Brynäs IF - AIK 11/1- 2013
Nja... Rödin har ibland ett tveksam uppträdande som man överser när han producerar
Är han hustomte eller har han fått någon officiell ledar roll numera?
Hur ser spelet ut?
Skärpa hade behövts på de första 30 skotten...
Vinner vi inte detta m 3-4 mål är det för dåligt
bifhjärta: Ja, eller så kan du läsa vad jag skrev längst ner i mitt inlägg.
0–6 i skott känns inte bra.
Peja: Som sagt, har redan gjort det (läs tidigare). Därför är din kommentar minst lika onödig.
AIK känns fruktansvärt uddlösa, och vi har kontroll på händelserna.
bifhjärta: Nej. Sedan kan du anta vad du vill. :)
Jadu Huge, tråkigt att jag inte hann läsa din megacomeback där. Du kanske skulle ha gjort som jag sa?
Redigerad kommentar
Sorglig vecka
Seger mot usel 11:a
Torsk mot Fusksand
Knapp hemmaseger mot jumbon
tjugo8: Du är alltså bitter efter två vinster av tre möjliga? DET är sorgligt.
Mycket skönt att studsa tillbaka efter fjaskot senast.
För övrigt; Franzén patetisk i intervjun efter matchen.
Skönt med vinst idag och det såg ut att va hyfsat med folk på arenan med.
Redigerad kommentar
Att inte bänka Rödin efter ytterligare en katastrofal insats är ett hån mot dom på bänken.
Redigerad kommentar
Men snälla, sluta dela ut dessa jävla klappror. Fy fan vad det låter illa. Pinsamt...
Jag gör som i stort sett hela hockey-Sverige gör o tittar på prestationen framför poängen, då det ger en bättre i indikation på vår konkurrenskraft för stunden
Just nu spelar vi uselt och har svårt att slå uselt spelande bottenlag
Kul om du kan glädjas, jag vill se uppryckning
bradberry: Jag förstår självklart idén med klapprorna. Tycker likväl det är töntigt att vika ihop en bit tunn kartong och slå för glatta livet.
Bäst idag, förutom segern, var fyllot bredvid oss som försökte och försökte men misslyckades ändå med att vika sin klappra. Sicken pajas...
Nåja... *host host*
Vet inte om jag riktigt kan hålla med här.
En jämn förstaperiod då AIK lika gärna kunde haft en ledning.
Vi tar över i andra och AIK gör en sämre insats, men hänger ändå med målmässigt.
Åter en jämn sistaperiod där jag tycker att AIK står upp bra och är med ända in i kaklet.
Sammantaget en jämn match där vi fick jobba hårt i 60 minuter, utan att kanske glänsa. Tycker att det till stor del liknade Leksandsmatchen, skillnaden är att vi jobbade hårdare och ville mer den här gången och förtjänade segern.
Nu såg jag iofs matchen hemifrån och du såg den live, kan ju ha förvridit mitt perspektiv en aning.... ;-)
Huge: Det enda AIK skapade i första var i deras PP som varade i fyra minuter. Andra perioden var en överkörning. Tredje har vi bra kontroll på händelserna även om AIK tryckte på emellanåt.
Noterbart är att vi inte, trots spelövertag och rappare skridskoåkning, fick ett enda PP med oss i spelet fem mot fem. Vimmelsorg friade friskt...
självklart ser vi matcher olika, huvudsaken är vi vet att jag har rätt :-)
En sak till är noterbart, forumet är bra mycket mer aktivt vid en förlust. Någon som klurat ut varför? ;-)