...
Men nog borde det bli nån ändring kring sånt här.
Vi kan inte sitta i knät på NHL hur länge som helst. Detta blir ju bara parodi.
Men nog borde det bli nån ändring kring sånt här.
Vi kan inte sitta i knät på NHL hur länge som helst. Detta blir ju bara parodi.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Taskigt för Brynäs:
Brynäs presenterade nyligen sin stjärnvärvning Juuso Välimäki, 27.
29 timmar senare är han förlorad.
Backen har skrivit på ett nytt ettårskontrakt i NHL.
Brynäs presenterade nyligen sin stjärnvärvning Juuso Välimäki, 27.
29 timmar senare är han förlorad.
Backen har skrivit på ett nytt ettårskontrakt i NHL.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Å du e Go & Gla som en Kex-Chokla efter bytet av ordförande.. =)
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Hartmann var inte på förhand den frw jag trodde var närmast att lämna.
Så blev det.
Lilja och MPS var kanske mina kort som lämnar men dom verkar ju båda bli kvar.
Det kan ju fortfarande hända grejer men mm.
Lilja hade väl 8 omgångar där han faktiskt var nyttig för helheten men utan att vara oersättlig.
Hans fysiknivå verkar inte ha imponerat heller om man lyssnat på dom som mäter och bygger träning.
MPS uppfattade jag verkligen som slut.
Lyckas man bygga upp Lilja kanske det kan bli lite jämnare eller lite färre matcher han är ombytt till nästa år under Gathens ledning.
Kring MPS hoppas jag bara inte det blir ännu sämre utan att han kommer igen men åldern talar ju inte direkt för några större steg i utvecklingen.
Annars kan man ju drömma om att Hållander släpper kriget för NHL och lever ett gott liv med SHL mått mätt här i Sverige med familjen och släkten, utvecklas till en kulturbärare för Timrå nu när Bojjan inte kommer synas mer i uniformen.
Drömmar är ju iaf gratis!
Jag landar någonstans mellan Nomaden och er som ändå längtar till att få se Gardiner skjuta i krysset efter fina passningar av Kniven Otto.
Känns inte så jäkla spännande inför i år.
Men i de lugnaste vattnen.
Lundmarks uttalande om att hans målsättning är att vara ett helvete för sina motståndare tycker jag kittlar lite för det är han jävigt bra på! Fysiskt stark och med bra fart. Ett leende som inte kan annat än att trycka på motståndares knappar hur ärligt det än är.
Kombinerar han det med att skjuta högt så gör han allt jag förväntar mig.
Dom som påtalat att Walli inte har speluppfattning i nivå med Hartmann håller jag med. Däremot är han snabbare och betydligt mer fysisk en sak han har gemensamt med Hartmann är enligt min uppfattning ändå att inställningen syns tydligt i deras spel. Varken Sebastian eller Erik kommer undan med att göra en dag på jobbet tillställningar. Det syns direkt att dom inte brinner och blir anonyma som fan.
Så jag ser nog ändå Gath som en av de viktgast värvningarna inför nästa säsong.
Lyckas han hitta spel som materialet vi har klarar av och lyckas han etablera ett krav på killarna som dom vill möta så ska vi fan inte bli överkörda nästa år iaf.
Så blev det.
Lilja och MPS var kanske mina kort som lämnar men dom verkar ju båda bli kvar.
Det kan ju fortfarande hända grejer men mm.
Lilja hade väl 8 omgångar där han faktiskt var nyttig för helheten men utan att vara oersättlig.
Hans fysiknivå verkar inte ha imponerat heller om man lyssnat på dom som mäter och bygger träning.
MPS uppfattade jag verkligen som slut.
Lyckas man bygga upp Lilja kanske det kan bli lite jämnare eller lite färre matcher han är ombytt till nästa år under Gathens ledning.
Kring MPS hoppas jag bara inte det blir ännu sämre utan att han kommer igen men åldern talar ju inte direkt för några större steg i utvecklingen.
Annars kan man ju drömma om att Hållander släpper kriget för NHL och lever ett gott liv med SHL mått mätt här i Sverige med familjen och släkten, utvecklas till en kulturbärare för Timrå nu när Bojjan inte kommer synas mer i uniformen.
Drömmar är ju iaf gratis!
Jag landar någonstans mellan Nomaden och er som ändå längtar till att få se Gardiner skjuta i krysset efter fina passningar av Kniven Otto.
Känns inte så jäkla spännande inför i år.
Men i de lugnaste vattnen.
Lundmarks uttalande om att hans målsättning är att vara ett helvete för sina motståndare tycker jag kittlar lite för det är han jävigt bra på! Fysiskt stark och med bra fart. Ett leende som inte kan annat än att trycka på motståndares knappar hur ärligt det än är.
Kombinerar han det med att skjuta högt så gör han allt jag förväntar mig.
Dom som påtalat att Walli inte har speluppfattning i nivå med Hartmann håller jag med. Däremot är han snabbare och betydligt mer fysisk en sak han har gemensamt med Hartmann är enligt min uppfattning ändå att inställningen syns tydligt i deras spel. Varken Sebastian eller Erik kommer undan med att göra en dag på jobbet tillställningar. Det syns direkt att dom inte brinner och blir anonyma som fan.
Så jag ser nog ändå Gath som en av de viktgast värvningarna inför nästa säsong.
Lyckas han hitta spel som materialet vi har klarar av och lyckas han etablera ett krav på killarna som dom vill möta så ska vi fan inte bli överkörda nästa år iaf.
+ 4
Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: livet är inte bara mat! Jag hoppas att du får något gott att dricka till!
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: Jaha ni idag har Lilla farbrorn varit på besök på Ikea med frugan!! Hon stortrivs, jag provar o skynda på men...... de går inte så bra de har inhandlat en ny säng som för en gångs skull gick fort o bra att sätta ihop men man åker ju inte dit frivilligt men hon lovade att bjuda på middag på restaurang nån dag och de duger som tröst!!
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
TIK_TIK: jag gillar 94 men vafan är ett kontrakt värt egentligen?
Jag hoppas att man kommer vara öppen från klubben och gå ut med vad man fick i ersättning. Hoppa verkligen inte man säljer sig kort här.
Jag hoppas att man kommer vara öppen från klubben och gå ut med vad man fick i ersättning. Hoppa verkligen inte man säljer sig kort här.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
TD: Ja det vet jag men idag åker de väl Mercedes eller nåt annat Landrins tillhandahåller.
Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: nu var det inte facit det handlade om utan hur man säljer in nyförvärv med meriter
Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: bilbolaget har blivit en jättekoncern finns från Uppsala till Timrå med kontor i Gävle var grundat en gång i Sundsvall
Sv: Silly Season 2026-27
Hank: Haha Modano har jag faktiskt jobbat med men inte i taxibranschen utan på Skogaholms bageri på 80-talet.
Jag har bara grymma 2018/19 vibes....
Jag har bara grymma 2018/19 vibes....
+ 4
Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: Härligt med olika åsikter. Men alltså, vad har hänt? Blev det soyakorv på nyår? Blivit partner med Modano i taxibranschen? Visst, vi känns inte jättesexiga detta år på förhand, men det finns fler som känns så på förhud
+ 8
« Föregående · 3039048 · Nästa »

I en perfekt värld så stannar han hemma och anser att han redan "gjort grejen" med JVM i och med guldet. Och att det är viktigare att spela med Timrå och kampen att ta allt annat än en 13:e eller 14:e plats.
(Ja eller om stjärnorna står rätt kanske kämpa om ädlare tabellpositioner)