Brynäs IF-AIK 6/2-14
bradberry: Håller med. Trots att vi leder 1-0 så får vi inte in pucken djupt. Vi får inga långa anfall utan mest spel i mittzon. Som du säger, det är för mycket one-man-show just nu.
Det är absolut något som oroar mig. Pucken måste in djupt och långa anfall för det ska vi klara HEMMA oavsett motstånd!
Peja: Rättvist?
Vad har det med saken att göra? Detta är hockey, inte politik :-)
Knappast! Andra säsongen i rad man måste genomlida den här hönsgården i egen zon. TJ har ju fan ingen plan B.
Oväntat... Så går det när man inte kan sätta puckarna.
Kom igen nu, vi måste vinna denna.
Zappaholic: Jag tycker målet ska godkännas, men samtidigt har liknande bivit bortdömda under säsongen. Gillar inte riktigt det där bedömningsläget. Ungefär som hands i fotboll.
Självklart hoppas jag på inget mål, så ingen missförstår.... :-)
Herregud, at dessa domare avlönas är skandal. Har de redan tagit semester eller ?
Åker och blundar för Aiks jävla regelbrott hela perioden och orkar sen inte ens videobedöma målet förräns efter två vevor av diskussion. Säg upp fanskapen.
Och Brynäs spelar skit...
atilla:Ja, det var väl ungefär så jag skrev... :-)
Att såna fall blivit bortdömda
Zappaholic du får gärna svara, du ser bra på saker och ting:-)
Jag håller inte med, jag tycker att målet är korrekt. Han stör inte målvakten nämnvärt.
Redigerad kommentar
Många tomma stolar i Arenan. Men med tanke på underhållningen hemmalaget bjudit på i Läkerol Arena den här säsongen är det inte konstigt. Brynäs måste ha ett ha ett av de sämre hemmasnittten i SHL.