Men snälla. HB ställde en fråga en stund tidigare och nu är det mer eller mindre världskrig.
Frågan ställdes på ett diplomatiskt sätt utan inblandning av något lags placering eller klubbtillhörighet. Jag ser inget som "tydligen" upprör en hel gästbok. Det enda som eventuellt skulle kunna reta är "Ni kanske är nöjda med laget nu sen Wanvig stack eller?!"
Er frustration förstår jag men hatet har jag mindre förståelse över.
Bissett19: Hatet ligger i att ni är så förbannat stolta och inte kan ta åt er av andra människors funderingar och eventuella lösningar.
Ni tror att allt löser sig och att ni inom föreningen kan skapa lugn och ro.
Om andra personer ger er tips och eventuella förslag slår ni dem i backen och anser att dessa är hjänrndöda. Visst, be my guest, så kan det vara. Men jag hade ösnkat att ni hade haft större tålamod.
Just nu hatar ni allt, precis allt. Om andra vill hjälpa er tycker jag att ni kan sträcka ut en hand.
Puss.
Blizzard:
Ja, så vill jag också minnas det. Efter 3 månader så träder försäkringen in. Kan vara väldigt kännbart om en spelare lyter 200 000-300 000:- i månaden.
Jajjen: Ang Malmö så lyckades de förlora mot Jumbon borta ikväll. 4-2 till Mariestad.
Klipper in Percys uttalade som jag hittade på SVT TextTV också. Eftersom de kan ändra sida så får ni hela. Jag är emot stängd serie men man kanske får tänka om ;-)
Percy: "Man ska inte kunna åka ur"
Percy Nilsson har satsat sin sista
peng i Malmö Redhawks. Men nya regler
och en stängd serie kan ändra på det.
-Om jag över huvud taget ska fundera
på det, så måste det finnas helt
andra affärsmässiga möjligheter, och
inte risken att man kan åka ut,
säger Percy Nilsson till SVT Sport.
Nilsson hoppas också på Riksidrotts-
mötet i maj. Då beslutas om
51-procentsregeln slopas så att en